Stránka 1 z 1
Napsal: stř 05.02.2014 22:58
od Lucifer
http://www.youtube.com/watch?v=ePSQv-b9nYk
Po shlédnutí tohohle videa ze mě odpadá veškerý strach se do toho pustit sám
Jenže otázka jak silnou pístnici zhruba použít ? Sám jsem to nikdy na autě nedělal takže nevím v podstatě jak moc velkou sílu je potřeba použít aby silentblok do nápravnice zapadl. Tím se chci zeptat zda-li by někdo neměl hrubý nástřel kdo to třeba někdy lisoval jestli to 2tunový lis zalisuje nebo je potřeba víc.
Díky za případné info
Napsal: čtv 06.02.2014 10:38
od Majkl328
Já to teda kdysi zkoušel udělat stahovákem se závitem a nehlo se to ani o mm. Je teda fakt, že jsem na to neměl moc místa, protože jsem neměl vyndanou nápravu, ale ty siláče tam drží docela dost.
Napsal: čtv 06.02.2014 14:02
od Brátn
jo takto to vypadá snadně, ale aspoň bez těch obyčejných speciálních přípravků je to porod, tady s tou hydraulikou je to samozřejmě hodně luxusní práce,
jen poznatek borec to tam dal špatně, co vím, tak jsou orientované a nasadil tam ten siláč otočený
Napsal: čtv 06.02.2014 20:19
od Lucifer
Jenže on to sundavá vzduchem což mě zaráží. Síla ve vzduchu cca při 7barech je něco do 10 000N což je 1t

S tím že průměr pístu musí být 200mm
Hydraulikou je to v celku jasná věc jenže shánět čerpadlo píst + předělávat na nějaký přípravek je značně nevýhodný leda že bych se to chytal prodávat
Vím právě že hodně lidí se s tím snažilo srát a museli lisovat vlastní vahou auta silentbloky zpět.
A to že ho dal jinak než má být s takovým přípravkem by mě to asi nesralo
A pokud bych se rozhodl nápravu vyndat tak to asi rovnou odvezu na 100t lis kde bude úspěch zaručen ale jde mi o to to dělat na autě
EDIT : Našel jsem tabulky kde 10Bar při 250mm průměru pístu dovede pístnice sílu 4t. Stačily by 4t k nalisování a vylisování ?
Napsal: pát 07.02.2014 00:12
od Brátn
ve všech případech nevidím důvod řešit hydro či vzduchovou metodu, když to děláš jednou za bambilión km a většinou jen na tourech a přitom je na to přípravek, který na ebayi stojí pár eur a podle nákresu by ho vysoustružil každý soustružník
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... eplacement
Napsal: pát 07.02.2014 17:50
od Lucifer
Tak přípravek stojí 200€ nejlevněji. Navíc vysoustružit si to mám kde jenže neviděl bych slibně tu pevnost materiálu občyejnýho železa. To prostě nemůže vydržet ani náhodou nějaká trubka plocháč apod. Nebo mě někdo vyveďte z omylu
Vím že to dělám jednou za čas ale klidně se s tím budu sám mordovat než abych to někomu dal

Ta moje e39 je fakt v TOP stavu co se týče spodku kastle, nechci aby to tam někdo promáčkl pak to neřekne a za 2 roky můžu očekávat orezliny což právě nechci.
Napsal: pát 07.02.2014 21:14
od pavlis
Tak já už mám výměnu silentbloků za sebou a bylo to celkem snadný. Přípravek jsem si vyrobil sám z toho co dům dal, není potřeba nic soustružit.. Šli ven celkem snadno a nové dovnitř taky. Myslím, že se nemáš čeho bát. Možná bych někde vyhrabal fotku, kdyby byl zájem.
Napsal: pát 07.02.2014 23:36
od Brátn
Lucifer píše:...neviděl bych slibně tu pevnost materiálu občyejnýho železa. To prostě nemůže vydržet ani náhodou nějaká trubka plocháč apod. Nebo mě někdo vyveďte z omylu

to dáš i s ocelovou trubkou se stěnou 3mm
myslíš, že povolí to tření guma kov nebo uvidíš jak se trubka deformuje v tlaku?
ty siláče tam jsou pro horizontální pohyb a neumí odolávat vertikálnímu tlaku
Napsal: sob 08.02.2014 13:25
od Lucifer
No spíš jsem nevěřil tý trubce ale pokud to opravdu udělám i s železnou trubkou pevnostní závitovkou a velkýma silnýma podložkama tak budu jedině rád !
Několik lidí mě právě od toho odrazoval ať to raději někomu dám, jenže když vidím ten přípravek tak na co jsou tam ty půlkruhy ? Servisák mi tvrdil že to bez toho nejde

Napsal: sob 08.02.2014 15:36
od pavlis
Ty půlkruhy mají z vnitřní strany která na fotce není vidět takový výstupky kterýma se to opře o nápravnici. Protože ty silentbloky maj na spodu větší průměr než to uložení v nápravnici. Takhle jsem to řešil já.
Napsal: sob 08.02.2014 19:29
od Lucifer
Tak takovejhle přípravek si taky udělám to pro mě nebude problém. Měl by si kdyžtak nějakej hrubej nákres s rozměrama ? Jestli ten přípravek ještě máš ? Závitovku si používal jakou ? Já mám doma M12 pevnostní
Půjde použít 3 nebo 4 nohý přípravek ? Nebo musím nechat jen 2 nohy ?
Napsal: ned 09.02.2014 01:58
od pavlis
Myslím, že to někde vyhrabu. Každopádně musíš použít jenom 2 nohy, protože ten silentblok má jenom dvě vybrání kde mužeš stahovák opřít. Je to vidět na té fotce. Jinak originál přípravek BMW vypadá takhle.Je to z TISu:
Napsal: sob 01.03.2014 12:19
od goodboy
jo takto to
Fut Coins vypadá snadně, ale aspoň bez těch obyčejných speciálních přípravků je to porod, tady s tou
Fut 14 Coins hydraulikou je to samozřejmě hodně luxusní práce,