Stránka 1 z 1

Napsal: ned 09.03.2014 22:38
od SmeloCh
Dobrý den,

vím že se to tu už řešilo ale nikde jsem nenašel jestli to nškdo realizoval nebo nějaké doporučení na člověka který to umí.

Jedná se mi o dodělání tlačítka sport které je u řadící páky.
Toto tlačítko má zrychlit rreakci na plyn, ztuhne volant a řazení u automatu by mělo být rychleší

Mám E61 2008 xdrive

Děkuji za info

Napsal: pon 10.03.2014 08:52
od xdentist
Já to řešil a nakonec sám realizoval minulý rok na E61 530d 2009. Je k tomu potřeba více věcí než jen tlačítko a panel a rozhodně to není levná záležitost.

Napsal: pon 10.03.2014 09:34
od SmeloCh
Čau tebe si pamatuju ještě když jsem měl E36 :D

Hele a ty to děláš nebo ti to někdo dělal ?
Kolik to asi stálo ?
Je to opravdu znát na chování auta nebo jen pocitově ?
A poslední věc je to velké rozebírání palubovky nebo ne ?

Dík moc

Napsal: pon 10.03.2014 10:50
od norg
že by to bylo toto?

http://www.youtube.com/watch?v=b6wyXFJa7dk

nevypadá to nějak moc složitě :)

Napsal: pon 10.03.2014 11:05
od SmeloCh
Přesně tak :)

Ale kdo to umí atd. Jo a na tom vide je neoriginální tlačítko

Napsal: pon 10.03.2014 12:52
od xdentist
Na tom videu je hlavne predfacelift... Tam to bude pravdepodobne dost odlisne. U faceliftu je uz jen plne elektronicky joystick.

Ja to dela luplne sam, ale primarne ne z duvodu sport tlacitka ale hlavne kvuli estetice joysticku pro sportovni razeni. Ten prave soucasne nabizi toto tlacitko. Cenu uz si nepamatuji, menil jsem joystick (celou elektroniku pod nim), stribrny plastovy panel kolem nej a to zminene tlacitko. Odhadem 12-15tis za nove orig dily. Joystick se vymenil kus za kus, zapojil a do te jeho elektroniky se zapoji konektorem to tlacitko.

Po instalaci funguje bez kodovani tlacitko tak, ze ztuhne rizeni. Nevim jestli je rychlejsi odezva na plyn, to si nedovoluji odhadovat. Co se tyce sportovniho modu manualniho razeni (ktery je dostupny prave po instalaci zmineneho joysticku), ten nebezi, dokud se nenainstaluje i volant s padly. Ten zatim nemam. A zkouseli jsme to nakodovat tak, aby to jeho absenci ignorovalo, nicmene bezvysledne. Takze az jednou poridim jiny volant, bude to behat, kazdopadne jsem zatim hlavne spokojen s tou mensi sportovni hlavici joysticku a vlastne i tim tlacitkem navic.

Zda jde u faceliftu tlacitko sport nejak nabastlit i k elektronice obycejneho joysticku, nevim.

Napsal: pon 10.03.2014 15:33
od Falcon
SmeloCh píše:Přesně tak :)

Ale kdo to umí atd. Jo a na tom vide je neoriginální tlačítko
Já to umím, přijeď :)

Napsal: pon 10.03.2014 17:31
od cipis

Napsal: úte 11.03.2014 00:42
od Totic
Nejradši bych to viděl přivedený přímo na nějaké programovatelné tlačítko na volantu :idea:

Napsal: stř 12.03.2014 19:32
od stawros
Mam dotaz vim ze se to uz resilo ale vi nekdo co zmeni to tlacitko u e60LCI? Ted sem si vsiml ze kdyz hodim na provodovce DS rezim tak uz se dost zmeni odezva na plyn a celkovy chovani auta..
Takze co by to melo delat jeste navic kdyz nemam aktivni rizeni...

Napsal: stř 12.03.2014 23:14
od xdentist
Změní to tuhost řízení (na to není potřeba aktivní řízení, mění to jen servotronicem-osobně vyzkoušeno) a v manuálním řazení přidá sportovní režim, tzn nesignalizuje M1-M6, ale S1-S6. Má to pak podle všeho jinak nastavenou převodovku na manuál. Ale detaily nevím.

Napsal: čtv 13.03.2014 11:25
od stawros
Aha dik za info