Stránka 1 z 3
Napsal: sob 08.02.2014 16:30
od dave520
Zdravím mám e60 2,2 125kw a když zhasnu motor a mám otevreny dvere uslysim takový 2-3 klepnutí je to normál? díky moc
Napsal: ned 09.02.2014 10:15
od Tecto
Na to se hodně špatně reaguje. Nevím, jestli máš automat atd...
jinak obecně se tyto zvuky hledají fakt dost těžko. Mě něco klepalo při startu zahřátýho motoru a nikdo nevěděl co to je. Znělo to jako když do toho klepneš kladívkem. Jak jsem vyměnil vstřiky, tak to přestalo. Takže ve tvým případě - nevím

Napsal: ned 09.02.2014 10:19
od dave520
mám manuál, je to zvuk takovýho zaklepání když už se motor temer dotočí takže jen asi nejaka vibrace
Napsal: ned 09.02.2014 10:23
od Honza325
Setrvačník?
Napsal: ned 09.02.2014 10:24
od Tecto
A nebude to lamela??? To by mohlo odpovídat. Kdyby jsi byl někde od Brna, tak bych ti doporučil servis, kterej je fakt frajer na hledání právě těchto pazvuků - KP Design Blažovice. Dělají výhradně BMW a ví, co by to mohlo být. Ale s autem bys musel tam.
Napsal: ned 09.02.2014 10:55
od dave520
včera jsem ho koupil a předevčírem ot bylo na diagnostice a bylo vše v pořádku. ¨jinak to vubec nikdy neklepne, jedině při zhasnutí motoru jak kdyby neco bylo volnýho spíš. to nemá na lamelu vliv né? odpol nahraju zvuk
Napsal: ned 09.02.2014 12:24
od dave520
mám další poznatek když přeřadím uslyším a ucitím klepnutí, takže setrvačák předpokládám co říkáte? svítí mí oranžově kontrolka motoru
Napsal: ned 09.02.2014 13:54
od dave520
dostal jsem tim že na 80% hardy spojka
Napsal: ned 09.02.2014 16:21
od dave520
další poznatek když mám mám sešláplou spojku tak zvuk při zhasnutí se neozve.. kontrloka již nesvítí asi špatný palivo podle toho co jsem četl
Napsal: ned 09.02.2014 16:47
od Totic
No tak to je nejspíš ta dvouhmota a mění se se spojkovou sadou.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html
Pak už můžeš popřípadně rovnou s tím zapakatel udělat i hardynu (měla by být vidět natrhlá, mechanicky poškozená).
Zpřesnění řazení je už taky nasnadě a fin. marginalie:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... %F8azen%ED
Ne nadarmo platí nepsané pravidlo, že 20% z kupní ceny ojetiny půjde do půlroku do oprav.

Napsal: ned 09.02.2014 20:56
od dave520
ok díky mohl by mi někdo odhadem říct cena materiálu + práce??? děkuji moc
Napsal: pon 10.02.2014 19:34
od JaraX
hardyna to nebude, to by dělalo bordel i za jízdy , ale jak to člověk neslyší tak je to naprd,
setrvák nejspíš jo,
ceny?
setrvak s prací tak do 20ti, hardyna s prací do 6ti.
Napsal: úte 11.02.2014 11:28
od Sonny
Jarax: sem myslel ze ta hardyna vyjde levnejc teda, ten kus gumy snad neni drazsi nez tacek a petku za pracu? Nebo je v tom jezde nejaky stredovy ulozeni?
EDIT: ted jsem nasel ze za samotnou hardynu chteji cca 2300.. to jsou sycaci. By me zajimalo na kolik to vyjde pak v BMW. Jak je zvykem tak o 300 draz...

Napsal: úte 11.02.2014 13:53
od JaraX
ona zas hardyna není tak obyč guma, je to propleteny, zesileny, směrovy, a celkem dost to vydrží, kdyby to šlo vyrobit nějak uplně levně tak by byla nějaka nahrada za 300 a není
v ceně jsem počítal i rezervu kdyby to nešlo, ono to muže byt litr za prací a mužou to byt 4

Napsal: úte 11.02.2014 17:44
od Tecto
Je fakt, že dílce zvlášť na E60/61 jsou docela drahé. Nicméně díly podvozku, brzd a motoru bych dával vždy originál ať to stojí co stojí. Jednou jsme se dali na válku, tak je potřeba bojovat

Napsal: úte 11.02.2014 20:55
od dave520
dneska mi potvrdili že 152 000 km je poctivých, čeká mě výměna termostatu prý je možné že auto má nižší výkon kvůli termostatu je to pravda? výměna čidla hladiny oleje, kontrolka se rozsvicovala kvůli odvetrávacímu ventilu nádrže, jinak pár drobných chyb a doporučená výměna horšího řemenu a rovnou kladek

jinak musím říct že auto mě velmi, ale opravdu velmi nadchlo a nechci z něj ven

2,2 125kw mi stačí a spotřeba 9l/100km je příjemná. Auto je krásně tuhé, chová se velmi jistě. Prostě krása, moje první BMW předčilo očekávání!!! Díky všem za reakce

Napsal: úte 11.02.2014 23:26
od JaraX
to je naprostá zbytečnost, stačí koupit "origo náhradu" stojí to pulku a funguje to stejně.
Napsal: stř 12.02.2014 09:05
od Tecto
To je možné, je ale potřeba posuzovat případ od případu. Ne všechno z druhovýroby koupit lze, ne všechno funguje tak, jak by mělo. Já mám zkušenost s brzdovými kotouči Ate a už bych je nikdy nikam nepoužil. Raděj tam dám originál, i když ceny jsou šílené

Napsal: stř 12.02.2014 09:15
od JaraX
tak třeba termostat je origo Behr, pokud koupíš Behr v nahradě za pulku funguje stejně, kotouče zase beru Textar PRO, dával jsem tak na 40 BMW a nikdy nebyla reklamace, ale musí to byt řada PRO, jen málo dílu beru v origu, jiné se zase nevyplatí jinak než origo, ale strkat na podvozek origo díly sou vyhozeny peníze. ted jsem dělal ložisko E70, origo BMW FAG stojí 9k, FAG bez loga BMW 3k

a je to to stejny ložisko

Napsal: stř 12.02.2014 09:18
od Tecto
OK, rád dám na vyzkoušený komponenty. Jak budu něco potřebovat, napíšu. Určitě se mi nechce vyhazovat peníze oknem. Na origo brzdové kotouče mě ale poukázalo vícero lidí, tak jsem podlehl. Mám E61 LCI 530i