Stránka 1 z 1

Napsal: pon 17.02.2014 18:02
od gawson
Zdravím,

minulý týden jsem nechal odstranit DPF, jelikož bylo zanesené, ale nyní se podotýkám s problémem, kterým je kontrolka "Increased Emissions", auto cuká, někdy líné, někdy se potřebuje "nadejchnout" než zabere ...

Má smysl EGR ventil odstranit či nikoliv?
K čemu je vůbec dobrý?

Díky za info, či rady

Napsal: pon 17.02.2014 18:16
od Totic
Četl jsem, že po vyjmutí DPF je pak třeba doladit SW diagnostikou aby mu "nechyběl". Mohlo by pomoct.

Napsal: pon 17.02.2014 19:05
od beny-maser
egr stačí zaslepit

Napsal: pon 17.02.2014 20:18
od horan
Neplette tu dpf a egr. Navic tazatel nepise nic o aute. Pokud ma neco do e39 tak staci odpojit podtlak (za predpokladu ze egr tesni). Pokud bude mit neco novejsiho, tak uz by mohl byt problem s tim, ze rj pozna zaslepene egr a vyhodi kontrolku motoru/emisi....

Napsal: stř 19.02.2014 13:21
od NIKITESS
horan píše:Neplette tu dpf a egr. Navic tazatel nepise nic o aute. Pokud ma neco do e39 tak staci odpojit podtlak (za predpokladu ze egr tesni). Pokud bude mit neco novejsiho, tak uz by mohl byt problem s tim, ze rj pozna zaslepene egr a vyhodi kontrolku motoru/emisi....
Jestli se nepletu, tak zadna E39 vubec nemela DPF, takze nejspis se jedna o E60.

Po fyzickem odstraneni DPF treba ho vyradit i softwarove v RJ motoru.

U novejsich aut se sice rozsviti kontrolka checkengine, ale to nehodi motor do nouzoveho rezimu a auto bude normalne jet. Aby nesvitila kontrolka treba programovat RJ. Nekomu vsak vystacilo jen zvetsit pomer vzduchu/spalin pres diagnostiku

Napsal: stř 19.02.2014 13:33
od horan
Dalsi. :roll: :lol: v prvnim prispevku se resi EGR a v tomto duchu ja pokracuji. Nekdo do toho zapletl i dpf, tak jsem napsal at to nepletou. :wink:

Napsal: stř 19.02.2014 14:13
od NIKITESS
horan píše:Dalsi. :roll: :lol: v prvnim prispevku se resi EGR a v tomto duchu ja pokracuji. Nekdo do toho zapletl i dpf, tak jsem napsal at to nepletou. :wink:
Protoze TS si odstranil DPF a ted mu auto nejede jak ma, ne? :D
Navic, EGR, virive klapky a DPF...to vse souvisi mezi sebou.

Ohledne EGR muj nazor - zaslepit. Zaroven i virive klapky by to chtelo vyhodit.

Napsal: stř 19.02.2014 14:34
od horan
Jeee sory. Kokot jsem ja. Jsem nejak prehlidl to odstraneni dpf :lol: :lol:
Starecka demence klepe na dvere.

Napsal: stř 19.02.2014 15:41
od Teddy
Mě po odstranění dpf jelo auto naprosto normálně (teda trochu líp, protože muj dpf už byl totál po smrti). Žádný cukání apod.
Po čase se objevilo kouření. Dělá to jen když jedu klobouka. Jak na to šlapu, tak je to v pohodě. Asi to dělalo už i před výměnou. Kromě vadných termostatů to asi byl další důvod proč šel dpf do háje. Vyměnil jsem odlučovač. Zlepšilo se to tak o 50%. Teď mě čekaji vstřiky a čerpadlo. doufam, že už to pak bude OK.

Každopádně ta změna SW znamená jen zakázání regenerace. Nic jinýho se nepřenastavuje.
U E60 a výš nejde EGR odstranit jen tak lehce. ŘJ to pozná a háže chybu!!

Napsal: stř 19.02.2014 15:56
od Pazdi
trošku se přidám - mám teď poměrně krátce 535d...bývalý majitel tvrdil, že je pryč dpf, software asi neupravenej - stále to háže chybku s emisemi - dá se u 535d softwarově odstranit (u 530d předpokládám nahrání softu, kde dpf nebyl vůbec...)

Napsal: stř 19.02.2014 17:53
od Teddy
Třeba mě to po odstranění dpf žádnou chybu neházelo. Je tu někde vlákno o odstranění dpf. Někdo tam píše, že už má najeto x desítek tis. s vyhozenym dpf a bez úpravy SW.

Nemáte spíš venku kat?

Napsal: čtv 20.02.2014 10:59
od NIKITESS
anebo jestli nemate mechanicky zaslepeny/odpojeny EGR?

Napsal: pon 03.03.2014 00:25
od gawson
dodávám, že se jedná o e60, EGR není manuálně zaslepen ale pravděpodobně bude zanesen ...

DPF bylo odebráno, software upraven ;)