Stránka 1 z 1

Napsal: pon 10.03.2014 21:01
od abaton12
Zdravím všechny, po zatím několika marných návštěvách autorizovaného servisu jsem se rozhodl, že se zkusím poptat zde, třeba někoho něco napadne. Tato závada se řeší už 5 měsíců a stále neúspěšně.
V rozmezí otáček motoru mezi cca 1600 až 1900 RPM fouká úplně studené, na ovládání může být nastavené cokoliv třeba i max 28°C, vypnutá nebo zapnutá klima, automat nebo manuál, venkovní teplota mínus i plus, je to jedno. Pokud jsou otáčky motoru vyšší nebo nižší než toto rozmezí tak to topí normálně jak má. Nejhorší na tom je, že zrovna při rychlosti 130km/h (kterou jezdím nejčastěji) to má na osmičku zrovna 1650 RPM a tudíž to celou dálnici netopí. Zkoušel jsem odpojit kabel od ventilu topení, pak to topí, ale zase je to neregulovatelný. Něco tam nesmyslně zavírá a otevírá ventil topení na max. a min., při funkci REST je to krásně slyšet a i foukání je střídavě teplé a studené. Když je venku vlhko nebo prší tak dochází střídavě k zamlžení a odmlžení oken tak jak se nesmyslně zavírá a otevírá ventil. Při stání na volnoběh při zahřátém motoru i ručička ukazatele teploty oleje klesá a stoupá podle otevírání ventilu skokově ze 100°C na 50°C a ihned zpět tak v půl minutových intervalech. Všechno se vším souvisí.

Otázka zní: co dává info ventilu jak má pracovat ?, na co se zaměřit ?(jedná se o čtyř zónovou klimu). Servis proměřil snad už vše, vyměnil ventil topení, nejrůznější čidla a snímače, následně Junction box, který vykazoval nějaké anomálie, ale stále bez výsledku. Prý se s takovou závadou ještě nesetkali. Bohužel auto je už 6 měsíců po záruce. Díky všem.

Napsal: pon 10.03.2014 21:58
od Filozof
Mno odkud jsi ? V praze je snejk co dělá BMW a jarax za olomoucem. By ti mohli pomoci. Diagnostika a třeba na něco přijdou.¨
Díval jsi se na zahraničních forech zda už to někdo neřešil ?

Bych tipl termostaty u starších modelů BMW to bylo často ale ty určitě měnili v servisu nebo ne ?

Napsal: pon 10.03.2014 22:26
od abaton12
Termostaty jsou ok, teplota vody i oleje je stabilní 90 a 100 i když to v uvedených otáčkách netopí. Za jízdy se to ani nehne. Kdyby byly termostaty v háji tak by to topilo sice blbě, ale alespoň trochu (zažil jsem na e60), tady je to úplně studený. Pouze na ten volnoběh na místě jak spíná ten ventil tak to lítá. Jinak Praha.

Napsal: úte 11.03.2014 09:06
od Filozof
V Praze je SNEJK. Tady těžko něco někdo vymyslí za počítačem. Diagnostika a pořešit se servisákem. Jinak to může bejt nějaká hovadina.
Napiš SZ snejkovi jeho nick je : Snejk

Napsal: stř 12.03.2014 00:16
od Jendix
obávám se že s f10 ti tady moc lidí neporadí.. a zatim toho ani na zahraničních forech moc neni.. jestli se dostaneš do zahraničí, možná bych vyzkoušel bmw servis v německu.. cenově to vyjde nastejno jako v čechách.. ale hlavně do toho budou asi trochu víc vidět..

jen tě uklidnim, f10 je prej celkově povedenější a spolehlivější v porovnání s e60..

Napsal: stř 12.03.2014 08:39
od Filozof
jendix: To si povíme za 5-7let až se začnou ty auta srá.t co vše na nich odejde. :lol:

Po 3-4letech jsou skoro všechna zánovní auta OK až na nějaké drobnosti.

Napsal: stř 12.03.2014 09:29
od prase007
Jendix píše:
jen tě uklidnim, f10 je prej celkově povedenější a spolehlivější v porovnání s e60..
Tady bych moc klidnej nebyl, protože s E60 se mi v životě nic nestalo za 4 roky, s F11 jsem v prvnim roce řešil asi 10 věcí ...

Napsal: stř 12.03.2014 10:05
od abaton12
prase007 píše:
Jendix píše:
jen tě uklidnim, f10 je prej celkově povedenější a spolehlivější v porovnání s e60..
Tady bych moc klidnej nebyl, protože s E60 se mi v životě nic nestalo za 4 roky, s F11 jsem v prvnim roce řešil asi 10 věcí ...
Mam presne opacnou zkusenost, s E60 jsem resil porad neco. U F10 prvni problem, ale souhlas, ze je jeste brzo porovnavat.

Napsal: stř 12.03.2014 10:05
od abaton12
prase007 píše:
Jendix píše:
jen tě uklidnim, f10 je prej celkově povedenější a spolehlivější v porovnání s e60..
Tady bych moc klidnej nebyl, protože s E60 se mi v životě nic nestalo za 4 roky, s F11 jsem v prvnim roce řešil asi 10 věcí ...
Mam presne opacnou zkusenost, s E60 jsem resil porad neco. U F10 prvni problem, ale souhlas, ze je jeste brzo porovnavat.

