Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 23.01.2014 21:43
od norg
má někdo český manuál? a kde se k ní dá koupit kabel? je to nějakej spešl kabel. potřebuji na e60 děkuji
a co NCS expert?
Napsal: čtv 23.01.2014 22:53
od all
opravdu blbější otázku sem tu neviděl dlouho.
na stránce google. cz zadáš co potřebuješ a najde ti takovou hromadu informací.
jistě ti najde, že to tu v bazaru někdo prodává. kabel a soft.
Napsal: čtv 23.01.2014 23:26
od all
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=120888
diagnostika na BMW = kabel + zdarma soft + podrobne navody na instalaciu
- INPA, NCS Expert, DIS, TIS, VMWare, Carsoft, NavCoder
- podporovane vsetky OS: Windows XP, Vista, 7, 8 vsetko funkcne aj pod 64bit systemom!
- nieje treba ziadne specialne IT znalosti a v pripade potreby aj nainstalujem
to je vše co můžeš potřebovat.
Kabel je speciální.
inpa ti stačí. NCS je nebezpečný. je potřeba vědět co děláš.
vše je anglicky nebo německy.
snad ti to pomůže.
Napsal: pát 24.01.2014 00:43
od HonzaX
Koukám že si tu ještě většina lidí neuvědomuje že Standart tools není a nikdy nebude oficiální diagnostický SW který si prostě koupíte někde v obchodáku. A to že se tenhle soft dostane mezi lidi, většinou můžou zaměstnanci BMW nebo softingu který to prostě pošlou dál. Pochybuji o tom že si někdo přečetl licenci k tomuto SW. Kde to je vše napsané. INPA,WinKFP,NFS,NCSexper,E-sys a celá hromada dalšího sw je určená pouze pro oživovací linky, kódovací/programovací stanice, flight doktory. Takže zaměstance továrny. Totéž platí i o manuálech.Takže rovnou můžete zapomenout na nějakej podrobnej návod v CZ. V poslední době mi přijde že se s tímto SW ohání kdejakej vocas který to někde stáhne z netu, ale pořádně tomu rozumí málokdo.

Napsal: ned 26.01.2014 13:24
od airbone
HonzaX píše:Koukám že si tu ještě většina lidí neuvědomuje že Standart tools není a nikdy nebude oficiální diagnostický SW který si prostě koupíte někde v obchodáku. A to že se tenhle soft dostane mezi lidi, většinou můžou zaměstnanci BMW nebo softingu který to prostě pošlou dál. Pochybuji o tom že si někdo přečetl licenci k tomuto SW. Kde to je vše napsané. INPA,WinKFP,NFS,NCSexper,E-sys a celá hromada dalšího sw je určená pouze pro oživovací linky, kódovací/programovací stanice, flight doktory. Takže zaměstance továrny. Totéž platí i o manuálech.Takže rovnou můžete zapomenout na nějakej podrobnej návod v CZ. V poslední době mi přijde že se s tímto SW ohání kdejakej vocas který to někde stáhne z netu, ale pořádně tomu rozumí málokdo.

moja rec. Ludia do toho pchaju nos a ani nevedia naco tie programy sluzia

Napsal: ned 26.01.2014 17:56
od Vlasta
Nikdo učenej z nebe nespadl a jak říká klasik, chybama se člověk učí
Napsal: ned 26.01.2014 22:19
od airbone
Vlasta píše:Nikdo učenej z nebe nespadl a jak říká klasik, chybama se člověk učí
s tym taktiez suhlasim, akurat dodam ze ucit sa na vlastnych chybach je ta drahsia forma vyucby. Ale na chybach sa neda naucit zdaleka vsetko...
Napsal: ned 26.01.2014 23:53
od bibikuba
airbone píše:Vlasta píše:Nikdo učenej z nebe nespadl a jak říká klasik, chybama se člověk učí
s tym taktiez suhlasim, akurat dodam ze ucit sa na vlastnych chybach je ta drahsia forma vyucby. Ale na chybach sa neda naucit zdaleka vsetko...
i když jsi dnes machr přes budíky atd

taky jsi nějak začínal...v dnešní době jsou ty kable a program dostupný a na základní diagnostiku to bohatě postačí...Malinko zručnosti,nějaký návod a nemálo pěněz a času je ušetřeno.Složitější věci jako budíky atd zůstanou stějně odborníkům

Za mě je třeba INPA pro majitele postaršího BMW nutnost

Napsal: pon 27.01.2014 19:38
od sobol
no zase jsem se presvedil o tom ze tady na chytraka nenarazis...