Stránka 1 z 4
Napsal: sob 22.02.2014 21:49
od cont17
Zdravim chlapi , menil som na aute zdvihatka , mam rozvody nastavene podla original bmw pripravkov , a auto nestartuje len ked mu pridam plyn trochu ze dostane viac benzinu tak striela do sania , co by to mohlo byt ? !, poradte , uz som bezradny ,, mal som to zhodene asi 5x uz , vacky su nastavene na pripravok , v zotrvaku je kolik , sponovak nasponovany , vanos stlaceny a nasadeny tak ako ma byt a auto nie a nie ist ,, vymenena hadica odvetravania vika ventilov ... , predtym auto islo ale tikali tie zdvihatka ked som ho zhasol co i len na minutu ..., poradte prosim ...
Napsal: sob 22.02.2014 22:43
od Teddy
Přesně tohle mi dělal motor v lodi. Měl jsem totálně blbě nastavenou vůli ventilů.
Napsal: ned 23.02.2014 08:55
od Foldas
nemáš přehozené hadice na palivové liště? Všechny konektory máš správně?
Napsal: ned 23.02.2014 10:16
od darklord
A isto mas tie vacky spravne? Pretoze uz som videl o 180 stupnov otocenu vyfukovu... Na pripravkoch to sedelo, ale nebolo to OK.
Napsal: ned 23.02.2014 10:54
od cont17
Chlapi vacky by mali byt tak ze ked ich mam na pripravku tak na prvom valci su smerom hore a trochu k sebe ,,, ja uz neviem co s tym mam robit ,, falosny vzduch to podla mna nema odkial brat , okolo sania som asi 3 hadice pomenil a ostatne vyzeraju v poho , z nicim inym nebolo hybane , vymenil som snimac kluky a robi to to iste ,,, ale nechapem ako by mohli byt rozvody zle nastavene ked mas vacky na pripravky , kluka je zaaretovanana kolik v zotrvaku tak ze to vychadza na prvy valec v hornej uvrati ,, sponovak nasponovany ,, rozvody by mali byt ok ,,, skusal som to kadeako nastavit a bez vysledku ,, problem je ze ja som to uplne prvy krat nerozoberal len som bol pri tom ale robili sme si vsade risky centrofixkou ,, zda sa mi ale ze tie vacky neboli zlozene na pripravok , sacia na ktorej je vanos bola pootocena na 52mm od kraja sponovaku , ked je na pripravku tak je od kraja sponovaku 38mm ! Ja som to skusal aj tak ale uz neviem co by som urobil ,, to auto tam prislo po svojom , palivo som neodpajal nic ,, elektrika len snimac a zapalovacie cievky ...
Napsal: ned 23.02.2014 11:04
od Foldas
potom zbyvaji opravdu jen špatně nastavené rozvody
Napsal: ned 23.02.2014 11:34
od Teddy
Změř si tlaky ve válcích. Jestli to máš blbě nastavený, tak to na nich uvidíš
Napsal: ned 23.02.2014 11:36
od cont17
No pravdupovediac ked tocim motorom tak nepocujem odfukovanie ,, ale davam to za pricinu tomu ze ux ma nieco za sebou , tak nemusi uz tak 100% tesnit
Napsal: ned 23.02.2014 12:58
od cont17
Chlapi volal som este s jednym odbornikom a hovoril mi ze sa s takymto problemom stretol a ze mu to robila rozna tvrdost zdvihadiel ,, ze mi nedovieraju ventili a mam skusit zmerat tlaky a pod 10bar je to zle ... tak skusim ,,,
Napsal: ned 23.02.2014 22:10
od cont17
Hosi , co tam mam vlastne za motor

, m50b25 alebo m50tub25 , aky v tom bol rozdiel ? Vin mam GC18128
Napsal: ned 23.02.2014 22:33
od Teddy
cont17 píše:Chlapi volal som este s jednym odbornikom a hovoril mi ze sa s takymto problemom stretol a ze mu to robila rozna tvrdost zdvihadiel ,, ze mi nedovieraju ventili a mam skusit zmerat tlaky a pod 10bar je to zle ... tak skusim ,,,
No a co jsem ti psal já hned na začátku?

Napsal: ned 23.02.2014 22:39
od cont17
Viem ,,, ako zisti m ci tam mam b25 alebo tub25 ? Kto vie aky je v tom rozdiel ?
Napsal: ned 23.02.2014 22:54
od Angelos
M50TUb25 je s Vanosem.
Napsal: ned 23.02.2014 23:16
od cont17
Ved aj b25ka ma vanos na sacej vacke nie ?
Napsal: ned 23.02.2014 23:31
od Angelos
Já mam zato, že M50b25 je úplně bez Vanosu. Až M52b25 má Vanos pouze na sacích ventilech a M52b25TU má dvojitej Vanos. Aspoň takhle jsem to pochopil já

Napsal: ned 23.02.2014 23:54
od aDAm_2
iXko by mělo mít M50B25 s VNOSEm na sání
Napsal: pon 24.02.2014 00:33
od cont17
No ja mam motor m50 to viem podla etk , a mam vanos na sacej vacke ,, a to msli aj b25ky aj tub25ky , a to uz neviem ,, sam neviem ake ma oznacenie ten motor ,, lrbo z obrazkov vyzeraju stejne .., ale asi ta b25ka to bude ako pise kolega ... neviem aky bol medzi nimi rozdiel
Napsal: pon 24.02.2014 09:15
od darklord
Ach boze. Hovno nehori!
M50 - bezvanos
FOTO
M50TU - single vanos na sacej vacke
FOTO
M52 - single vanos na sacej vacke
M52TU - double vanos
Podla VIN mas v aute M50TU - takze single vanos. A podla priznakov mas nahovno nastavene rozvody. Pravdepodobne mas zle zalozene ozubene kolecko vanosu, to ze vacky su na pripravkoch este neznamena ze je to v poriadku nastavene. Ovsem ak sa to potvrdi, tak ta zrejme caka repas hlavy a vymena sacich ventilov...
Ked si odmyslis vymenu tesneni, tu mas celkom dobry fotonavod:
http://beisansystems.com/procedures/van ... cedure.htm
Napsal: pon 24.02.2014 11:11
od cont17
pockaj preco by ma mala cakat vymena sacich ventilov ? a ako moze byt na vanosi zle nasadene kolecko ked na vanose zalezi len ci je stlaceny a ako ho tam nasadis ,,, nasadeny je presne takto ako na tom videu ,,, 19 ta minuta
http://www.youtube.com/watch?v=23jXHhkpV_I
Napsal: pon 24.02.2014 15:04
od darklord
No, ak je zle nasadeny vanos, tak sa ti stretli ventily s piestami. A pokial si to tocil dlhsie, tak vsetkych 12 bude ako paragrafy. Lenze takto od pocitaca zistis hovno, zmeraj kompresie a potom pokracuj podla toho co nameras.