Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 21.04.2016 17:23
od PetanE60tka
Ahoj chlapi,

zvazuji vyhledove koupi BMW 7 F01 2011 dal.

Mam v soucasne chvili E60 530D s vykonem 306 PS a 720 Nm, cili jsem dost zvykly na vykon.

Bohuzel jsem n aaute menil cerpadlo, turbo, vstriky atd a tak se nafty uz trosku bojim, znamy maji benzinaky s plynem a slysim samou chvalu, tak uvazuji o tom samem, kufr mam vecne prazdnej, cili bomba v kufru by mi nevadila. nicmene jelikoz jsem nikdy motory u BMW nezkoumal, nechal bych si poradit. Zvazuji tyto varianty:

740d
740i + plyn
750i + plyn

Pokud budu mit plyn, spotrebu neresim.

Do auta uz nechci zasahovat zadnym chipem ani upravou, preci jen ted uz STK zacaly byt ostry a dovolena v rakousku ci nemecku uz pro mne bez DPF nebyl ten spravny pozitek :) Cili bychchtel silny auto rovnou od vyroby.

Dalsi minus je ten, ze jsem v ty sedme nikdy nejel, libi se mi silene vzhledove a vybavou, ktera je proste nekde jinde. Preci jen jsem uz postarsi pan a v aute travim hodne casu a tak mam rad prostor a komfort, petka uz je na mne mala.

Proto se chci stavit v nejakym bazaru a projet se, jak s naftou, tak s benzinem, ale vas bych se rad zeptal, pokud nekdo je znaly neduh a uskali spojenych s ruznou motorizaci, prosim podelte se, pripadne s vlastnimi zkusenostmi s touto sedmou, na co si dat pozor ci nejaky vyrobni vady.

Diky moc a preji hezky den

Napsal: čtv 21.04.2016 17:35
od zzeli
do eFka plyn nedas.

Napsal: čtv 21.04.2016 17:36
od PetanE60tka
Aha, jsem myslel, ze dneska to jde dat uz do vseho :(

Napsal: čtv 21.04.2016 17:43
od JaraX
- osobně bych se na F01 vykašlal, E65 je víc muziky za min penez, ten servis stojí cca třetinu co F01, možna ani to ne
- pokud už chceš Fko vykašli se na nafty, ty sou ještě horší než nafty v E6x, máš na výběr jen dvě motorizace, 740i volba z rozumu, spolehlivy motor, žere na dalky 8, kombinovaně kolem 10ti litru, 750 neber, ten motor ma spoustu problemu, pokud chceš fakt vykon ber 760i, motor je spolehlivy a n dalky ani moc nežere.
- na plyn u Fka zapomen

Napsal: čtv 21.04.2016 17:53
od PetanE60tka
Dekuji za odpoved.

Ten motor u 740d je jiny nez ma E60 535d? Myslel jsem, ze to je totozny motor, v 60tkach spolehlivy, aspon co vidim u znamych.

Pak jeste 730d, ale to nevim, tam uz asi rozdil ve vykonu proti soucasnemu zvyku by byl veliky

Napsal: čtv 21.04.2016 18:31
od JaraX
F01 už má motory N57, trhaj se tam rozvody, zadírá se to na klice (už jsme řešili i ve 30tkm), krom toho problémy s přislušenstvím, tzn turba, vstřiky, řemenice na klice, DPF večenej problem.
vůbec nevidím duvod si v F01 koupit naftu když 740i je 1000x komfortnější a žere o 1-2 litry víc, ale mnohem mín starostí.

Napsal: čtv 21.04.2016 21:01
od Jaris330D
Co jsem kdysi zjišťoval, tak přimej vstřik zplynovat jde, ale je to kombinované s benzínem. Mělo by to být kvůli chlazení vstřikovačů. Poměr při dravější jízdě je 65% LPG a 35% benzínu. Při klídné jízdě v městském provozu 90% LPG ku 10% benzínu. Cena komponentů je taky vyšší. Poslechl bych Jaraxe, je to zkušený borec.

Napsal: čtv 21.04.2016 21:38
od JaraX
ale jak říkam, ty motory s turbama žerou prd, a nejde jen o přímej vstřik, ty turba v tom taky dělaj maglajz atd, to bys musel chtět plynovat i tu naftu, ta taky nežere zrovna 4 litry.

Napsal: čtv 21.04.2016 21:51
od Jaris330D
To je pravda, ty turba to nemají rádi. Bratr kdysi chtěl Mazdu CX7 a tam je 2.3 turbo. Kvůli problematickému zplynování to odpískal.

Napsal: pát 22.04.2016 08:35
od PetanE60tka
Děkuji za info, čili když to tak poslouchám, tak nejlépe asi 740i.

To mne docela tedy zarazi, ze BMW v teto dobe postavi takto spatna auta a to jsem si zrovna rikal, jak se tahle sedma povedla :(

Napsal: pát 22.04.2016 08:41
od JaraX
ale houby, ty auta sou pořád horší a horší, životnost všeho klesa, třeba osmikvalt vydrží jen cca 200Tkm,
proto si myslím že je lepší koupit ještě E65 face v Individuale než nějakou socku F01,
přece jen jezdít se 750i která je jak prase za 1,4kč km je pecka,
počítej že u Fka tě vyjde km minimálně na 10kč (palivo, amortizace, servis)

Napsal: pát 22.04.2016 10:09
od rhinos
jenom mensi OT>
se vubec nedivim ze ti vse odchazi kdyz mas ten vykon takhle vyhonenej :wink:

Napsal: pát 22.04.2016 12:08
od JaraX
že ti odejde čerpadlo nebo vstřiky na to žadnej vyhoněnej vykon vliv nemá, ty nafty se serou furt.

Napsal: pát 22.04.2016 13:32
od PetanE60tka
Odesly mi vstriky, cerpadlo bylo OK, ale kdyz jsem menil vstriky, tak uz jsem to radsi udelal komplet, at mi po par tisic km neodejde cerpadlo a nevezme s sebou pripadne vsechny vstriky opet s sebou.

Odesel mi jeden vstrik, co kolme 4000 otacek vypnul a dva dalsi mely hodnoty lehce za normama, zbyly byly ok, ale delal jsem radsi komplet vsechny.

Turbo jsem cekal, je na nem +0,3, takze to mne neprekvapilo a odeslo az ve 260.000, coz bylo 100.000 na chipu, cili docela jsem koukal, ze "az tak pozde"

Ale bojim se proste tech vstriku a cerpadla u tech naftaku novejch, je to preci jen draha sranda a co si budem povidat, ta nafta u nas, i kdyz je ok, tak ve srovnani treba s DE naftou, aspon co jsem tak cetl nejake clanky...

Napsal: sob 23.04.2016 18:13
od uwefiltr
taky tocis naftu nad 4000rpm :D