Stránka 1 z 2
Napsal: ned 01.05.2016 09:58
od PetrPepa
Ahoj, potřeboval bych poradit. Před nedávnem jsem zjistil, že mi nehrajou některé repráky v autě, konkrétně levý přední dveře, levý zadní dveře, a pravý zadní dveře. Jinak ostatní hrajou. Nevíte čím to může být, jak zjistím co opravit, nebo vyměnit?
Moc díky za odpověď. Pepé
Napsal: ned 01.05.2016 10:11
od inspi1981
V tvém případě rádio i zesak (ASK+LOGIC)
Napsal: ned 01.05.2016 10:22
od PetrPepa
A to najdu kde? Mně právě napadlo, že třeba jen někde vypadnul kablík, ale nevím kde hledat

Napsal: pon 02.05.2016 00:19
od palciatko
Ak nemáš LOGIC7, nemáš ani repro v zadných dverách. L7 poznáš aj podľa nastavení v i-drive menu, má tam ikonku. Alebo sem hoď VIN.
Predné dvere - ak nehrá výškový a stredový reprák, tak najskôr vadný ASK modul. Kontaktuj člena [falcon]
P.
Napsal: pon 02.05.2016 06:50
od JaraX
njn, nafta, ta beztak ani logica nemá.
a vypadlej kabel u BMW nehrozí.
Napsal: pon 02.05.2016 13:09
od Falcon
Veškeré audio v E65 dělá ASK modul (v palubce, tzv. "rádio") a spolu s ním podle výbavy i pětikanálový Logic 7 nebo malý dvoukanálový basový zesilovač. Rozdíl Logic/neLogic jsou repro v zadních dveřích a uprostřed palubky pod sklem. Podle posledních 7 znaků VIN ti to rozklíčujeme.
Pokud máš ve výbavě Logic7, tak si obejdi auto a identifikuj, které přesně repro zlobí či nehrají:
ASK dělá 4 kanály:
- 2x přední dveře
- 2x plato zadního skla
Logic7 dělá 5 kanálů:
- 2x basy pod sedačkami
- 2x zadní dveře
- 1x střed palubky
Zvukové vady těchto jednotek řeším rutinně. Kdyžtak zavolej pro radu, jak identifikovat poruchu a její rozsah.
Napsal: pon 02.05.2016 17:44
od PetrPepa
Všem bych Vám chtěl moc poděkovat za info a za radu.
Falkon - SZ
Jarax - Njn ty a tvá averze na naftu

Napsal: pon 02.05.2016 17:50
od JaraX
Napsal: úte 03.05.2016 19:00
od PetrPepa
Jarax - Motor je už dávno opravený, a nejspíš dobře. Jezdím jak pán a od té doby už mám 6tis a v poho, neklepe, nežere olej, průměrná spotřeba a to nejezdím kadla kadla kombi 7l. !!!! Je pravda že co šlo vyměnit jsem vyměnil, gufera těsnění pístní kroužky, sání atd, vše origo bmw, žadný aušus. Dobře, stálo to dost peněz, ale vše jsem dělal pro auto a svůj klid. Převodovka už je po výměnně oleje a přestalo to dělat. Za celou dobu se mi to stalo jen jednou, že to proklouzlo. Teď před nedávnem mi odešel jen ten reprák u řidiče. Díky Falconovy jsme zjistily, že v zadních dveřích ani repro nejsou

Tak se nechá opravit modul a auti zas bude jak nové.
Napsal: úte 03.05.2016 19:34
od JaraX
to je jako dobrá spotřeba?
to jezdíš za 1,8kč km, my tady jezdíme za 1,45kč km s o 1/3 vyšším výkonem a bez vibrací, turboděr a nutnostni měnit písty a převodovky
6tkm? to už jsi najel hodně

