Stránka 1 z 5

Napsal: pon 13.06.2016 02:59
od James745
Zdravím,

mám takovou asi hloupou otázku, ale vlastním rok bmw 745i E65 a mám možnost koupit pěknou Audi A8 4.2 . Kupce na BMW mám, ale nevím jestli bych neudělal chybu s tím, že bych sedmu vyměnil za A8..ať se ptám kohokoliv, tak je to 50 na 50 :( chtěl bych jen věděť váš názor. Děkuji

Napsal: pon 13.06.2016 07:52
od niceriki
:D

Napsal: pon 13.06.2016 08:03
od kawaman
To je prece jasne, ze by jsi tu audinu mel koupit. :oops:

Napsal: pon 13.06.2016 08:41
od Don
Se bez projet a uvidis ;) Me se E65 libi hlavne kvuli vzhledu, protoze je dost netypicky, nekomu se libi, nekomu ne. Vyvolava emoce a to auto je proste videt. A8 si lehce spletes s A6 nebo Phaetonem. Jizdne je to na tobe jestli zadokolka nebo vsehrab. Rozhodne si to auto musis vyzkouset, kazde klade duraz na neco jineho.

Napsal: pon 13.06.2016 11:34
od zzeli
Presne, jestli je moznost, pujc si tu Audinu na chvili a projed se s ni par set km a uvidis. Dalsi vec je, ze svoje auto znas a vis co chce, nechce. Audina bude krok do neznama at uz o ni rekl kdokoli cokoli (myslim ten konkretni kus).

Napsal: pon 13.06.2016 14:20
od James745
No prave svoje auto znám dobře a vím ze když ho prodám tak novej majitel bude jen jezdit. U té Audi ikdyz pan říkal ze měnil spoustu věci tak to muže říct každej. Jen aby to prodal a pak se pod tím víc valet než jedit se mi nechce. Co se týká svezení tak už jsem se projet byl. Motorove mi sedma přijde zivjejsi a i podvozkove je jistější. Sice mechy zas lépe filtrujou nerovnosti což bylo hodně znát ale to je asi vše. Co se týká interiéru tak to je zas úplně jiné. U audi se mi líbila kombinace alkantary a kůže. Sice světla ale to tolik nevadí. Ma sice lepší "podle mého" ovládání MMI nebo jak se to jmenuje než I Drive a více cudliku než v E65 ale třeba vzadu mám v BMW elektronické clonky a Audi je ma ručně natahovaci a ani hlavova operka není v elektrice. Jo a co se týká hudby tak můj Logic 7 hraje daleko lépe než dunici Bose v Audi. Takže bude lepší když si asi sedmu nechám protože Audi vůbec neznám a moc jsem si toho o ni nikde nedočetl jak je na tom se spolehlivosti. Takže by to bylo skok do neznáma. Když asi jiné auto tak se asi pohlednu spíše po 750i E65 a nebo 730D ty ropaky znám nejlíp :D

Napsal: pon 13.06.2016 14:24
od James745
Malém bych zapomněl. Ta audi ma LPG od nějaké značky Stefanelli. Kdyby to byl třeba Magic ale tohle vůbec neznám :D

Napsal: pon 13.06.2016 17:14
od JaraX
audi je více konzervativní a méně sportovní, pro mě je to pořád takový lepší superb,ta sedma má takovou víc duši, navíc opravy u Audi stojí jiný peníze, jen zvednout na zvedaku tu A8 stojí ranu :D to auto je prostě takovy nedořešeny.

pokud bych chtěl auto se sportovním duchem, tak 7er
a pokud bych chtěl luxusní konzervu tak S-classe.
Alcantara na sedačkách v luxus class? ale fuuuj.

navíc jedna z věcí proč bych to nechtěl je právě Logic,

jo a zkus si s tím udělat nějaké manévry, ta Audi nemá Dynamic drive, sice cosi trochu supluje měchama, ale proti E65 s dynamic je to neovladanej koráb.

