Stránka 1 z 1

Napsal: sob 16.07.2016 20:18
od Arnie_one
Koukam do inzeratu a hydrokufr motorek za 3tis se me nezda spatny. urcite je tady par znalych lidi co k tomu všechno potřebuji ?
Kabely už jsou v autě, nebo se musí nátahnout ?
Díky za případnou radu ?

MOD fishmaker : co trochu lépe pojmenovat topic ?? třeba řadu napsat...a lépe formulovat dotaz ?

Napsal: sob 16.07.2016 21:45
od pGb
Jiné zvedací pružiny, motor, senzory otevření kufru, pístnici, senzor natočení

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=41_1437

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=41_1465

pružiny a pístnici doporučuji novou (pokud koupíš jetou pístnici tak kupuj už po repasi - nebo k jaraxoj, tomu jsem to prodal celé - motor + pístnici + pruziny pro hydrokufr - desne me sralo, že to vyteklo asi 4x vždy po půl roce)

Napsal: ned 17.07.2016 08:24
od JaraX
- pružiny s pístnicema které drž kufr (repasované nebo nové)
- hydraulickou pistnici s hadicema
- polohový snímač kufru s ramínkem a uchytama
- jednotku HKL
- tlačítko na zavření kufru idealně s tapecem
- čerpadlo
- kabeláž do víka a kufru

první doporučuju oslovit Snejka za kolik je to schopen dodělat, ten má na to určit všechny věci.
Já tu mám spoustu věcí (pistnice, čerpadlo, hydropistnice) ktery bych případně pustil.

Napsal: čtv 21.07.2016 10:06
od volant
Pupik my to spocital na plus minus 40k. 30k dily a 10k prace. Uz si nepamatuju jestli to bylo s DPH nebo ne.

edit: ted vidim ze se to jedna o E65. Ja mam Fko. :oops:

Napsal: čtv 21.07.2016 22:48
od Arnie_one
Tvl jeste ze existujou v ČR i normalni mista nez jen PHA, material odhaduju na max na 15 tis. a vzit si za praci 10 litru, to je cista zlodejina. Taky bych si tak chtel jednou vydelat.
Kdybych vzal 500 na hodinu, coz je maso, tak ze by nekdo tohle montoval 20H at jdou doprdelee :)
20 sem pocital na pohodu a bez kecu, ale tohle :)
Zkusim natuknout sveho mechoše, pač je šikovnej a to moc, jen jak to bejvá, kdo umí, nemá čas.

Napsal: pát 22.07.2016 00:43
od JaraX
to su zvědavej jak to dopadne,
btw když chceš mít dneska dílnu a chceš dosahovat nějakych kvalit tak už nejde dělat za 150 na hodinu,
já třeba beru 600 bez DPH hodina což je přesně 1/3 co berou v BMW a přijde mi to adekvátní.

Napsal: pát 22.07.2016 08:21
od kupca
Z mého pohledu, pokud to chci udělat opravdu pořádně, tak těch 20 hodin určitě. Dát kabeláž tam kam patří, sundat tapce bez poškození a zas vše dát na své místo. Tak aby to vypadalo jako originál.

Jen odbočím
Můžu jít k mechanikovi drahému, ale takovému, co to zná. Mám to za 5 hodin a500. Nebo k levnému, co to nezná, musí přijít na to, jak to udělat, ale dělá za 250. Nakonec na tom udělá 15 hodin.
Co vyjde levněji?

Zároveň už dnes vím, že ten co to zná a udělá rychle za vyšší cenu, není tak ceněn jako ten, co to nezná a dělá levně dlouho.
Protože čím víc času na tom ztratí - tím to byl složitější problém.
:-) :-) :-)

Svého času (20 let tomu zpět) k nám do firmy chodil programátor dělat upgrade SW na účetnictví. Dycky sedl k PC a celý den datloval. Bylo mi divné, že to neudělá doma a pak to do těch firem jen donese na externím mediu.
No a pak mě to došlo. Když tam celý den dělá a řekne si 5tKč, tak mu je dají. Když by přišel, nahrál a řekl si 4tKč, tak ho pošlou do pr... :-)

Napsal: pát 22.07.2016 18:27
od TANN3R
Mě se vždycky líbí, jak někdo začne přepočítávat cenu práce na hodiny a vyjde mu, že to je to vlastně hrozně drahý a mechanik je zloděj, že se vůbec odvážil takovou cifru vypustit z huby.. Když pominu, že nikdo z těchto matematiku není schopen si ani představit, kolik stojí kvalitní vercajk, vybavení dílny, nájem atd, tak zrovna v případě dodělávání výbavy a podobných "nestandardních" práci prostě člověk platí za znalosti a zkušenosti konkrétního člověka, které určitě nezískal za hodinu googleni. Tím nemyslím jen tento konkrétní případ, spíš obecně je u nás zvykem počítat rychleji, než přemýšlet..