Napsal: stř 19.02.2014 22:24
Zdravím, nechal jsem si ted v pátek nahrát origo data, tzn. odstranit chip. Tady je pár poznatků co jsem po odstranění zpozoroval.
Auto jsem nechal chipnout před ca 2ma roky a 60tkm u camp performance v Praze. Výkonově to nebyla žádná brutalita, z 130kW na ca 145kW.
Z počátku bylo vše naprosto ok, auto jelo hlavně od spodu líp, ale pak mi praskli v ca. 230tkm svody a trochu se to asi podepsalo na DPF, který v důsledku toho po čase odešlo (i přes to že jezdim víceméně dálky). Nakonec jsem DPF vykuchal a asi 10tkm najezdil bez (u předfaceliftu to ještě jde i bez deaktivace regenerace, i když se každých ca. 400km spouští).
Bez DPF jsem zpozoroval že auto hlavně při podtočení a v létě za horka docela pokuřovalo, což byl asi další důvod přo to filtr tak odnesl. Z toho důvodu a z důvodu že budu auto tenhle rok prodávat jsem chip nechal odstranit.
Po nahrátí origo mapy už auto bez dpf prakticky nekouří. Co mě ale překvapilo, že nezakouří ani po startu (dřív prakticky pokaždý při startu vyplivlo modrej oblak)
Celý to na bě mohužel dělá dojem, že ona mapa pro chip nebylo nic jinýho než origo mapa ponásobená nějakým koeficientem, což je to nejhorší co může člověk asi udělat. (nedělám si představy že každej kdo chipuje ladí sám mapy, samozřejmě že je někde asi koupí jako balík, ale čekal jsem přinejmenšim že budou alespon malinko odzkoušený a odlazený, a né že tam za všech podmínek včetně startu prostě cpou 20% víc nafty, teda alespon takový to na mě celý dělá dojem)
Má někdo podobný zkušenosti?
Auto jsem nechal chipnout před ca 2ma roky a 60tkm u camp performance v Praze. Výkonově to nebyla žádná brutalita, z 130kW na ca 145kW.
Z počátku bylo vše naprosto ok, auto jelo hlavně od spodu líp, ale pak mi praskli v ca. 230tkm svody a trochu se to asi podepsalo na DPF, který v důsledku toho po čase odešlo (i přes to že jezdim víceméně dálky). Nakonec jsem DPF vykuchal a asi 10tkm najezdil bez (u předfaceliftu to ještě jde i bez deaktivace regenerace, i když se každých ca. 400km spouští).
Bez DPF jsem zpozoroval že auto hlavně při podtočení a v létě za horka docela pokuřovalo, což byl asi další důvod přo to filtr tak odnesl. Z toho důvodu a z důvodu že budu auto tenhle rok prodávat jsem chip nechal odstranit.
Po nahrátí origo mapy už auto bez dpf prakticky nekouří. Co mě ale překvapilo, že nezakouří ani po startu (dřív prakticky pokaždý při startu vyplivlo modrej oblak)
Celý to na bě mohužel dělá dojem, že ona mapa pro chip nebylo nic jinýho než origo mapa ponásobená nějakým koeficientem, což je to nejhorší co může člověk asi udělat. (nedělám si představy že každej kdo chipuje ladí sám mapy, samozřejmě že je někde asi koupí jako balík, ale čekal jsem přinejmenšim že budou alespon malinko odzkoušený a odlazený, a né že tam za všech podmínek včetně startu prostě cpou 20% víc nafty, teda alespon takový to na mě celý dělá dojem)
Má někdo podobný zkušenosti?