Napsal: čtv 06.03.2014 08:25
Ahoj mám problém,
už mi za poslední týden asi 4 X za jízdy chcípnulo auto.
Jedná se o E39 530dA Touring 135 Kw r.v. 99.
Stalo se to pokaždé za jiné situace,
1. rozjed po 2 metrech bez skoro nulového zátahu - auto studené. ccca 30l nádrž
2. v kopci celkem stoupák cca po 1,5 km jízdy - cca 10-15 l nafty
3. rovinka cca 100 Km/h 15 km trasa - jeden plyn 30 l nafty
4. rovinka 80 km/h bez zátahu plná nádrž
U všech případu jsem zastavil otočil klíčkem a nastartoval a odjel. Jen jednou jsem z toho kopce musel zcouvat pod kopec a tam nastartoval.
Většinou se tak děje ráno, když je auto studené, ale v garáži.
Nehoním ho.
Naftu stále beru od stejného dodavatele.
Před půl rokem možná méně jsem měnil čerpadlo pod řidičem za nějaký shit.
Na diag jsem neměl ještě čas kouknout.
Občas mi pozdě chcípá auto po otočoení klíčku do pozice vypnuto. cca 2-3 sec spoždění.
myslím, že to souvisí s hláškou :rail pressure regulating valve - nejspíš ventil na čerpadle ještě jsem neměnil.
nemáte radu čím by to mohlo být ?
Díky
už mi za poslední týden asi 4 X za jízdy chcípnulo auto.
Jedná se o E39 530dA Touring 135 Kw r.v. 99.
Stalo se to pokaždé za jiné situace,
1. rozjed po 2 metrech bez skoro nulového zátahu - auto studené. ccca 30l nádrž
2. v kopci celkem stoupák cca po 1,5 km jízdy - cca 10-15 l nafty
3. rovinka cca 100 Km/h 15 km trasa - jeden plyn 30 l nafty
4. rovinka 80 km/h bez zátahu plná nádrž
U všech případu jsem zastavil otočil klíčkem a nastartoval a odjel. Jen jednou jsem z toho kopce musel zcouvat pod kopec a tam nastartoval.
Většinou se tak děje ráno, když je auto studené, ale v garáži.
Nehoním ho.
Naftu stále beru od stejného dodavatele.
Před půl rokem možná méně jsem měnil čerpadlo pod řidičem za nějaký shit.
Na diag jsem neměl ještě čas kouknout.
Občas mi pozdě chcípá auto po otočoení klíčku do pozice vypnuto. cca 2-3 sec spoždění.
myslím, že to souvisí s hláškou :rail pressure regulating valve - nejspíš ventil na čerpadle ještě jsem neměnil.
nemáte radu čím by to mohlo být ?
Díky