Stránka 1 z 2

Napsal: pát 14.02.2014 12:41
od Hurdy
Ahoj byl jsem si vyzkoušet 535d e61,r2005 dle majitele top stav pěkně vybavenou a jsem celkem zklamán tím výkonem papírově 272k super krouťák a žadné brutální zatažení do sedaček se nekonalo ani při kickdownu ani manualním režimu jen to plynule zrychlovalo,když to srovnám s mým mondeem 2008 124kw 390 krouťák tak jede pocitově lépe je to normální?.Chtěl jsem si ji koupit pro ten poměr výkon-spotřeba a nastalo zklamání těď nevím jestli to má cenu dle diag je vše vpořádku najeto 193tis km.Jaké máte zkušenosti vy,majitelé 535d?Nejste někdo poblíž bruntálu,že by jste mě svezli pro porovnání. Díky jo je to tahle
http://www.tipcars.com/#bmw-rada_5/535- ... 51893.html

Napsal: pát 14.02.2014 12:55
od Honza325
Tak to byla nějaká mrtvá. Jako 535d neni zase žádnej extra nadělovák,ale do sedaček teda zaráží solidně. To i moje 530d způsobuje bolesti za krkem při prudšim zrychlení. Takže tam asi něco bylo s turbem/turbama nebo jejich ovládánim. Nebo DPF,váha,naft.filtr atd. Je fakt,že málo která 535d jede jak má. Tim nemyslim místní klubový voňavky .
:D

Napsal: pát 14.02.2014 16:32
od Tomas535D
Mám E61 535D a jede pěkně. Má to sílu neustále až skoro do 5tis otáček. Takže kopanec při sepnutí turba se nekoná, táhne od 1200ot neustále jak lokomotiva a když po chvíli mrkneš na tachometr, tak tam jsou čísla za které přijdeš o papíry. Jezdil jsem hodně auty, ale říct o 535D že nejede prostě nejde, protože ono jede a poznáš to hned jakmile pošleš pedál na podlahu.

Edit: jsem z Ostravy, tak kdyby jsi tu někdy byl dej vědět, svezu tě. Spotřebu počítej 10 litrů na 100. Jezdím 50%ostravu a 50% dálnice. Prahu nebo Vídeň udělám do 9ti litrů když jedu do 170km/h. Okresky na spotřebu vycházejí cca 7,5-8 litrů.

Napsal: pát 14.02.2014 17:01
od mike-ee
Bmw dělá své naftové motory s jiným průběhem než konkurence a ty křivky výkonu a krouťáku jsou dost plynulé. Je třeba sledovat rychlost... Je pravda že i v x6 35d cítit zátah je, ale když skočím do naftový Oktávky, tak ten zátah při nástupu turba je prostě vysoce znatelný oproti mé 320d razantně jinej pocit a co jsme měli kdysi mondeo 2.2 tdci tak tam byl právě nalazen výkon do určitého spektra kdy si člověk myslel že startuje v letadle....

Napsal: pát 14.02.2014 17:07
od Hurdy
mike-ee píše:Bmw dělá své naftové motory s jiným průběhem než konkurence a ty křivky výkonu a krouťáku jsou dost plynulé. Je třeba sledovat rychlost... Je pravda že i v x6 35d cítit zátah je, ale když skočím do naftový Oktávky, tak ten zátah při nástupu turba je prostě vysoce znatelný oproti mé 320d razantně jinej pocit a co jsme měli kdysi mondeo 2.2 tdci tak tam byl právě nalazen výkon do určitého spektra kdy si člověk myslel že startuje v letadle....
To sedí prostě ten pocit výkonu se nepřenáší tak jak u jiných aut viz to moje mondeo jo? Je pravda,že v rs octavce to uplně zarve do sedaček,to pak člověk sedne do takového bmw a je z toho vyloženě v rozpacích, to jako že má 280k jo? Měly jsem s kamarádem co jsme se na to byli podívat stejný pocit :? Chtělo by to porovnat s jinou 535d co je sto pro v plném výkonu.

