Stránka 1 z 1
Napsal: úte 11.03.2014 18:36
od KamilAC
Jak to má spolehlivě od sebe rozpoznat? Vizuálně jsou stejné, jestli se nepletu.
Stalo se mi totiž, že v TP mám psáno 135kW (auto koupeno jako nové v ČR v roce 2000), ale když zadám posledních 7 čísel do VIN dekodéru, vyjede mi naprosto stejnou výbavu co mám já, stejný barevný odstín, ale napíše že mám model 142kW. Používám tento dekodér:
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Napsal: úte 11.03.2014 19:41
od Vesa88
Nema to jinou tu cast co je na palivovem filtru v motoru? Na 142kw jsem mel malej konektor a tusim jednu hadicku dovnitr a jednu ven. Na 135kw to myslim vypada jinak

kouknu na fotky.
Napsal: úte 11.03.2014 19:54
od Vesa88
To je snad jedine ceho jsem si kdy vsiml

Koukni sem.
http://vesa88.rajce.idnes.cz/BMW_Klub
Napsal: úte 11.03.2014 21:53
od carlos0111
135 kW nemá EGR termostat a vířivé klapky v sání
Napsal: čtv 13.03.2014 23:31
od bibikuba
podle toho dekodéru mi to taky sedí

jen ten motor-mám 12/98 135kw a podle toho mám taky 142kw což je blbost

Napsal: pát 14.03.2014 08:22
od DaweTDS
bibikuba píše:podle toho dekodéru mi to taky sedí

jen ten motor-mám 12/98 135kw a podle toho mám taky 142kw což je blbost

To stejné..mám 2000 135kw a dekodér píše 142kw

Napsal: pát 14.03.2014 16:19
od KamilAC
Tak v tom případě nejsem debil já, ale blbej je ten dekodér.

Každopádně díky za odzkoušení.
Napsal: pát 14.03.2014 23:36
od shadou
ideální je sehnat někoho kdo ti ověří soft v jednotce motoru a jeho nastavení.
Jestli se nepletu ,Motor je stejnej. Je na něm jen jiná vodní pumpa a termostat egru. Tohle opravdu nezvedá nic. O kroužek na vstřiku koně také nenažene.
Je to jen můj odhad, ale nepřehrávalo BMW soft v rámci servisu? já mám v autě soft rok 2001 druhý měsíc. Auto je 6.2000.
A měl jsem napíchnuto několik aut co mělo novější soft v jednotkách stejně jako já.
Napsal: sob 15.03.2014 06:38
od all
egr může mít stará i nová, klapky taky... je to podle normy a tak. Vezí softu také není nic jistého. motory jsou totožné, pumpa na vodu taky...
Jediné jak poznáš motor je tak, co je nahráno v řídící jednotce. jednoduše řečeno, co je tam za chip. Ted jen z hlavy vím že třeba 135kw má na volnoběh požadavek na tlak na railu 3500 a 142kw motor tam má 3800
takže vše je jen o jednotce...