Napsal: pon 13.06.2016 18:41
od vlastnemec
Jo kdyby to bylo e65 za S8 tak je to na zvážení pokud preference, ale to auto nedá nic navíc proti sedmě a naopak hrozně ztrácí.

Jak píše JaraX výše raději Sclasse pro pohodlí a 7er pro sport audi se snaží s a8 být někde mezi a nejde mu to.

Napsal: pon 13.06.2016 19:53
od JaraX
a říká to člověk co má audi rád, takže je co říct :)

Napsal: pon 13.06.2016 21:00
od vlastnemec
Má rád - no jak se to veme první, a8 perfekt, když mě kamarád poprvé svezl v s8 málem jsem se posral. Měl jsem S2 a je mi po ní sem tam smutno, ale auta začli kurvit dříve než ostatní značky.

e65 - narvaná novými technologiemi a vše funguje a nic se nekazí tohle audi nikdy nezvládlo, narvalo auto novotami a uvidíme co se bude srát a nebylo toho zrovna málo + že je tam ten koncern a ty stejné ovladače fobia a a8 je fakt smutný, hold nejlepší léta mají za sebou, ale to asi už pomalu všechny značky.

Jinak můžu klidně řící, že opět začínám mít rád Volvo https://www.novinky.cz/auto/405600-volv ... eselu.html

Napsal: úte 14.06.2016 20:32
od James745
Zdravim dekuji za radu. Alespon vim ze dat pryc sedmu kvuli Audi by byla chyba.

Napsal: čtv 16.06.2016 23:35
od James745
Tak soused včera prodal svojí 730d a přivezl si A8 D3 4.2 V8. ZAtím auto poznává, ale oproti BMW kde měl DD, tak se Audi v zatáčkách docela hodně naklání. sice na R19 sedí, ale ten pocit je nejistý. Čas ukaže jak na tom bude se spolehlivostí. Dneska jem vedle té audi stál a E65 mi přijde jak Dinosaurus. Pusobí větší mohutností a robustností než A8. Nic méně z A8 jsem opustil a zamiloval se jedné pěkné 750i E65 v DE. Líbí se mi výbava Individual a pěkný světlý iteriér. Pokud vím, tak Audi snad ani nějakou výbavu Individual nemělo. Teď jen musím prodat svojí 745i a připlatit a jet pro nějakou pěknou 750i. Budu mí t totiž pěknou práci v německu jako CNC machinist a programátor. Tak musím germány oslnit :D . Sice bych je se svojí 745 oslnil, protože je nádherná, ale líbí se mi facelift. :wink:

Napsal: pát 17.06.2016 09:21
od vita11
Individual se u Audi jmenuje Exclusive

Napsal: pát 17.06.2016 09:30
od Filozof
germány oslinil ? osliníš je v porsche 911 nebo BMW M5 či Alpině ... ale germánií jsou zvyklí na BMW stejně jako my tady na škodovky. :D

jinak jasně 750i e65 super volba možná malinko lepší ještě e66 750iL.

Alespon zapadneš a nebudeš jak chudák z ČR co přijel fabií... :lol:

Napsal: pát 17.06.2016 11:12
od kurevtor
James745:

Asi už jsi rozhodnutý, ale bez přesnějšího infa nelze tvou E65 s tou A8 porovnat.

U té A8 je hlavní rok výroby, jakákoli A8 D3 před rokem 2005 je dost vražda. Samozřejmě taky hraje roli výbava...

Já osobně nad D3 uvažuju už dlouho, na ten interiér se prostě E65 s šedivými plasty a nepopsanými čudlíky nechytá... toho servisu se ale bojim. Pokud má ta zmiňovaná Audi LPG tak je to taky mínus. A souhlasim s Jaraxem, ten Dynamic Drive bude asi velmi výrazná výhoda, celkově 745i je krásně vyvážený auto (nejsem profi pilot, ale prostě 745i líta do zatáček sama), naproti tomu A8 bude mnohem víc nedotáčivá. Nemožnost zadokolky ani u Audi nezmiňuju.