Napsal: úte 03.05.2016 21:33
od tesil
Nevím, proč když jsou ty benziny tak bezchybny se tady neustále řeší nějaký servisy za x desítek tisic.
Napsal: stř 04.05.2016 06:53
od JaraX
jako jaky? přetěsnění motoru?
když to vidím na zakazníkách s naftama tak do toho jdou uplně jiny peníze, o jízdných vlasntnostech se ani nebavím.
kamarád (automechanik) dělal přetěsnění ventilvíka na 730D a vyšlo to na 50k, (2 vstřiky nešli ven a musela dolu hlava + vstřiky) a to se vyplatí, měsíc na to ten motor sežral klapky
jak říká Snejk naftu polít benzínem a zapálit aby poznala pořádny palivo.
už jsem z nafty do benzínu nebo časteji do LPG "přetáhnul" 10ky lidí a nikdo z nich mi neřekl příště si zase koupím naftu.
je tady spousta lidi co na benzína ani nechytlo, já mám svojí 745Li 14 měsíců, od té doby jsem měnil pár ramen, hardynu, 4x olej v motoru a hardynu, jinak jen retrofity, ale žadny investice, žadny poruchy. kamarád si koupil E61 530d a za stejnou dobu a stejny km je v servisu za 3x tolik, včetně spousty poruch elektriky,na motoru musel dělat rozvody atd. ¨
a doby M57 už sou nenavrátně pryč, M57N2, N47, B47 to už je vše shit, navíc při alternativně LPG se to prostě ani trochu nevyplatí.
on každej kdo trochu BMW rozumí má benzín nebo LPG, neznám člověka co by se v tom fakt vyznal a jezdil na naftu.
Napsal: stř 04.05.2016 08:13
od tesil
Tak asi jsem vyjimka, ale za 2 roky a 50t km nemuzu rict vubec nic spatnyho. Je jasny, ze benzin je jizdnima vlastnostma jinde, ale co se tyce servisu me zatim nevypeklo vubec nic.
Napsal: stř 04.05.2016 08:15
od JaraX
ok, máš štestí, takový lidi sou, stejně jako ti co narvou do benzínu kotel pěněz, taky se najdou,
ale proč jezdit se slabou a vibrující naftou za víc penez než s hodně konma a LPG a větší výbavou většinou?
u E65 pokud člověk najede kotel km a vybíral by mezi benzínem a naftou (ne LPG) tak se dá "uvažovat"
ale třeba u Fka sou spotřebové rozdíly mezi naftou a benzínem uplně minimální.
Napsal: stř 04.05.2016 16:56
od PetrPepa
No to jsem teda píchnul do vosího hnízda. Tak přidám ještě troškou do mlýna. Předtím jsem měl 540 benzín, dal jsem do toho plyn za 50, a auto se furt sralo, víc v servisu než na cestě, hodně dávno předtím jsem měl starou 530 benzín, taky furt v opravě, ale i tak jsem na benzín nedal dopustit. Jak říkáš, jízdní vlastnosti někde jinde. Pak přišla tato nabídka sedmy, říkal jsem si, že to vyzkouším. Popravdě nechtěl jsem naftu a ani stříbrný auto, ale tato nabídka nešla odmítnout. Rok 2003 najeto poctivých!! 137k ( klidně mně ukamenujte, že to není možný) Kilometry ověřeny v roce 2010 přes Cebii a sedí i výpisy z STK a servisu,ale kdybych neznal její historii a majitele, včetně nájezdu kilometru a kompletního servisu, včetně jedné nehody za opravu 3000euro, což je v tomto případě ťukanec, tak bych si ji fakt nekoupil. Kdybych sám věděl, že mám ve 150 tis vyměnit sání, hned bych to udělal, bohužel vířivá klapka proletěla motorem. Opravu už jsem psal níže. Nájezd kilometrů od té doby je malý, protože jsem to 1000km zajížděl max do 90kmh a dvoutisíc otáček. Teď už si to sedlo a je to ok. Dojíždím s ní ob den 120km do práce, papat ji dávám jen "lepší naftu" xmotion a nebo fullsave, na benzínku kde je nafta za 23 bych v životě nejel. Pro budoucího majitele schovávám i doklady z benzínek. Taky jsem nikdy neřek, že si ji nechám, prostě jsem to chtěl zkusit. A ukažte mi někdo sedmu s takovým nájezdem a kompletní historii v benzínu. Na netu jsem nenašel ani jednu. Myslím, že o auta se starám dobře, ale hold občas se něco pokazí. Není to nové auto. Tak asi tak.
A Jarax- spotřeba nafty u tohoto tipu se pohybuje kolem 8l, ja jezdím za 7.
Napsal: čtv 05.05.2016 09:50
od JohnyB
Moje sedma ma najeto 133tkm a kupoval jsem ji s 120tkm. Samozrejme 745i
A nejhorsi auto, co jsem kdy mel, byla 525d. Diesel v sedme si nedokazu predstavit, jak je to auto strasne tichy, tak slysim kazdej pazvuk. Z nafty bych se zblaznil
Napsal: pát 06.05.2016 01:13
od Lukas7
Mne sa zdá moja 730d velmi tichá, a bez vibrácii, ale tak bol som zvyknutý na Passat TDI.
Ale k téme, ja mám zas problém, že mi auto nebassuje, ked sa pridajú tak je to len také tupé búchanie hnusné. Čo to može byť? ASK? Nemám Logic 7
Napsal: pát 06.05.2016 06:32
od JaraX
pokud nemáš logic tak to ani nikdy basovat nebude

to je hruza, samy socky tady
a audio máš jaky? 676? to by pak mohl být zesilovač v kufru.
pokud nemáš ani 676 tak to bude ASK
Napsal: pon 09.05.2016 19:48
od Falcon
Lukas7 píše:auto nebassuje, ked sa pridajú tak je to len také tupé búchanie hnusné. Čo to može byť? ASK? Nemám Logic 7
Podrobná odpověď je v šestém příspěvku.
Falcon píše:Veškeré audio v E65 dělá ASK modul (v palubce, tzv. "rádio") a spolu s ním podle výbavy i pětikanálový Logic 7 nebo malý dvoukanálový basový zesilovač. Rozdíl Logic/neLogic jsou repro v zadních dveřích a uprostřed palubky pod sklem. Podle posledních 7 znaků VIN ti to rozklíčujeme.
Pokud máš ve výbavě Logic7, tak si obejdi auto a identifikuj, které přesně repro zlobí či nehrají:
ASK dělá 4 kanály:
- 2x přední dveře
- 2x plato zadního skla
Logic7 dělá 5 kanálů:
- 2x basy pod sedačkami
- 2x zadní dveře
- 1x střed palubky
Zvukové vady těchto jednotek řeším rutinně. Kdyžtak zavolej pro radu, jak identifikovat poruchu a její rozsah.
Pazvuky ti jdou z podlahy nebo ze dveří? Dveře = ASK, podlaha = malý basový zesilovač v kufru.
Napsal: pon 09.05.2016 23:00
od Lukas7
Pozeral som to a mám 676, a ide to z pod sedačky. Takže v kufri zosilovač?
Vyskúšať prehodiť za iný? Alebo sa dá nejako otestovať?