Stránka 1 z 1

Napsal: pon 22.08.2016 07:59
od Jaris330D
Ahoj, tak když už jsem pár věcí vyřešil, tak se mně objeví tahle věc. Jelikož mě při vysokých otáčkách začal vypadávat válec číslo 2, tak jsem preventivně kouknul na všechny cívky. U Válců číslo 6-7-8 jsem zjistil, že je svíčka od oleje. Nevím, jak druhá strana, tu jsem včera nestihl. Vyšroubovat svíčku číslo 8 se mně ani nepovedlo, je tam hrozný přístup. Na E60tce to musí být snad na vyndání motoru.
Jedná se o tento prostor: díl číslo 12
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3257

Teď jsem to vyčistil, tak uvidim, ale co to je, když je motor přetěsněn a má od té doby najeto 50 000 km. Za asi 8 000 km jsem zatím dolejval nějakých 500 ml oleje, což je pohoda.

Napsal: pon 22.08.2016 08:37
od Don
Proc si doleval olej? :D

Napsal: pon 22.08.2016 10:32
od Jaris330D
Protoze mam rad, kdyz je olej v pulce rysky. Nikdy pri vymene neliju olej do max. Vetsina lidi dolejva, kdyz jim to krici, ale ja jednou za mesic mrknu na merku a kdyz je na minimu, tak doleju.

Napsal: pon 22.08.2016 11:05
od kurevtor
nevim no, já bych tedy raději nechal auto ať si samo řekne, že mu olej chybí... tohle preventivní dolejvání bych pochopil u lidí co jezdí jenom pilu, ale i tak...

Rozdíl min - max na rysce je 1 litr. Není možný, že olej kontroluješ, když neni ještě slezlej a je rozházenej po motoru? Pak by ten tvůj půllitřík mohl být už navíc...

PS: do E65 se dolejvá jen 5W-30 :-D :-D protože ten prostě mizí... 5w-40 by ti mizet neměla (navíc když ti servisuje JaraX) takže podle mě dolejvání není zas tak dobrý nápad.

Napsal: pon 22.08.2016 11:37
od Jaris330D
Ja olej kontroluju pred jizdou, pak po zahrati a po 10 minutach stani premerim a az pak dolejvam. On tim, jak se zahreje, tak kapku nabyde. Nevim jak tu, ale u nekterych motoru, to ze zahlasi je uz nekdy pozde. Pry to hlasi, kdyz uz olej nenasava cerpadlo jak ma. No a obcas mu dam pilu, kdyz predjizdim nebo po dalnici. Takze si nemyslim, ze je spatny, kdyz doleju. Treba u 330d jsem dolejval tak litr za 15000 km a to jsem tam lil 5w40 4 roky.

Napsal: pon 22.08.2016 12:06
od Jaris330D
Spíš by mě zajímalo, kde se tam vzal ten olej. Pravda je, že ani nevím, jak dlouho tam je. Od koupě jsem to nezkoumal. Motor zeblitý není a pod autem je sucho. Kdyby mě nevypadl válec č.2, tak bych o tom ani nevěděl.

Napsal: pon 22.08.2016 12:44
od Don
Snejk mi kdysi rikal, ze to jezdi snad od 5-12l oleje, ze je vlastne skoro jedno kolik ho tam je :D

Napsal: pon 22.08.2016 12:59
od Jaris330D
To snad ani není možný :D .

Napsal: pon 22.08.2016 22:20
od Jaris330D
Tak jak borci? Jak vyřešit ten olej v komoře na svíčky? Musí se přetěsnit víka ventilů? Pravou stranu jsem zkontroloval taky a všechny krom válce č. 2 jsou taky od oleje. Vše jsem až na válec č. 4 a 8 vyčistil, tak uvidím. Taky jsem prohodil cívku č.2 za č.3. Jestli občasné vypadávání není cívkou.

Napsal: pon 22.08.2016 22:49
od palciatko
Čidlo zaolejovania sviečkových tunelov v kombinácii s čidlom zaplnenia popolníka vyhodnotí nezaolejovaný tunel č.2 ako stav chybový. :D

=====
Sviečka č.2 - pozri elektródy
Zapaľovací modul má na sebe vyrazený rok výroby. Takisto pozri aj na miesto, kde sa dotýka sviečky (vnútro nožičky), v akom je stave. Malo by byť pekné lesklé.
Ja som mal na sviečke č.1 pozostatok gumy zo sviečkového kľúča :)

A to prehodenie cievok je dobrý nápad :)

P.

Napsal: pon 22.08.2016 22:59
od Jaris330D
Všechny elektrody a svíčky jsem vyčistil.
Jsem nepochopil s tím zaolejovaným tunelem. To jako je dobře? Oni mají být zaplněný olejem?

Napsal: sob 27.08.2016 04:30
od airbone
kurevtor píše:nevim no, já bych tedy raději nechal auto ať si samo řekne, že mu olej chybí... tohle preventivní dolejvání bych pochopil u lidí co jezdí jenom pilu, ale i tak...

Rozdíl min - max na rysce je 1 litr. Není možný, že olej kontroluješ, když neni ještě slezlej a je rozházenej po motoru? Pak by ten tvůj půllitřík mohl být už navíc...

PS: do E65 se dolejvá jen 5W-30 :-D :-D protože ten prostě mizí... 5w-40 by ti mizet neměla (navíc když ti servisuje JaraX) takže podle mě dolejvání není zas tak dobrý nápad.
zere to vsecko, pokial su v pici guferka na ventilkoch....

Jaris330D: sviecka na osmom valci ide vybrat aj na E60 bez demontaze motora. :D

Napsal: sob 27.08.2016 08:50
od Jaris330D
Gufera jsou v poho. Jarax mě doporučil, že pokud to teče málo, tak ať to jednou při výměně oleje vyčistím. Pokud to nedělá neplechu, tak by se to jednou udělalo i s guferama. Ty gufera prý stejně čekají každého. Dolejvání oleje 0,7 litrů za 15 000 km je prý úplně v poho.

Koukal jsem na to po 200 km a je to jen malinečko. Takže zatím neřeším.

Napsal: sob 27.08.2016 09:44
od pGb
mám motor rok po GO N62 a motor žere litr 5w40 na 8-10tkm. Gufera vyměněna. Pravdou je, že ten motor před servisem žral 1l na 750km a bylo to hrozný. Když jezdím jen dálky, tak olej skoro nežere, ale teď jezdím pořád jen 15km cukačky se studeným motorem v kolonách ... :(