Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 27.01.2014 21:14
				od Frax
				Ahoh vsem,
jak se projevuje vadne servo? 
Mam problem, ze se mi trepe volant prdevsim pri brzdebi, ale kotouce jsou nove menene v cervnu, najeto maji asu 20tis jsou to meyle PD, ale! obcas se mi trepe volant i pri jizde cca  80kmh, je mozne, ze pokud jsou kotouce zvlnene, ze by kopaly do volantu i pri jizde? 
Nadobka serva mi slzi, kazdy mesic kontroluji, a pripadne doleju. Na tu hrebenovou hridel vidim jen castecne a je sucha, volant mi vrzne jen po plranu v minulych mrazech, da se zavada nejak diagnistikovat bez toho aby to muselo na zvedak?
Dale bych potreboval napichnout na diag, mohl by nekdo mene vytizenej nez snake z Prahy?:) mam tu 20pin zasuvku.
diky K
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.01.2014 22:11
				od oldaf
				Pokud se ti rozklepe volant při mírném přibrždění tak to většinou dělají vyžvejkané silentbloky v ramenech   
Dělá to hlavně silentblok č. 5   
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05 
			
					
				
				Napsal: pon 27.01.2014 22:26
				od Frax
				Dekuju za typ, to he opeava za par korun, sundam kolo a nekde zapacim? Da se to vymebit i v garazi doma nebi je treba lis?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.01.2014 22:38
				od oldaf
				Vyměnit se dají i doma.  Lis nepotřebuješ, stačí na to i svěrák.  Chce to rovnou  prohlídnout všechny čepy,  lepší je někdy vyměnit raději celé rameno protože vyměníš ten silentblok, uděláš geometrii a za měsíc budeš měnit rameno kvůli čepu.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 28.01.2014 08:25
				od fubutomas
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 28.01.2014 13:09
				od soukupadam
				Jak nejlíp poznat že je čep nebo SB k.o.? Myslim jak poznam jestli ten a nebo ten?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 28.01.2014 23:01
				od Teddy
				Mě teda kotouče Meylle vydržely asi 2 tis. km. Teď po cca 6 tis. už se s tim fakt nedá jezdit, takže se chysam na reklamaci. Koukal jsem, že origo vychází jen asi o litr dráž, takže jdu do origo. 
Mě to dokonce brzdí, jako bych houpal nohou na brzdě. Nejvíc znát je to při lehkym dobržďování z kopce třeba na křižovatce.
Když zvednu auto na hever a točim kolem, tak je slyšet, jak desky škrtaji o kotouč nerovnoměrně. Takže už jsou ty kotouče úplně v pr...
Nespoléhej slepě na to, že ty kotouče jsou 100% OK. Meylle už prej dávno neni to co bejavlo!!
			 
			
					
				
				Napsal: stř 29.01.2014 11:04
				od Frax
				Teddy,
díky za tip, zkusím to také jakmile se někomu naseru do garáže 
 
Ohledně vadného dílu 5 jak je psáno výše, je nějaký způsob jak poznat, že je v něm vůle ? Mám nějak strčit trubku a zapáčit nebo.. ?
Dík
 
			
					
				
				Napsal: stř 29.01.2014 21:00
				od Teddy
				Já jsem tu vůli poznal tak, že jsem vzal za kolo. Dával jsem axiální táhla a horní ramena.
Lomcováním za kola to zkoušeli i v servisu. Je to lepší ve dvou. Sám jsem sice poznal, že je tam vůle, ale už jsem neviděl kde. Jeden lomcuje a druhej kouká.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 29.01.2014 21:16
				od oldaf
				Nejlíp nechat auto na kolech na jámě a montpákama s tím zahejbat zespodu
			 
			
					
				
				Napsal: stř 29.01.2014 21:21
				od oldaf
				Taky je to poznat když s autem budeš cukat dopředu a dozadu, a někdo ti bude koukat na kola co dělaj při zabrždění.  Když je ta 5 vyměklá tak při zabrždění při jízdě vpřed se kolo dost posune k podběhu a při jízdě vzad a zabrždění se posune k nárazníku.