Napsal: pát 14.02.2014 17:09
od Teddy
Pochcávka sice pěkně zarazila do sedačky, ale hned na to zvadla. Po sešlápnutí plynu nejdřív nic, pak to zarazilo do sedačky a pak to zvadlo. Chuj s ní :mad:

Bávo sice pocitově neposkytne takovej zátah, ale táhne plynule. A při pohledu na tachometr.... kam se hrabe pochcávka. Je to jen o pocitu

Napsal: pát 14.02.2014 17:17
od Hurdy
Jo to je pravda ve 3,5-4tis umře,tak jak mondeo .
Teddy píše:Pochcávka sice pěkně zarazila do sedačky, ale hned na to zvadla. Po sešlápnutí plynu nejdřív nic, pak to zarazilo do sedačky a pak to zvadlo. Chuj s ní :mad:

Bávo sice pocitově neposkytne takovej zátah, ale táhne plynule. A při pohledu na tachometr.... kam se hrabe pochcávka. Je to jen o pocitu

Napsal: pát 14.02.2014 17:41
od Tomas535D
535 tě při rozjezdu z místa silně zatlačí (ale nekopne) do sedačky a tam tě drží do skoro 200km/h a je to velmi plynulé. Opravdu musíš u toho koukat na tachometr jak ručička letí nahoru. Žena má passata 2.0 tdi 125kw nevím krouťák a nemá absolutně šanci se jakkoli držet, prostě zmizí někde vzadu v jakékoli rychlosti. BMW je jedna dlouhá vlna výkonu a krouťáku... Však kontakt máš, tak se když tak ozvi.

Napsal: pát 14.02.2014 18:36
od PPetr
Když jsem z 530d 170kw přesedl do 535d 210kw tak jsem byl taky zklamanej. Ve městě a v nižších rychlostech hodně spolkne automat a prokluz hydromenice, ale vem to na okresku manuálně si to kopni na 3ku a nech ho podívat se k 5000. Pak to porovnej s ostatními. To auto mohlo byt s tech.problemem to je potom jiná. Me odešel ventil na turbu a občas to jelo jak htp ale to bys snad poznal.

Napsal: pát 14.02.2014 23:34
od Atila
Tomas535D píše:535 tě při rozjezdu z místa silně zatlačí (ale nekopne) do sedačky a tam tě drží do skoro 200km/h a je to velmi plynulé. Opravdu musíš u toho koukat na tachometr jak ručička letí nahoru. Žena má passata 2.0 tdi 125kw nevím krouťák a nemá absolutně šanci se jakkoli držet, prostě zmizí někde vzadu v jakékoli rychlosti. BMW je jedna dlouhá vlna výkonu a krouťáku... Však kontakt máš, tak se když tak ozvi.
Tak ono by bylo take smutne, kdyby auto za polovinu penez a s polovicnim vykonem melo sanci "se jakkoliv drzet". :lol:
Faktem ovsem je, ze ten Passat ma nejsilnejsich 125Kw v automatu co je na trhu. Ty DSG prevodovky jsou hrozne efektivni pri vyuziti nevelkeho vykonu co maji bezne ctyrvalce. 150kW sestivalci s Aisinem to da napit i s prstem v nose. Nicmene jakykoliv novejsi BMW sestival je jina liga, jiny sport.

Napsal: sob 15.02.2014 12:02
od mi00wa
Taky jsem se byl projet 535d sedan. a myslím že ten výkon je brutální :-)
Dokonce si ho koupím. Už jsem se byl podívat a plna výbava dokonce TV to má, světelný paket ( mám rád oranžovou barvu)

Napsal: sob 15.02.2014 14:10
od Hurdy
Tak nevím vesměs samé kladné ohlasy,že by tam na té 535 co jsem v ní jel bylo něco špatně? Dle diag ok.Aby jste rozuměly srovnávám i smou bývalou x5 4.6is a ta jela dost brutálně proti 535d.Prostě budu muset zkusit jinou pro porovnání a uvidíme.

