Stránka 1 z 2

Napsal: úte 10.05.2016 08:30
od Erik74
Zdravim jsemprvni majitel mojeho Bmw 750ixdrive rocnik 2010, auto bylo servisovane pravidelne a jen v autorizovanych servisech, momentalne mam najeto 135000km a auto zaclo klepat na volnobehu.....po rozjeti auto poklepava do 1500otacek a potom prestane, auto normalne jede jako by se nic nedelo. Vice uvidite na videu.....ma nekdo s timhle zkusenost co by to mohlo byt ??????? Nejde mi vlozit video muzu poslat pres whats app nebo Viber. Dekuji.

Napsal: úte 10.05.2016 08:54
od fishmaker
video nahraj na youtube a vlož odkaz...

jinak to chce zajet na diagnostiku...někam kde s ní umí ;)

Napsal: úte 10.05.2016 15:09
od Erik74
Zasilam odkaz pro video
https://www.youtube.com/watch?v=EyKqvw5 ... e=youtu.be

Dneska jsem si vyzvedl auto z diagnostiky,jedina zavady nejake cidlo klepani ale v bmw mi rekl ze to ukazalo cidlo klepani jelikoz motor klepe.Vstrikovace a palivova soustava je v poradku,rozvodova soustava vacky a ventyly v poradku,civky svicky v poradku,vanos taky v poradku,Auto bere olej cca na 20tisic 2litry takze to je taky v poradku.Auto normalne jede at uz chci jet 100 nebo 200km/h.Prosim ma nekdo s tim zkusenosti?Prosim o rady nebo mechanik ktery by vedel co s autem je odmena jista.Dekuji

Napsal: úte 10.05.2016 16:52
od inspi1981
8O

Napsal: úte 10.05.2016 22:42
od Erik74
Heheh to je co?

Napsal: stř 11.05.2016 06:01
od Don
Ses ptal kdo klepe ne ;) Kolik mas najeto?

Napsal: stř 11.05.2016 11:45
od Erik74
najeto mam presne 135000km olej meneny co 15000km.

Napsal: stř 11.05.2016 19:45
od JaraX
to zní bud jako rozvody a nebo pověstnej problém N63 s odmaštěným válcem, jak to běží na volnoběh? je to uplně sametovy nebo se chvěje?

Napsal: čtv 12.05.2016 00:14
od zzeli
Nezni to jako spodek motoru a i podle frekvence to vypada spis na rozvody nebo neco s ventilem (pruzina, zdvihatko). Ale asi bych s tim nejezdil ani 200 ani 100 :D

Napsal: čtv 12.05.2016 10:28
od Erik74
V Bmw to bylo na dvou denni prohlidce udelali komplet diagnostiku 25stran a taky se na motor podivali.Jejich zaver je Diagnostika ukazuje spatne cidlo klepani 1.Z diagnostiky zjistili Vanosy v poradku,Tlaky ve valcich taky v poradku,vstrikovaci trysky jsou v poradku a uz s indexem 12(pry nova technologie)rozvodova a vackova soustava v poradku a v norme.
Turba v poradku,civky v poradku a svicky krasne vypalene,Auto at uz na volnobeh nebo v zaberu nekolisa netrepe se chova se jako bych mel najeto 50tisic auto v zaberu ma plny vykon a vzdy jsem menil olej do 20tisic Km vozidlo nekouri,a na 20tisic km dolivam tak 2litry. Jelikoz si rikam bud a nebo kdyz je tam neco vakt spatne tak mi motor odejde....s autem jsem najel asi uz 1000km a to klepani je poslechem stale stejne bez zmen,z lajckeho hlediska si troufam rict kdyby to bylo neco velke tak uz auto dojezdilo.Napada vas neco co by to mohlo byt?Diky. Posilam jeste video jedno

https://www.youtube.com/watch?v=ANnzHt2 ... e=youtu.be

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek

Napsal: čtv 12.05.2016 11:43
od zzeli
To mi nerikej, ze sikovnej motorar alespon neukaze z jake casti motoru to je. Jak jsi mel lehce nad 1000 otacek (0:57), tak to uplne busilo na kapotu. To musi byt poznatelne. Diag je hezka, ale stetoskop asi nikdo vzit do ruky neumi. Ani nechci vedet kolik jsi zaplatil a se slovy "vime prd" ti to vratili?
:)

Napsal: čtv 12.05.2016 14:51
od Erik74
No nechal jsem v Bmw za tu Diagnostiku 10tisic ale tak neco jsem se dozvedel ze vsechny veci jako je vanos vstrikovace rozvody vacky atd jsou v poradku....jedinou vec jim hlasilo cidlo klepani na diagnostice ze je vadne....Byl jsem u jednoho mechanika ktery mi udelal diagnozu ze to je bud cidlo klepani ktere nastavuje nejaky predstih nebo co...a dale mi rekl hydrostel a nebo mi v Bmw pred cca 7tisici nelili olej jaky nemeli

Napsal: čtv 12.05.2016 15:07
od JaraX
to by mě zajimalo jak poznali že sou vačky ok :D
hydroštel by to byt mohl, ale takle od pc to nikdo neřekne.