Nemohu ale souhlasit s vlastou N. - zaprvé není pravda, že se v E65 nic nekazí :-D :-D :-D zadruhé A8 a S8 jsou jiná auta, takže to je prostě off topic a nemá cenu to řešit. Servis S8 bude občas dost bolet.

Taky jde o to jakou sociální roli hraješ Jamesi :-D ke kšiltu jde spíš ta sedmička, kravata spíš k audině.

Celkově D3 vypadá novější než E65 a má lepší interiér. Také MMI je jinde oproti našemu iDrive z roku 123.

Napsal: pát 17.06.2016 11:29
od pGb
Měl jsem 3.0tdi audi a6 4f od 35tkm, na 180tkm jsem měl v háji 5 vstřiků, turbo, homokyneták, pořád se měnily stabilizátory a v 200-250tkm doporučovány rozvody. Auto čmudilo jak starej náklaďák. Auto hodně těžké na předek, motor před přední nápravou, úplně tupé řízení. Interiér parádně zpracovaný, lépe nežli v mé e65, mmi jiná liga, iPod adaptér fungoval, ne jako ta parodie od BMW.

Napsal: pát 17.06.2016 15:22
od James745
kurevtor:

Já jsem prave ten typ kravata. Je mi sice 29 ale mám rad proste takovou klidnou jízdu. Když jde třeba o vyber BMW nebo třeba té Audi tak vybírám jen ty co nejsou zprskane tuningem ale originál jak vyjeli z linky. Mám známého co ma sedmu ale styl ksiltovka. Jenže on ma najeto 280.000km a já 340.000km. Jenže on jezdí styl 260km/h do práce a z práce. No jo ale to auto vypadá jako kdyby to mělo najeto 600.000km a takhle to jezdí už dva roky a poslední dobou už mu auto stávkuje a pořad mu nedochází čím to je :D proste mentoska. Já jsem asi klidnější povahy. Proto jsem si chtěl původně koupit A8 D3 z důvodu ze jsem se v tom autě cítil jinak ale ne namyslene. Hlavní důvod byl o 4x4 kvůli tomu Německu protože do práce bych lítal přes krusnaky. Každopádně ještě uvidím.

Napsal: pát 17.06.2016 20:20
od Lukas7
A8 je z vnútra hnusná, E65 je krajšia, z vonku po FL sú tak na rovnako, pred FL je určite E65 krajšia. Quattro mne nechýba vobec, radšej sa zabavím so zadkom. Ten interiér je strašný páčky z fábie všade atd. Zavadzá v strede tá hrozne vyzerajúca palica na prevodovku, opäť E65 lepšie. Čo sa týka motorov, tak 30D bezúdržbový motor, netreba rozvody meniť, všade vela miesta, stačí klapky zaslepiť a je nesmrtelný, 3.0TDI nahovno rozvody, treba meniť investícia 1000+€, 2 hlavy = väčšie investície.

Zaujímalo by ma také technickejšie porovnanie 4.2 V8 a 745i, viem že sedma má nejaké problémy s tými guferami sem tam, ako sú na tom rozvody? tie Nká majú reťaz ako mali V8 v E38? Lebo 4.2 má tuším remene a dosť zložité, stálo to vela € sa mi tak zdá, čo som dávno pozeral.

Napsal: pát 17.06.2016 21:09
od James745
Co se týká rozvodu na 745i tak si myslím ze tam problémy nejsou. Tedy na moji určitě ne. Vím ze na E38 tam známej zrovna rozvody řešil nějakou fintou co našel na YouTube. Problém je tam snad s napinanim ale zas takovej technik nejsem :D