Napsal: sob 15.02.2014 14:59
od Tomas535D
Hurdy píše:Tak nevím vesměs samé kladné ohlasy,že by tam na té 535 co jsem v ní jel bylo něco špatně? Dle diag ok.Aby jste rozuměly srovnávám i smou bývalou x5 4.6is a ta jela dost brutálně proti 535d.Prostě budu muset zkusit jinou pro porovnání a uvidíme.
Tak 535D by měla jet stejně jak X5 4.6is...

Napsal: úte 18.02.2014 21:45
od Hurdy
Tak jsem byl pro porovnání projet dvě 535d a opravdu jedou supr něco s tou co jsem jel prve je,dle majitele je prý naprosto v pořádku a já jsem asi z jiné planety :-)) A ty co jsem projížděl jsou v olomouci v bazarech a krásně na mě blikaly různé závady:-)) takže nic ke koupi.

Napsal: úte 18.02.2014 21:49
od Pazdi
tak ono dost záleží, co na tebe blikalo:) někdy je lepší opravit prkotinu než koupit "navoněnou bídu":)

Napsal: stř 19.02.2014 00:11
od Totic
Jako už 170kW cvičí s E60 obstojně na to jak se jeví těžká. Sice to znám z benzínu takže ten nástup je hned a živější, ale i tak.. umí se to fajn rozletět.

Napsal: stř 19.02.2014 11:35
od Tecto
Já mám 530i 200kW benzín, takže s 535 to nelze srovnávat. U mě je to rozjezd od menšího kopnutí vespod, ale pak to táhne až do červenýho furt stejně lineárně, žádnej propad výkonu. Jak se to dostane do otáček, tak to jede jak urvaný z řetězu.
535 biturbo je konstruovaná tak, aby se úplně ztratil turboefekt, ale je prvada, že nástup výkonu je poměrně drastický. Možná je v uvedeném autě poškozené turbo pro nižší otáčky. Je taky potřeba myslet na to, že pětka už je kus železa. S trojkou by to lítalo zase víc. Pětka je holt víc limuzína, ne sporťák.
Jinak ten kousek, co je uveden v odkazu je podle mě super a uvažoval bych o něm fakt docela vážně, i kdybych musel nějaké turbo měnit či repasovat.
Chce to vidět, z fotek poznám tak 50% sktečného stavu auta. Pokud nebylo bořený a má origo lak, tak bych do něj šel 8)

Napsal: stř 19.02.2014 12:58
od Pazdi
turboefekt je "pryč" hezky to táhne od začátku, ale kickdown je pořád poznat (pro zábavu info od býv. majitele - je to nějaká úprava, kdy je tam druhá fáze plynu, kterou když sešlápneš tak to jede, jako prase :D )

Napsal: pon 24.03.2014 13:36
od Cosby
Hurdy píše:Ahoj byl jsem si vyzkoušet 535d e61,r2005 dle majitele top stav pěkně vybavenou a jsem celkem zklamán tím výkonem papírově 272k super krouťák a žadné brutální zatažení do sedaček se nekonalo ani při kickdownu ani manualním režimu jen to plynule zrychlovalo,když to srovnám s mým mondeem 2008 124kw 390 krouťák tak jede pocitově lépe je to normální?.Chtěl jsem si ji koupit pro ten poměr výkon-spotřeba a nastalo zklamání těď nevím jestli to má cenu dle diag je vše vpořádku najeto 193tis km.Jaké máte zkušenosti vy,majitelé 535d?Nejste někdo poblíž bruntálu,že by jste mě svezli pro porovnání. Díky jo je to tahle
http://www.tipcars.com/#bmw-rada_5/535- ... 51893.html
ve kterém městě ses byl podívat na tu 535d 193k najeto?

Napsal: úte 25.03.2014 19:26
od Hurdy
vílanec u jihlavy,copak koupil si ji,chtěl jsem ji řešit,ale majitel ji stačil prodat? Já nakonec koupil 530d v manualu kvůli spotřebě a jede pěkně dálková za pohodlných 7l kdybych nejel po dálnicí tak i pod 7.