Stránka 1 z 3
Napsal: úte 24.05.2016 11:17
od Darkstar96
Zdravím,
mám momentálně BMW E39 530dA 142kW rv. 2000 original Mpacket a budu ho prodávat. Chci si dopřát luxusu a kvality, která je jednoznačně na 7er E38 ta nejlepší. Jde o to, že mi strašně vrtá hlavou motorizace, na mojí pětce jsem s 3litrovou naftou spokojen moc, navíc když to je nejspolehlivější motor, aspon co jsem tedy od lidí slyšel a já zatím s ničím problém neměl. Táhne dobře, ale mám strach že v 7 už tomu tak nebude, protože je těžší a robustnější. Uvažoval jsem nad 4litrovou naftou 180kW. Auto chci používat na víkendové výlety i na každodenní ježdění do práce (kromě zimy), takže nic jako V12 nepřipadá v úvahu ani možná ta V8 benzín. Nevím no, spíš se nechám přesvědčit od někoho zde na fóru, budu rád za každou odpověď a tipy na motory, chci automat, manuál už bych asi nikdy nechtěl.
Předem díky za odpovědi
Napsal: úte 24.05.2016 11:30
od Tomasis
Napsal: úte 24.05.2016 12:47
od assassin_89
V8 benzin + LPG, pokud chces pozitek a rozumne naklady na provoz. Naftova V8 bude sebevrazda na penize az se neco potento a co jsem slysel tak to zrovna spolehlive neni.
Napsal: úte 24.05.2016 13:00
od Frogger
U e38 jedině V8 + LPG. To je jasná volba

Napsal: úte 24.05.2016 13:02
od JaraX
naftová R6 - nejede, velká turbodíra, už poměrně poruchové
naftová V8 - už trochu jede, menší turbodíra, ale náklady sou sebevražda
benzínová R6 s LPG - nejlepší varianta pro šetřilky, jede furt líp jak 730D, spotřeba s LPG super, komfort slušný
benzínová V8 s LPG - nejlepší vairanta, o pár procent dražší jak R6 LPG ale člověk se už sveze, náklady v LPG super
benzínová V12 - spíš tak na víkendy
Napsal: úte 24.05.2016 13:30
od Darkstar96
aha V8 s LPG zní skvěle

ted jen sehnat nějakej pěknej kousek. Chci koženej interier + vyhřívaný sedadla, jiný nároky nemám. Dalo by se něco takovýho sehnat kolem 100 000? Nevím za kolik střelím 5ku ale víc jak za 130 to asi nebude. Jinak za kolik vyjde plná nádrž LPG a jakou to má spotřebu?
Napsal: úte 24.05.2016 15:28
od zzeli
Doporucuju EDC podvozek a kvuli LPG i nivo. A pokud to chces pro komfort a radost, tak cim vic vybavy, tim lepe. Nespokojit se jen s nejakym zakladem.
LPG se dava do e38 standardne 85l (misto rezervy) a spotreba je 13-15 litru podle typu motoru a podle toho jak a kde jezdis.
Za 100 sezenes kus, ktery nebude vrak, ale bez investic nebude urcite, s tim se rovnou smir, ze driv nebo pozdeji na tom neco budes delat, pokud nejsi uplny necita

