Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 06.03.2014 08:25
od KoZi_man
Ahoj mám problém,

už mi za poslední týden asi 4 X za jízdy chcípnulo auto.

Jedná se o E39 530dA Touring 135 Kw r.v. 99.

Stalo se to pokaždé za jiné situace,

1. rozjed po 2 metrech bez skoro nulového zátahu - auto studené. ccca 30l nádrž
2. v kopci celkem stoupák cca po 1,5 km jízdy - cca 10-15 l nafty
3. rovinka cca 100 Km/h 15 km trasa - jeden plyn 30 l nafty
4. rovinka 80 km/h bez zátahu plná nádrž


U všech případu jsem zastavil otočil klíčkem a nastartoval a odjel. Jen jednou jsem z toho kopce musel zcouvat pod kopec a tam nastartoval.


Většinou se tak děje ráno, když je auto studené, ale v garáži.

Nehoním ho.


Naftu stále beru od stejného dodavatele.



Před půl rokem možná méně jsem měnil čerpadlo pod řidičem za nějaký shit.


Na diag jsem neměl ještě čas kouknout.


Občas mi pozdě chcípá auto po otočoení klíčku do pozice vypnuto. cca 2-3 sec spoždění.


myslím, že to souvisí s hláškou :rail pressure regulating valve - nejspíš ventil na čerpadle ještě jsem neměnil.


nemáte radu čím by to mohlo být ?

Díky

Napsal: sob 08.03.2014 11:26
od KoZi_man
Tak jsem teď napíchl auto na diagnostiku INPA :

Chyby z motoru dvě :

Kód: Vybrat vše

4501  Rail-pressure regulating valve

Error frequency : 27 Logistic counter: 39
   Error occured 1. times at:
   Engine speed                               724.28  1/min   fuel pre-supply pressure                     3.84  bar   Supply voltage                              13.89  V   RPC rail pressure                          156.63  bar   Fehler aufgetreten bei                   655350.00  km
   Error occured 2. times at:
   Engine speed                               749.25  1/min   fuel pre-supply pressure                     3.92  bar   Supply voltage                              14.00  V   RPC rail pressure                          150.60  bar   Fehler aufgetreten bei                   655350.00  km
   Error occured 3. times at:
   Engine speed                               749.25  1/min   fuel pre-supply pressure                     3.92  bar   Supply voltage                              14.00  V   RPC rail pressure                          150.60  bar   Fehler aufgetreten bei                   655350.00  km
   Error not present   Sporadic error   power stage failure
Errorcode: 11 95 27 1B F8 80 1D F0 78 1A FF FF 80 1E F5 79           19 FF FF 80 1E F5 79 19 FF-------------------------------------------------------------
4496  Rail-pressure plausibility
Error frequency : 5 Logistic counter: 36
   Error occured 1. times at:
   Engine speed                              1873.13  1/min   fuel pre-supply pressure                     1.46  bar   Einspritzmenge                              33.28  mm^3   RPC rail pressure                          144.58  bar   Fehler aufgetreten bei                   655350.00  km
   Error occured 2. times at:
   Engine speed                               974.03  1/min   fuel pre-supply pressure                     3.49  bar   Einspritzmenge                              17.92  mm^3   RPC rail pressure                          626.51  bar   Fehler aufgetreten bei                   655350.00  km
   Error occured 3. times at:
   Engine speed                              1923.08  1/min   fuel pre-supply pressure                     3.79  bar   Einspritzmenge                               0.00  mm^3   RPC rail pressure                          668.67  bar   Fehler aufgetreten bei                   655350.00  km
   Error not present   Sporadic error   Rail-pressure regulating valve jammed

   Control deviation over engine speed too great
Errorcode: 11 90 24 05 78 20 4B 5B 41 18 FF FF 08 27 DA 23           68 FF FF 08 4D ED 00 6F FF =============================================================
Myslíte, že je to teda ten regulační ventil na čerpadlu než ho začnu shánět ?

Pokdu někdo má. Koupím!

Napsal: sob 08.03.2014 13:44
od Toci
Rekl bych ze motor z nejakeho duvodu nahle prestane dostavat naftu a proto chcipne i pod plynem. Takze to odpovida vypisu z diagnostiky. Me se se neco podobneho stavalo kdysi u e30 na motoru M20, kdy mi to presne takhle chcipalo za jizdy a bylo jedno kolik plynu jsem mel zrovna pridano. Nakonec byla chyba v kabelech co vedou ke vstrikum. Proste kdyz jsem prejel nejakou (i malou nerovnost), tak se to pohnulo, ztratilo to kontakt, do vstriku prestal jit proud, tim padem motor prestal dostavat benzin a bylo vymalovano. Vestsinou stacilo zastavit, a zase to nastartovalo, jen parkrat jsem musel otevrit kapotu a tema kabelama rukou zahybat.....

Napsal: pon 10.03.2014 20:09
od shadou
ten tlak na čerpadle je opravdu malej a proto zřejmě chcípá. Mám doma regulátor i čerpadlo. Můžem ho prohodit a pak se ukáže.

Je ještě další možnost, čidlo na Railu. Pokud posílá špatné hodnoty, bude to chcípat také. V live datech se ti ukážou divný data na hranici nebo i pod ní .
Já měnil čerpadlo a teprve pak se zjistilo že mi to čidlo kecá a posílá do řj. bludy.