Napsal: ned 19.01.2014 19:18
Zdravím všechny,
prosím o radu s autem
E39 530dA rv. 2003, VIN WBADP81000G047656, najeto 210tis km.
Popis problému:
Při větším záběru motoru jako např. zrychlování do kopce, začne motor kolem 2500 ot/min hrozně hučet. Do kabiny se při tom přenáší vibrace, které se projevují bzučením palubní desky a předmětů jako klíče položených na ní apod. Hučení je hodně nepříjemné a degraduje celé auto na hroznou ojetinu.
Doplňující informace:
- Subjektivně je hučení menší nebo normální když je venku teplota kolem 15°C; hučení je také menší po ujetí delší vzdálenosti > 50km po dálnici při rychlosti > 130km/h.
- Nikdy motor netrápím, pokud není ukazatel teploty na polovině.
- Chybí spodní kryt motoru.
- Při venkovní teplotě < 5°C po nastartování motor hodně klape a vibrace do kabiny jsou citelnější a jsou na frekvenci volnoběhu.
- Výkon nedokážu přesně posoudit, ale zrychlení z 0-100km je kolem 8s. Propady výkonu nepozoruji.
- Spotřeba: krátké vzdálenosti do 5km 11l (léto), 15l (zima); kombinovaná na delší vzdálenosti je cca 9l.
- Při záběru nekouří.
- V zimě, do doby než se auto zahřeje to kouří bíle a taky smrdí.
- Je tam webasto.
- Auto mám od 80tis km a tento problém je asi od 180tis km a postupně se zhoršuje.
Následující opravy nepomohly:
- Repas vadných vstřiků
- Dekarbonizace
- Výměna přední části výfuku včetně katalizátorů
- Výměna filtrů
- Termostat.
Diky moc za rady
prosím o radu s autem
E39 530dA rv. 2003, VIN WBADP81000G047656, najeto 210tis km.
Popis problému:
Při větším záběru motoru jako např. zrychlování do kopce, začne motor kolem 2500 ot/min hrozně hučet. Do kabiny se při tom přenáší vibrace, které se projevují bzučením palubní desky a předmětů jako klíče položených na ní apod. Hučení je hodně nepříjemné a degraduje celé auto na hroznou ojetinu.
Doplňující informace:
- Subjektivně je hučení menší nebo normální když je venku teplota kolem 15°C; hučení je také menší po ujetí delší vzdálenosti > 50km po dálnici při rychlosti > 130km/h.
- Nikdy motor netrápím, pokud není ukazatel teploty na polovině.
- Chybí spodní kryt motoru.
- Při venkovní teplotě < 5°C po nastartování motor hodně klape a vibrace do kabiny jsou citelnější a jsou na frekvenci volnoběhu.
- Výkon nedokážu přesně posoudit, ale zrychlení z 0-100km je kolem 8s. Propady výkonu nepozoruji.
- Spotřeba: krátké vzdálenosti do 5km 11l (léto), 15l (zima); kombinovaná na delší vzdálenosti je cca 9l.
- Při záběru nekouří.
- V zimě, do doby než se auto zahřeje to kouří bíle a taky smrdí.
- Je tam webasto.
- Auto mám od 80tis km a tento problém je asi od 180tis km a postupně se zhoršuje.
Následující opravy nepomohly:
- Repas vadných vstřiků
- Dekarbonizace
- Výměna přední části výfuku včetně katalizátorů
- Výměna filtrů
- Termostat.
Diky moc za rady