Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 06.03.2014 08:49
od Birkoff
Před cca třičtvrtě rokem jsem ji měnil za novou i s deklem (originál) a už mám zase olej v sání. Co je uvnitř? To mohla odejít za tak krátkou dobu nebo se "něco" dostalo mezi dosedací plochy a netěsní. Najeto necelých 10tis km od výměny. Může se olej dostávat do sání i jinudy? Už mi to fakt leze na nervy.
Napsal: čtv 06.03.2014 10:53
od Fx
Pravděpodobně separátor oleje (u rozvodů) s trubkama okolo. Nezaviděníhodná práce. Já ho mám položený v kufru a vyčkávám, až se mi do toho bude chtít. Spolu s tím bych ale když už, udělal i rozvody a vanosy. A proto to oddaluju a oddaluju...

Napsal: čtv 06.03.2014 11:23
od Vesa88
Kua, jak tak ctu o te membrane, tak se mi do toho sani nechce ani koukat

)) Ona samotna vymena membrany nevypada uplne jednodusse

Ten pristup tam musi byt jak k penezum

Napsal: čtv 06.03.2014 11:54
od Birkoff
Pokud jdou povolit všechny šrouby tak je to v pohodě. Jsem drobnější s malýma rukama (ale dlouhýma prstama) a malá ráčna úplně stačila. Jsou tam originál šrouby s hvězdičkou, takže okamžitě výměna za imbusy.
Jinak hned po výměně to bylo v pohodě až do léta, pak jsem pozoroval modrý kouř těsně po nastartování, pak nehodile po startu (někdy jo, jindy ne) - jezdím s tím stále stejné trasy na stejná místa ve stejném čase. A teď jak jsem měnil tu váhu vzduchu tak jsem to měl sundaný (všechny ty trubky) a koukám olej v sání. Tak nevím, no. Do separátorů se mi taky nechce, to už jedině se vším najednou. Nebude to úplně levný a potřebuješ někoho, kdo tomu fakt rozumí a udělá to pořádně.
Napsal: čtv 06.03.2014 13:21
od Vesa88
Byl by dobry nejaky sraz a porovnani aut V8

Nevim o zadne jine M62TU v mem okoli

Kamarad ma M62 ale bezvanos a ma neco v pytli protoze dole je to hrozne liny, takze nemam s kym porovnat a probrat ruzne veci

Napsal: čtv 06.03.2014 13:35
od Fx
S tím kouřením po startu jsme na tom stejně. Membránu jsem měnil před měsícem a prostě to sem tam po startu zakouří. Můžou to být ještě gufera na ventilech a pístní kroužky, ale sázím spíš na ten separátor. Stačí, aby byl špatný spoj mezi ním a trubkou, co vede k membráně, a už si to tam tahá olej.
Napsal: čtv 06.03.2014 13:56
od Brátn
M60-62 zloboj
jeden tip, když to budete dělat, cokoliv z toho, tak to udělejte oboje a včetně toho, že shodíte chobotnici (sání) vyměníte těsnění a hlavně vyměníte o-kroužky na hliníkových trubkách mezi hlavami, jinak budete mít typický V8 bazének
Napsal: čtv 06.03.2014 14:25
od Vesa88
Me treba auto po startu kdyz se uklidni tak zacne kourit. Kdyz otevru vicko oleje pri nastartovanem motoru tak to dela ty divne chrochtave pazvuky

Podle nejakeho videa by to mela byt ta membrana.
Napsal: čtv 06.03.2014 15:47
od Fx
Bratn: To jsem přesně udělal...
Napsal: čtv 06.03.2014 15:58
od WizarDEAD
Me se potkali vsechny valce, a ted je motor venku a sklada se. Vsechno tohle jsem menil, ale davat i nove hydra a repasovat vanosy se mi nechtelo, protoze uz takhle je to za 60k.. Takze jestli se to slozi a bude tam neco klepat, tak se vysplham na svy nejvyssi boty a skocim do naruce smrti..
Napsal: čtv 06.03.2014 16:34
od tuneerr
Dá se ten separátor obejít.Já to mněl na své e39 m62 tak udělané.Je potřeba vytáhnout celý ten bazmek z membránou pokud jdou ty super hvězdy povolit ,hned si nachystat 6*30 inbusy já dával nerezky.Je to na delší popisování.Pokud by to někoho zajímalo napíšu víc a pošlu foto.
Napsal: čtv 06.03.2014 16:36
od tuneerr
Ještě k tomu srazu těch V8 bylo by to supr e38-e39 pohromadě co nejvíce aut.
Napsal: čtv 06.03.2014 16:41
od Vesa88
Urcite by ten sraz byl super. Snad by se tam nasel nekdo se zdravou v8 aby jsme vedeli jak to ma jet

Napsal: čtv 06.03.2014 16:57
od Brátn
WizarDEAD píše:Me se potkali vsechny valce, a ted je motor venku a sklada se. Vsechno tohle jsem menil, ale davat i nove hydra a repasovat vanosy se mi nechtelo, protoze uz takhle je to za 60k.. Takze jestli se to slozi a bude tam neco klepat, tak se vysplham na svy nejvyssi boty a skocim do naruce smrti..
no ty vanosy nejsou taková pálka a rozhodně bych tohle
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm dělal raději na motoru, který je venku