Stránka 1 z 1
Napsal: sob 16.04.2016 10:39
od Jaris330D
Ahoj, potřeboval bych demontovat zadní plato a sedačky. Něco mně tam vrže po přejetí nerovnosti a už jsem na to alergický. Mám komfortní sedačky. Sedák vím, že stačí vycuknout, ale jak opěradlo. Díky
Napsal: sob 16.04.2016 11:54
od palciatko
Je to kovové vŕzganie/chrústanie z pravej strany?
P.
Napsal: sob 16.04.2016 12:58
od Jaris330D
Ne, je to jak kdyby tam něco bimbalo, kabel nebo něco takového, jako když vrzají plasty o sebe. Jde to ze strany od spolujezdce. Takže ve směru jízdy zprava .
Napsal: sob 16.04.2016 13:23
od palciatko
Čo viem, tak pod tým platom vzadu je len zvuková izolácia. Občas smrdiaca, ale to je iný príbeh.
V inom vlákne riešiš o.i. zadnú nápravu. Nepíšeš však, či už si tie veci vzadu pomenil.
e66 - jaký díl zadní nápravy má vliv na sjíždění pneu ?
Ložisko č.2 spomínané v uvedenej téme vie pri prejazde nerovností veľmi pekne vŕzgať, vlastná skúsenosť
Najlepšie sa to testuje na tankodrome, jazdou s otvoreným oknom.
P.
Napsal: sob 16.04.2016 13:48
od Jaris330D
To jsem vše měl zkontrolované, vše se zdá být pevné, vyměnil jsem zadní větší ramena, kulové čepy byli rozžvejkané. Kolo se ani nehne. Tohle jde jakoby ze zadních sedaček, když jsem oddělat tu roletku za sedačkama, která je na suchých zipech, tak se to zlepšilo. Bratr seděl vzádu a já jel. Vše vystupuje, jakoby ze zadních sedaček, ale nevím jak se vyndavají, nechci nic ulámat. Nejhorší je, že tu není nikdo schopný vše odzkoušet. Mechanici by mě tu nejraději vše povyměňovaly a udělali ze mne žebráka.

Nejdřív chci zjistit, co to dělá a pak měnit. Ne měnit stylem, asi by to mohlo dělat to a to. Když jsem měnil ramena, tak mě říkaly, že to bude stát raketu a zjistil jsem, že podobný ramena jsou i na E39 a E60, kde nejsou o nic víc levnější. +- 300 kč rozdíl.
Napsal: sob 16.04.2016 17:25
od Jaris330D
Tak to dělá zadní plato, když ho chci sundat, tak se musí sundat i sedačky a plasty kolem?
Napsal: sob 16.04.2016 17:43
od palciatko
Fajn, že si to zistil.
S rozoberaním ti neporadím, ale jeden postup som videl tuto:
http://www.bmwklub.sk/post581045.html#p581045
Ak cítiš v kufri/interiéri pastelkový smrad, tak radšej pozri celú tému, nech to nerozoberáš 2x.
P.
Napsal: sob 16.04.2016 18:05
od Jaris330D
No, smrad tam nějaký je. Hlavně když pustím odvětrávání. Jako by se kouřilo v autě a v kufru když prostrčím prsty otvorem v kovové vzpěře, tak je ta izolace úplně na cedr. Tak to vypadá, že se ta izolace rozpadla a proto to tam vrže.
Jen mám komfortní sedačky a nevím jak vyndat ty opěradla. Jestli stačí jen ty dvě matky na té pohyblivé konstrukci?
Napsal: sob 16.04.2016 21:55
od Jaris330D
Tak vrzání a různé pazvuky vyřešeny. Smrad ze sedaček byl od nějaké sračky, která zapadla pod sedačky a roztekla se. Pazvuky dělal plech, který je nabodován místo vaku na lyže. Byl po okrajích prasklý, a jak se jemně kroutí kastle nebo se přejede přes hrbol, tak se ozývaly pazvuky podobající se klepání. Rozléhalo ,se to po celém zadku, nebylo jasný odkud to jde. Když se přitlačilo na zadek plata, tak se zvětšila mezera mezi plechy a přestalo to. Ještě odhlučním zadní část z kufru, aby nebyl tolik slyšet kompresor.
Napsal: sob 16.04.2016 22:00
od zzeli
Je znat, ze kompresor lezi v kufru oproti tomu nez se auto dalo do LPG? Pokud jsi teda jezdil i s autem jeste bez LPG.
Napsal: sob 16.04.2016 22:21
od Jaris330D
Mám LPG od koupě, ale teď, jak jsem měl kuchlej zadek, tak to bylo hodně hlasité. Chyběli mě tam jenom zadní krycí roletky za sedačkama a středový díl mezi sedačkama. Takže bych ze zadu nalepil nějaký sráč na odhlučnění a bude to dobré. Na jednu stranu mě nevadí, že ho trochu uslyším, aspoň vím, že fouká.