Stránka 1 z 2

Napsal: stř 31.08.2016 16:14
od Moraghot
Co rikate na tohle ??

http://www.tipcars.com/bmw-rada_7/bmw-r ... 13985.html

trosku me bere ta zaruka :)

Napsal: stř 31.08.2016 16:39
od fishmaker
vypadá hezky...i když už sem viděl vybavenější...ale o motoru co tam je ste se asi ještě moc nezajímal asi...myslím tím závady apod... ?

Napsal: stř 31.08.2016 17:32
od Dragonerix
má roztrženou řidičovu sedačku to by mě děsně žralo....

Napsal: stř 31.08.2016 18:00
od Don
Je jasne proc je tak levna. F01 pada cenou naprosto brutalne a tezce dohani E65. Nedivim se... kdo by to chtel :mad:

Napsal: stř 31.08.2016 18:04
od pGb
já bych chtěl, na mě ta e65 je prostě koncepčně stará, ale ten motor v f01 je těžkej průšvih ... tak budu pořád u n62

Napsal: stř 31.08.2016 18:10
od Moraghot
Zajimal :/ je to v prdeli, ale tech 740i u nas zadnej :/ a do nemec se mi nechce, tak bych chtel doufat a verit ze to bude v pohode, jestli ma 111t km, tak by mohlo :/

nebo je to tak horke skutecne s tema 750i ???

Napsal: stř 31.08.2016 18:53
od Dragonerix
dle mého co jsem četl a i slyšel jsou e65 poslední pořádná a kvalitní auta... novější modely jsou jen funkční do záruky pak se sere vše co může a nic není levný. I interier má mnohem horší materiály než e65 natož e38 a pak právě i motor, podvozek a plno dalších věcí... jestli se ti líbí ten interier to už si rovnou můžeš koupit Audi a budeš na tom lépe :D

Napsal: stř 31.08.2016 19:16
od pGb
chlape zkus si něco k f01 a motoru n63 tady dohledat .... je toho tu dost, hledání pomůže

dále
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem

např:
- vstřikovače protékají a odmašťují válce = star na sucho => zadrřeno
- dle mazacího plánu olej 5w30 se v tom motoru díky jeho provozním teplotám přepaluje a hodně karbonuje
- 2 turba umístěná do prostřed V motoru, nikoliv "klasicky" zestran se sami zapékají a kolabuje jim chlazení => turba ko
- a mnoho dalšího

upgrade verze (má 330kw) přidala žáruvzdorné oplechování turb, vyměnila vstřikovače, poupravily se rozvody a vylepšilo chlazení turb - takže zlepšení ale v kombinaci s tím úžasným přepalování oleje se neudělalo nic (tlak ze strany eu na lehkoběžné oleje)

je tu několik lidí co jim ten motor zhebnul kolem 120tkm, na netu spousty co mezi 50-150tkm

nová 8stupňová ZF převodovka teď začíná nabíhat na 200tkm a začínají se objevovat statistky , že životnost také není tak super jako u 6st od ZF

Napsal: čtv 01.09.2016 06:08
od Filozof
Fko ??? no pokud by muselo bejt určitě ne 750i ...tu jedině zadarmo či za polovinu ...za 2-3kila a nechat si kilo pade bokem na servis .... jinak ne.

Fko jedině 740i což je R6 twinturbo a to po řádné prohlídce ...těchto aut moc nebude a pokud jo i Fka dneska mají kolem 200-300 tis najeto. tak se neleknout ..u 7er by to nemělo bejt moc ale např F10 - F11 je velice nepovedená ...dost lidí co o ní psalo jako majitelé byli znechucení co tam odchází oproti e60-e61 5er to samé dle mě bude u 7er v F01.

Koupit asi jedině krásnej kousek za velké peníze co má kilo až kilopade najeto ...a to nikdo nedělá jen snad jeden člověk co si tady koupit krásnou 740i F01 třeba ti něco k tomu řekne. Ale mít 800k v kapse asi se dá vybrat slušnej kus. Ale za 5bábu to nebude nic slavného .

Kvalita šla strmě dolů..... generace e32-E38 bylo nejkvalitnější provedení pak e65 už malinko méně odchází tam moduly ale stále kvalitní auto .... a pak dál už to bylo jen horší a horší ... servis z těch aut ale žije velice dobře jen ti majitelé šediví a trhají si vlasy když mají špatný kus a vidí ty vysoké sumy co do toho tečou ...

Pak se nedivím těm cenám že jsou skoro na ceně e65 :-)

Napsal: čtv 01.09.2016 09:50
od kurevtor
taky se vám na F01 tak hnusí ta obří rokle mezi kapotou a ledvinkama? U černého auta to tolik vidět není, ale u těch stříbrných a bílých je to vidět dost a mně to připadá, že jsou všechny střelený a opravovaný.

