Stránka 1 z 1
Napsal: pon 20.01.2014 19:48
od daneke38
zdravim stala se nekomu zavada ze vyskocilo na displei EINSPRITZANLAGE ?? v prekladu vstrikovac nebo podobne.motor bezi hesky i za studena ale skace do nouzaku
Napsal: úte 21.01.2014 11:00
od Bmwecko
Jojo to se mi stalo taky auto jelo jakoby normálně, ale to jsem si myslel jen do té doby než jsem vstřiky vyměnil, teď je to uplně jiný auto. Doporučuji zajed na diag ta ti řekne kterej vstřik to dělá a zároveň si nech zobrazit korekci dávkování a pokud si technicky zdatný tak si udělej test na přepadech (když zagooglíš tak to najdeš). Podle toho zjistíš orientačne jak na tom ty vstřiky jsou ale není to stoprocentní u mě i ty vstřiky který se tvářili v pořádku tak na stolici při testu to byla hrůza tak jsem dal nové všechny. Jinak radím moc nejezdit a když už tak tomu moc nešlapat, hrozí propálení pístu což by vedlo k výměně motoru.
Snad jsem trochu pomohl ale zkus hledat tady na fóru řeší se to tu mockrát to je hold naše nafta a comonrail
Hodně štěstí ať nedopadneš jak já u mě byla cena vstřiku rovná třetinové hodnotě auta. A to bez práce tu jsem si dělal sám.
Napsal: úte 21.01.2014 11:04
od Bmwecko
Ještě otázka kolik máš najeto? Já 275000 km.
Napsal: úte 21.01.2014 13:26
od daneke38
diky,taknejak jsem to tusil ale mel jsem 5ku e61 stejny motor a nepsala nic a haproval vstrik znatelne.a taky kourila ze jsem to jeste nezazil.ja nemam ani jeden priznak

Napsal: úte 21.01.2014 16:50
od Bmwecko
No mě to taky nekouřilo nijak znatelně, aspoň hodně známejch co jezdí za mnou nikdy nenadávali, ale při agresivním startu si zakouřil, což si myslím, že to udělá každej ropák.
Co se týče volnoběhu, tak ten nehaproval ani do doby co jsem vstřiky vytáhl. Poznal jsem to podle třesení auta a to se zhoršovalo tak jsem to napíchnul a ejhle vstřik 1 ko (korekce +5.41!) a 2,3,4,5,6 do +/-0.8 . Neváhal jsem a vytáhl je všechny a hurá do Bosonoh do Bosch Servis na testy a všechny byli hodně poškozený 1-netěstnost KO a 2,3,4,5,6 buď ukapávaj nebo padaj do přepadu.
Škoda jen těch 3600,- za ty testy jeden vstrik byl za 600,- měl jsem rovnou koupit nový. Jakmile mi řekli, že za repas všech šesti chcou 36000,- tak mi spadla brada. Hodně jsem zapátral a sehnal v německu za 35000 nový. Ovšem ta cena je nízka kvůli tomu, že se do protihodnoty dávají starý vstřiky a na jeden starý vstřik je záloha 2000,- ale do tří dnů od odeslání starých mi záloha došla zpět na učet, tak mi spadl kámen ze srdce. Měl jsem obavy i když jsem jednal přímo s Bosch servisem, ale naštěstí vše proběhlo k mé spokojenosti a já jezdím:)
Jsou to blázni chtít za repas tolik, by mě zajímalo kdo jim to tam nechá, když to jde levněji a nový.
Napsal: úte 21.01.2014 18:01
od daneke38
kazdopadne diky moc za radu,po diagnoze budu chytrejsi ale vypada to ze pujdou ven na test
Napsal: stř 22.01.2014 00:26
od Speedy530d
co vstriky s dobrym hodnocenim z ebaye...nevyplatilo by se to? koukal jsem na stovky prodanych kusu , super hodnoceni....
a kus vyjde cca na 3-4tisice
Napsal: stř 22.01.2014 01:13
od Bmwecko
Speedy530d píše:co vstriky s dobrym hodnocenim z ebaye...nevyplatilo by se to? koukal jsem na stovky prodanych kusu , super hodnoceni....
a kus vyjde cca na 3-4tisice
Tak co já jsem pohledal, tak ty v cenové relaci od 3000-4000,- jsou většinou repas, proto jsem se rozhodl pro nový.
Napsal: stř 22.01.2014 01:38
od Speedy530d
http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-In ... 19cf0c056a
tyhle vychazej na 3900,-
jsou nove, hodnoceni prodejce 99.9%
prodanych kusu stovky.... mozna tisice
Napsal: stř 22.01.2014 02:17
od Bmwecko
Co jsem slyšel já tak je to repas a kód vstřiku se zadává z protokolu.
Navíc a to je duležité možná jen pro mě není to přímo od Bosch ale věřím že jsou fajn jen jsem hodně nedůvěřivej.