Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 06.02.2014 12:45
od Blackie
105kw automat,diagnostika nic nepíše. Po přidání plynu jde auto pomalinku do otáček jak při jízdě,tak při zařazeným P bo N. Začne lépe až při cca 2500otáček. Po ujetí asi 30 km začne jet o poznání lépe,po vychladnutí zase zlobí

Napsal: čtv 06.02.2014 13:08
od horan
Prohlidni regulaci turba. Tam bych hledal chybu.

Napsal: čtv 06.02.2014 13:11
od Blackie
Tam je obtokovy turbo ne? Na to sem koukal,kdyz to odpojim tak se to uvnitr turba hejbe v pohode,ale to curo z toho podtlaku se vubec nechce hejbat,jde jen fakt silou

Napsal: čtv 06.02.2014 23:28
od Blackie
Nikdo nic? :?

Napsal: pát 07.02.2014 09:00
od horan
Nevim jak je ovladana regulace na tds. Jestli uz podtlakem, nebo tlakem. Kazdopadne by to chtelo zjistit jestli ta plechovka funguje spravne a nepridira se. Potom jak se prohreje, tak muze povolit.

Napsal: pát 07.02.2014 19:31
od beny-maser
když bude špatná regulace turba tak to padne do nouzáku,jedině že by zůstal otevřený obtok a tomu nevěřím.
Tlak se dá snadno změřit pomocí manometru například naměření tlaku v gumách. Origo to fouká 1bar.
Spíš jestli to někde neuchází a naplněj to až točky.Nejčastěji to bejvá hadice od turba k intercoleru.

Napsal: ned 09.02.2014 14:47
od worf23
Ten samy problem sem zazil v oplu omega 2.5td ten samy motor origo najeto 350tis.km,motor zabiral az ve 2500tis otackach.Delal sem nove rozvody(retezy a vodici listy byli dost vydrene),trochu pridal na turbu a posteloval hlavu na cerpadle.Motor tahne od volnobehu az ztoho zacala klouzat spojka v 1800tis otackach pri plnem plynu.U tebe bych zacal hlavou cerpadla a zkusil pridat na turbu.Co egr mas zaslepenej to taky pomuze?

Napsal: pon 10.02.2014 20:11
od Blackie
Tak vyřešeno :D Sundal sem hlavu na čerpadle,tam se zdálo vše O.K. a zatim je ten bazmek co uzavírá průtok nafty ke vstřikům když se auto chcípne,ten byl nějakej šprajclej,takže po uvolnění a rozhýbání vše smotováno a TDSo chytlo druhý dech :wink:

Jinak egr bylo zaslepený :wink:

Všem díky