Napsal: úte 14.01.2014 20:02
Ahoj mám BMWE34 TDS 1992/10 s aut. převodovkou a dneska se mi stala taková věc. Po nastartování, místo default režimu economy se ukázal režim na sníh. Vzhledem k tomu že přepínač moc nepoužívám a včera po zaparkování jsem tlačítko rozhýbával protože má tendenci zatuhnout, tak je klidně možný ze zůstal natlačen v režimu na sníh a proto po startu tento režim ale nejsem si jistej. Píšu to proto že od té doby nejde měnit jednotlivé režimy a jediný co se při pohybu přepínačem děje je to, že při přepnutí na režim sníh displej po dobu co držím tlačítko na sněhu změní stav ale po uvolnění se vrátí nazpět na Economy. Při snaze přepnout na Sport se neděje nic.
Moje dosavadní pokusy o opravu byly:
1) Pročistit tlačítko kontaktolem a zkontrolovat patici. Nicméně je fakt že i tak je už dost zaprasené. Neproměřil jsem pač k voltmetru se dostanu zítra (Na tomto autě už jednou byl přepínač měněn s tím že majitel ho nechal v autě, tak jsem měl možnost vyzkoušet a oba dva se chovají stejně. Bohužel jsem neviděl jak se choval před výměnou tak nejsem schopen posoudit zda jsou vadná tlačítka nebo něco víc).
2) Odpojit baterku a odpojit jednotky od napětí zda není chyba někde tu. Ale abych se přiznal ani netušim kde se mění ty režimy.
Všechny tyto pokusy beze změny.
Tímto bych chtěl poprosit o možnost buď u někoho vyzkoušet 100% funkční přepínač a nebo zda se někdo s tímto nesetkal a ví jak řešit, případně zda se dá funkce převodovky zkontrolovat na diagnostice a byl by někdo z prahy schopen diagnostiku zajistit.
Dle ETK se jedna o A5S310Z prevodovku
Jsem z Prahy tak pokud by byl někdo ochotnej tak by to bylo supr. Díky
Moje dosavadní pokusy o opravu byly:
1) Pročistit tlačítko kontaktolem a zkontrolovat patici. Nicméně je fakt že i tak je už dost zaprasené. Neproměřil jsem pač k voltmetru se dostanu zítra (Na tomto autě už jednou byl přepínač měněn s tím že majitel ho nechal v autě, tak jsem měl možnost vyzkoušet a oba dva se chovají stejně. Bohužel jsem neviděl jak se choval před výměnou tak nejsem schopen posoudit zda jsou vadná tlačítka nebo něco víc).
2) Odpojit baterku a odpojit jednotky od napětí zda není chyba někde tu. Ale abych se přiznal ani netušim kde se mění ty režimy.
Všechny tyto pokusy beze změny.
Tímto bych chtěl poprosit o možnost buď u někoho vyzkoušet 100% funkční přepínač a nebo zda se někdo s tímto nesetkal a ví jak řešit, případně zda se dá funkce převodovky zkontrolovat na diagnostice a byl by někdo z prahy schopen diagnostiku zajistit.
Dle ETK se jedna o A5S310Z prevodovku
Jsem z Prahy tak pokud by byl někdo ochotnej tak by to bylo supr. Díky