Stránka 1 z 1

Napsal: úte 04.03.2014 20:13
od Dorf
Ahoj mam bmw e60 520i a kdyz pridam tak se zatřese auto (nejvic je to citit na řadičče) je to i kdyz se rozjízdim tak se to zatřese.Klepe to jen v nízkch otackach.Nevím presne jak to tu vysvetlil ,ale kdyz je auto na volnoběh a pridam plyn tak se to zatřese ,ale jen cca 2 vteřiny nez to chytne vsoke otáčky.Nevíte co by to mohlo být? Nemuze ze klepat motor třeba v sinemblokách?Nebo svíčka či botka?Díky za odpovedi. :cry:

Napsal: stř 05.03.2014 20:28
od Dorf
kdyz jedu cca 30km/h a dam tam vysolej kvalt treba pětku tak to škube s celým autem ,uplne to zasekava.

Napsal: čtv 06.03.2014 09:19
od Pazdi
30km/h a pětka není úplně košér nápad...to ti tam nemuseli dávat čtyři předchozí kvalty - máš manuál nebo automat?

Napsal: čtv 06.03.2014 11:24
od Vesa88
S timhle motorem petku tak od 50-60 a to bude pridusena :) Doporucuju radit nizsi kvalt, v pripade nepochopeni smyslu razeni koupit automat :)

Napsal: čtv 06.03.2014 11:46
od FFrenkie
vrať se do autoškoly,ať víš kdy řadit rychlosti

Napsal: sob 08.03.2014 10:53
od Dorf
vim kdy radit jen sem tim chtel rict ze so škube nejvice v nízkych otackach...

Napsal: sob 08.03.2014 11:37
od Pazdi
tak když víš, kdy řadit, tak musíš vědět, že se ti bude na pětku při 30ce třást i fungl nové auto

takže manuál? co třeba dvouhmota? vzpomínám, jak zlobila známému a "bouchala"a třásla...

Napsal: sob 08.03.2014 13:56
od dogeatdog
Dorf píše:vim kdy radit jen sem tim chtel rict ze so škube nejvice v nízkych otackach...
V nízkých otáčkách dostává v tahu mimo velkoobjemových nafťáků na p*del každý spalovací motor. Pokud to takto podtáčíš už delší dobu, může to být od silentbloků až po setrvačník a uložení kliky cokoli.
NEPODTÁČEJ MOTOR!!!
To je vůbec mor novodobých motorů, elektronika se snaží to pobrat, mění předstihy, vstřiky, dávkování.. a řidič může mít pocit, že je to vlastně OK.. starej dobrej karburátor by za tohle už dávno vylezl z pod kapoty a řidiči flákl jednu přes úsměv.