Napsal: čtv 12.05.2016 15:10
od Erik74
Rikali podle nejake diagnostiky mazani.Vazne ja se tomu nerozumim ale aby mi v Bmw rekli kdyz auto jede uplne normalne jen proste tam neco klepe ze mi prodaji motor za zvyhodnenou cenu ze mi stejne odejde jako u kazde 5.0i je dobry ne?

Napsal: čtv 12.05.2016 16:14
od zzeli
Kdyz chcipne cidlo klepani, tak si auto nastavi bezpecny predstih, aby k samozapalum nedochazelo i pri pouziti horsiho benzinu.
Diag umi "dopocitat" veci, na ktere by bezny smrtelnik nepomyslel, ale neni vsemocna a skoda, ze se na to nepodival schopny mechanik, pokud tam teda nejakeho maji. Spise nemaji a radeji tvrdi, ze je vsechno ok, protoze cisla jsou ok, a nedokazou ani tipnout, cim ten servis zacit.
Dalsi penize bych investoval dobremu mechanikovi, tady na klubu najdes referenci spoustu.

Napsal: čtv 12.05.2016 19:25
od Jaris330D
Já se poseru, vysolit 10 000 kč za nic :mad:. Jsou tam lemplové, Jarax je svědkem. Chtěl jsem po nich olej do hydrokufru. Místo toho mně prodali olej do serva. Když jsem byl u Jaraxe a vyprávěl mu, jak jsem si za 200 kč vyměnil kapalinu, tak se divil, že za tu cenu jsem to nemohl koupit. Po zkoumání zjistil, že mně prodali špatný olej. Ty jejich slavné počítače bych ji nakopal do zadku. Už, když se ptali, že jim to nabízí dvě barvy (nažloutlou a červenou), mně to bylo divné. V duchu jsem si říkal, že to snad nejsou paka, aby mně prodali něco špatně. Prý jim to takhle ukazuje počítač 8O. Borec za tím počítačem vůbec ani neví, co je to hydrokufr :). Je to smutné, když prodejce náhradních dílů netuší ani, co prodává. Připadá mně to, že holky jsou tam podle toho, jak velké mají vystřihy a kluci podle toho, jak jsou vyšamponovaný. Pak přijedu ke Snejkovi a Jaraxovi, který místo kravat a sak mají montérky od oleje ale vědomostí, které by v BMW nedali do kupy ani pomocí googlu. Před něma smekám a to jsou mistři mechanici. Je to radost, když přijedeš k někomu, kdo tomu rozumí a ne, že to napojí na PC a řekne (asi tohle by to mohlo být). Tohle si můžu dovolit říct u naší služební Fabie, ale ne u motoru, kde díky špatné diagnostice finančně vykrvácím. Jak říká kamarád, kterého živý investice "umění není peníze utratit, ale dobře investovat". Do špatného servisu to není dobrá investice 8) .

Napsal: pát 13.05.2016 07:44
od JaraX
kdybych si začal brát peníze za nezjíštění závady tak jsem asi milionář, ted jsem tu měl X5, 3dny jsme na tom dělali ve dvou a jelikož jsme to nevyřešili tak prostě zisk 0, ztráta velká, ale to prostě k tomu patří, ale přece si neřeknu 10k za to že nevím co tomu je.

Napsal: pát 13.05.2016 08:40
od pGb
Jo tuhle metodu uplatňuji v práci, alespoň se mi líp spí. Ale třeba v BMW na hradubické (místní vědí) si už nekupuji ani ND, mám představu že jdu na výstavu a ne do autoservisu. Ochota 0.

Napsal: pát 13.05.2016 12:42
od Jaris330D
U mě ochota byla, ale tím to končilo :).

Napsal: sob 14.05.2016 07:30
od Giovany1971
Vypadá to na seklý hydroštél...ta frekvence klepání tomu odpovídá..další věc..v případě tohohle motoru bych já osobně zkrátil vyměny oleje na 10 tis km..je zbytečné rozebírat proč... Jinak jsem si ji chtěl koupit taky..ale byla ve zbědovaném stavu..a z motoru šly strašné zvuky..ti kokoti v Italii jezdili 30 tis na olej..!! Auto je to super..i do super jede když to jede..ale to bych musel mít od novoty..né koupit jetý pelech před smrtí..a tady se je čeho fakt bát..