Napsal: úte 24.05.2016 18:19
od Darkstar96
aha, to zní dobře, všechno závisí od toho jak prodám dobře E39. Díky moc za rady.
Napsal: úte 24.05.2016 21:35
od aristoloser
Doporučuji kouknout zde. Také jsem na tomto webu pořídil svou e38.
http://www.7er.cz/forum/viewforum.php?f=40
Napsal: úte 24.05.2016 23:53
od danbrown
E38 in nutshell:
e38 jedině 740i bez LPG. Spolehlivá po všech stránkách (motor, převodovka) a je to střelba. Nafta je celkově špatně. Zvuk, poruchy, nahouby převodovka ...
Ideálně pofacelift (steptronic) s komfortními (lámacími) sedačkami.
Jestli seženeš s dvojitými skly - překvapí tě neskutečnou tichostí při jízdě.
Kvalitní udržovaná 740i se drží na ceně a je jich jak šafránu.
Tak good luck!
Napsal: stř 25.05.2016 09:04
od Rejchy
S tím faceliftem to není až tak pravda.Tam už jsou problémy s elektronikou a Vanos na V8 taky umí pozlobit a oprava stojí ranec.Takže ideálně před facelift.Spíš vybírat podle stavu a výbavy než podle roku.
Koukal jsem a ceny nám od loňska zase stouply,já měl kliku a loni v listopadu jsem koupil dobře.Nějak se ty auta na mobile.de neprodávali a prodejci zlevnovaly jak divý

Teď bych si snad ani nevybral do 4000e.
Přeju hodně štěstí.
Napsal: stř 25.05.2016 09:19
od Darkstar96
Chlapi ani nevíte, jak rád bych V8 540i nebo 740i vlastnil, ale prostě není šance to uživit na každodenní ježdění + pojistka. Jsem v rizikovém věku 18-26 let a i za 530d platím 8tisic ročně a to mam od tety 70 % slevu.

ALE! až jednou budu velký kluk taky si jednu koupim

)
Napsal: stř 25.05.2016 09:42
od klabos
Ta pojistka to je celkem dost, máš v tom něco ? Já na 745Li platil ze začátku cca 4.500,- jen povinné, teď jsem si tam nechal dát i čelní sklo + nějaké to kasko kde jsou střet se zvěří, padájící předměty a živly, atd. a mám to nějakých 7.800,- je to Uniqa. Je mi 25 let.
Ale je fakt, že trvalé bydliště mám u našich ve vidlákově, kdybych tam dal Prahu kde jsem skoro pořád tak to také bude možná jinak...

Napsal: stř 25.05.2016 10:13
od Darkstar96
Pojištění 100/100 mil. Mám vtom moc věcí, taky střet se zvěří, pojištění pneumatik + odtah po celé ČR pak taky náhradní vozidlo po celou dobu opravy atd. je toho dost. Tak snad si tu V8 budu moct časem dopřát

Napsal: stř 25.05.2016 11:34
od JaraX
nechapu proč bys mohl mít 3.0d a V8 ne?
pojistka od 2,5 nahoru je stejná, náklady na V8 s LPG sou mnohem menší než u nafty
Napsal: stř 25.05.2016 11:39
od Darkstar96
JaraX píše:náklady na V8 s LPG sou mnohem menší než u nafty
To si děláš srandu ne? to jako fakt?

Máte teda nějakej tip na nějakou V8 s LPG kolem 100 000?

Napsal: stř 25.05.2016 11:48
od zzeli
e38 na obycejne uplne kazdodenni jezdeni moc neni. A kdyz uz, tak je zbytecny na to porizovat nejakou drahou lestenku. A kdyz na to clovek jeste nema moc penez, tak uz je to malinko mimo rozumne uvazovani. Ale tim nerikam, ze to tak provozovat nejde a ze to tak lidi nedelaji

Doporucuju procist na zminovanem 7er foru v sekci uzivatele par vlaken jak se s e38 zije. Jsou tam pozitivni pripady i velmi odstrasujici

Napsal: stř 25.05.2016 11:52
od zzeli
Jezdis za 14 plynu, cili 7 benzinu a servis benzinu je zpravidla levnejsi. Existuje par vyjimek, ale ty jen potvrzuji pravidlo.
Napsal: stř 25.05.2016 12:38
od fishmaker
ja třeba měl e38 na denní ježdění...740 v LPG...a i po Praze sem byl vysmátej...
ted mám na denní ježdění e66 v LPG
jinak jak pise JaraX ... jestli máš 530d nebo 740i nemá na povinný vliv...tam se to pocita podle objemu

Napsal: stř 25.05.2016 12:50
od Darkstar96
wow, tady se dozvím věcí

díky kucí