Fakt nemohli nechat kapotu jako u E65 prostě... tahle změna tu kapotu určitě zlevnila, ale co na tom, že je to k zblití, a určitě to vymejšlel nějakej designer, kterej jezdí renaultem.

Napsal: čtv 01.09.2016 11:18
od pGb
musel jsem si na to auto zvykat, ale jo, líbí se mi to zvenku :)

Napsal: čtv 01.09.2016 21:05
od de-nitro
740i je singl turbo

Napsal: čtv 01.09.2016 21:29
od jozin7
740d dovezl ted kamos z GB.Volant naopak,takze na pi.cu vim.jinak muj dojem?trilitrova nafta s dvema turbama(740d oznaceni)jede lepe nez cele V8 benzin.Uvnitr to je male ale z venku jje to modernejsi daleko nez e65.

Napsal: čtv 01.09.2016 21:46
od Filozof
denitro - Chyba --- Jsi po škole a stokrát napíšeš 740i F01 je twinturbo R6.
Tuto větu at si to zapamatuješ . :lol:

Nedokážu si představit benzín v 7er s jedním turbem ... to by byla dost hnusná charakteristika motoru.

Jinak ta 740i jede moc pěkně.

Napsal: pát 02.09.2016 07:16
od JaraX
de-nitro píše:740i je singl turbo
740i N54 je twin turbo
740i N55 je Twin scroll turbo MOD : opraveno z M55 na správný N55
singl turbo není žadnej benzín v F01



ja bych se 750i nebal, oni ty motory odchazí všechny, ted tu mám zrovna mrtvou N55, nedavno zase N57, 3 kila většinou nenajede žadny motor v F01, naopak znam 750i co ma na jednom motoru 260k, a taky znám 750i co jim motor odešel ve 30k.

osobně bych se 750i nebranil pokud stala o 150k míň jak 740i, motor slevnil na cca kilo, takže už je to realny.

bohužel je F01 méně pohodlná (užšsí sedačky) a poskytuje méně komfortu, tzn nemá ledničku, zavaří řadičky, všecko je plastovy a levny, ale to je nová doba.
osobně bych nekupoval bez plně vybavenýho podvozku dynamic drive, aktivní řízení vpředu i v zadu, audio minimálně logic, sedačky 4x komfort, webasto, atd a samozřejmě plná lišta tlačítek.

ale nachystat kasičku, protože Fka nejsou levná věc, ted tu mám F07 se servisem za 300k!!!!

Napsal: pát 02.09.2016 08:17
od Don
Odpoved zni, ze dalsi generace auta nebude BMW ;)

Napsal: pát 02.09.2016 10:59
od Jaris330D
Hodne lidi me doporucuje Volvo.
.

Napsal: pát 02.09.2016 11:19
od ugurundu
no nevim jaky volvo ale nova xc 90 je super sterilni auto :D
ale zase pohodlne :D (po presazeni s e92 mpaket ) :D

Napsal: pát 02.09.2016 11:47
od Filozof
další auto jak píšeš už pak neexistuje.... protože všechny značky dělají od cca 2009 a dál auta dost problémové ...jedině koupit auto nové a mít záruku 5let ...a furt dokola ale pokud někdo chce BMW 7er či MB S tak dá za to 3mega ...a to se nevyplatí nikomu ....

dneska už neexistuje v luxusní třídě auto co nemá poruchy za desítky tisíc či sta tisíce po 5letech života je to vše odkázané na drahej servis ... myslím si že Fko jedině počkat nebo bejt ve vatě a koupit auto za 800+ a mít něco bokem.

Nebo jak píše jarax koupit auto klidně 750ku za dobré prachy třeba 3-4kila a pak jen měnit motor a automat. po určité době ...ale věřím že toho bude později více ....elektronika se teprve ukáže co tam vše odchází a co to stojí za vatu.

Napsal: ned 04.09.2016 20:44
od jaroslav
Myslim ze ako hovoril Jarax bude to hlavne otazka ceny.

Pokial niekto chce predat F01 750i tak hold bude musiet byt ta cena taka nizka aby bolo mozne minimalne urobit generalku motoru, repas turb a pripadne i prevodovky.

Zrejme bude mat zmysel kupovat akurat tie po rv 2012. Na netu sa pisalo ze by mozno k zvyseniu zivotnosti pomohla vymena termostatu aby motor bezal pri nizsich teplotach. Ci napr. nepojde pouzit chladic zo 760, pripadne jiny lepsi. Mozno takto upravena 750i nebude na zahozeni. Inak sa bude jazdit asi len na 760 ktora ma turba na bokoch. 740 budu vsetko holoty.

Ak Snejk a Jarax budu chciet z niecoho zit tak budu musiet vymyslet jak to upravit aby to nejak rozumne jazdilo, na E65 ludia nebudu jazdit do nekonecna.