Napsal: čtv 13.03.2014 00:11
od Jendix
prase007 píše:
Jendix píše:
jen tě uklidnim, f10 je prej celkově povedenější a spolehlivější v porovnání s e60..
Tady bych moc klidnej nebyl, protože s E60 se mi v životě nic nestalo za 4 roky, s F11 jsem v prvnim roce řešil asi 10 věcí ...
když už jsi tu načal to téma problémy F10, sice to moc nesouvísí s tématem.. můžeš se ale trochu rozepsat.. přemejšlim o f11 s 20d nebo 25d.. a právě si řikám, jestli by nebylo lepší šáhnout po jednom z posledních ročníků e61, která byla ke konci výroby možná líp vylazená než první ročníky f11.. i když jak jsem psal, f10 je prej v celku spolehlivá.. ale zase až tolik jich s najetejma 250+tkm neni..

Napsal: čtv 13.03.2014 00:37
od prase007
No ..
měch ucházel - výměna - záruka
přední ramena měněný obě - záruka
divný pazvuky z motoru - vyřešeno nachvíli aditivem - záruka, ale už to zas začíná
s minimálnim násilim jde ulomit plastová záchytka roletky v kufru - oprava cca 6000
vysypaly se všechny písmenka z ozdobnejch lišt ve dveřích - záruka
ve dveřích řidiče něco drnčí - nevyřešeno
víko držáků kelímků drnčí - nevyřešeno
popelníček nepoužívat na drobný, protože se ti tam zaseknou a už ho neotevřeš - oprava 1500, po tejdnu to mám zas (hurá, děti)
software způsobil, že auto nestartovalo, neřadilo a když jsem ho přesvědčil, aby jelo, tak nebrzdilo - odtah, přehrání software, údajně chyba software jednotky hydrauliky - záruka

Napsal: čtv 13.03.2014 07:08
od Filozof
PRASE007: To je mazec. To zní jako bys koupil 20let ojetou šunku.
Bud špatnej kus nebo ta výroba těchto aut stojí uplně za hovn.o. Co na to říct.
Zní to jako z hororu.

Takové problémy snad nemá ani moje e34 po 21letech 8O

....chtělo by to více takovejch lidí co mají Fko a co by něco k tématu napsali.

Napsal: čtv 13.03.2014 09:21
od Teddy
Kurňa.... a já jsem o f10 snil, jak o pěkný ženský.... 8O
To co popisuješ mi dooost připomělo služební pochcávku. Taky byla víc v servisu, než na silnici. samý prkotiny, ale zabere to čas a stojí to peníze.... i když všechno opravujou v rámci záruky.
Jo to kdybych jim do servisu jen zavolal, oni přistavili náhradní auto, to moje na plaťáku odvezli a po opravě zase vrátili, to by byla jiná!!

Napsal: čtv 13.03.2014 10:07
od prase007
Já to pořád nezatracuju, ale je pravda, že na E60 530i jsem neměl jedinej výdaj navíc, krom běžnýho servisu kromě výměny jedný trysky ostřikovače a výměny vany převodovky (tekla průchodka).

Několik těch věcí je specifickejch pro F11 a na F10 nejsou (měch, roletka), software se určitě vyladí. Moje auto je 05/2011, takže asi jedna z prvních revizí. E60ka byla 03/2006 takže auto z doby, kdy už se nějakej ten rok dělalo. Pro mě je hlavní důvod problémů v tomhle.

Sorry za offtopic, hlavně se snažte poradit tomu týpkovi s topenim :)

Napsal: čtv 13.03.2014 22:08
od Jendix
prase007 píše:Já to pořád nezatracuju, ale je pravda, že na E60 530i jsem neměl jedinej výdaj navíc, krom běžnýho servisu kromě výměny jedný trysky ostřikovače a výměny vany převodovky (tekla průchodka).

Několik těch věcí je specifickejch pro F11 a na F10 nejsou (měch, roletka), software se určitě vyladí. Moje auto je 05/2011, takže asi jedna z prvních revizí. E60ka byla 03/2006 takže auto z doby, kdy už se nějakej ten rok dělalo. Pro mě je hlavní důvod problémů v tomhle.

Sorry za offtopic, hlavně se snažte poradit tomu týpkovi s topenim :)
Zrovna teď jsem na to čet nějakou statistiku, ani nevim k jakýmu to bylo autu a odlazení výroby trvá v průměru 8-12 měsíců.. to by tak odpovídalo..

U tý 530i jsi měl určitě N52, n53 na tom je se spolehlivostí o něco hůř. Co máš teď N47?

jinak ten offtopic jsem tak nějak způsobil já.. :oops:

Napsal: stř 02.09.2015 20:43
od Diabllo007
Zdravim..no koukam ze moc lidi tady Fko nema...ale chci se zeptat zda nekdo bude vedet kolik je tak normalni teplota motoru? Nemyslim olej tam je ukazatel mam to na 100° ale z vodni pumpy tece voda nic to teda nehlasi ale je to tam zapraseny...tak mam strach aby nebyl v pytli termostat nebo tak neco...