Stránka 1 z 2
Napsal: sob 02.04.2016 23:50
od Jaris330D
Ahoj, budu muset řešit automat. Při dobržďování z 2 na 1 občas kopne. Není to pravidlem. Při rozjezdu za studena houpou otáčky (hlavně do kopce) a při konstantní jízdě ne pokaždé. Když to začne dělat do kopce, tak mu nechám podřadit, aby to nedělalo. Taky mám nejspíš únik oleje z převodovky. Tyhle příznaky dělali už když jsem byl u Jaraxe a převodovka byla suchá. Měli jsme podezření na hardynu, ale minulý týden jsem zjistil, že je jak nová. Taky se to hodně zhoršilo při přezutí z 18 na 19tky. Na těch 19náctkách mně i začal vibrovat volant a celé auto se chvěje. Vyvážené by měly být z bezdrive Otrokovice. Dělá to od 50 km/h. Mám podezření na mechatronik. Špatné tlaky, s únikem bych přisuzoval zhoršení. Nechce se mně jet do ZF pakry, když to může být jen z důvodu přetěsnění. Zkoušel jste někdo sadu od Sonaxu?
Napsal: ned 03.04.2016 07:05
od JaraX
- hlavně to cely muže dělat těsnění mezi mechatronikem a převodovkou, tím bych začal
- jak jsi poznal že je hardyna ok? matně si pamatuju že když jsem projížděl tvoje auto tak klepala
Napsal: ned 03.04.2016 08:55
od Jaris330D
Měl jsem to celé rozdělané, vypadá to spíš na vůli diferáku. Pravda, těsnění to být taky může. Jde mně hlavně o to, že když nechám vyměnit olej a vše kolem, tak aby se nezjistilo, že to těsněním nebylo a nemuselo se to dělat dvakrát kvůli mechatroniku. Nejspíš to těsnění mezi mechatronikem a převodovkou bude K.O. protože mě mezi motorem a automatem začal prosakovat olej. Ten automat se musí udělat na 100 %, ale bojím se, že mě v Pakře řeknou, máte v prdeli celou převodovku a bude Vás to stát 50 000 Kč. No a ve finále by třeba stačilo jen přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu.
Napsal: ned 03.04.2016 10:06
od vlastnemec
Příznaky ukazují na nedostatek oleje, za chvilku Ti začne kopat z 1 na 2 při studeném motoru a větší akceleraci. Jinak taky jsem myslel že mi to chčije mezi převodovkou a motorem a na konec to byli hadice co jdou z leva do chladiče. U hardyny okem nepoznáš že je špatná. Takže vyměnit těsnění zamezit úniku a pořádně dolít - pokud toto nepomůže tak je problém ve skříni už ve vůlích a na to bych se asi vysral a až se to vysype řešil bych.
Napsal: ned 03.04.2016 10:36
od JaraX
těsnění mezi mechatronikem a přeovdovkou nema nic společnyho s unikem oleje automatu, unik oleje automatu u E65 co jsem řešil tak to vždy byla bud pruchodka nebo vana,
být tebou začnu výměnou oleje, včetně pruchodky a těsnění mechatroniku, buh vi co ti tam teče za olej, klidně to muže byt z motoru.
nebo si kup dva litry oleje a první "dopln" olej a uvidíš jeslti tam vubec je dost
ale 95 procent závad převodovek u E65 bylo vždy to těsnění mechatroniku, převodovka začně ztrácet tlak a kope.
hardyna se okem poznat nedá, tak to bylo u E38 atd kde hardyna byla celogumová a člověk viděl že je popraskana a steřela, u E65 nikdy popraskana a steřela neni, ale vybijou se pouzdra, musí se na P zatočit zadníma kola ve vuli a uvidíš jeslti to v ní chodí nebo ne.
Napsal: ned 03.04.2016 12:33
od Jaris330D
S olejem z motoru nestraš, Don ho nechával celý přetěsnit. Ze spodu to pod motorem oddekluji a uvidím.
Tu Hardynu jsme zkoušeli a nic. Točili jsme zadníma kolama. Jarax psal jsem ti ještě meila. Nevím jestli došel.
Napsal: ned 03.04.2016 14:24
od Don
Daval jsem i novou vanu, protoze v ni kluci protocili vypustak... ale to je dva roky

take mi na technicke rikali, ze takhle cisty motor uz dlouho nevideli

Napsal: pon 15.08.2016 21:21
od Jaris330D
Kopání při podřazení z 2 na 1 odstraněno. Jarax vyměnil olej v automatu a dal novou těsnící průchodku mezi mechatronikem a měničem. Celkově to i zjemnilo řazení a jízda je hned příjemnější.

Napsal: úte 16.08.2016 12:36
od JohnyB
a zmizelo ti to houpani otacek?
Napsal: úte 16.08.2016 16:58
od WizarDEAD
Hele ja mam problemy s prevodovkou, ze me to nakopava pri razeni z 2 na 3, ale jen v urcitejch otackach, jinak je to dobry. A psal jsem jim do ZF, jestli nemaji predstavu cim to muze byt, kolik by asi tak stala oprava, a oni mi odpovedeli neco ve stylu: "no bud to muze byt neco mensiho, nebo taky neco vaznyho, a repase muze stat 30, nebo taky 50, nebo taky 80k bez dane, ale ze vymena prevodovky to vyresi urcite"

Celkem me to rozesmalo
Napsal: úte 16.08.2016 17:27
od Jaris330D
JohnyB píše:a zmizelo ti to houpani otacek?
Zatím se houpání neprojevilo, takže uvidíme až bude chladnější počasí.
Napsal: úte 16.08.2016 17:31
od Jaris330D
WizarDEAD píše:Hele ja mam problemy s prevodovkou, ze me to nakopava pri razeni z 2 na 3, ale jen v urcitejch otackach, jinak je to dobry. A psal jsem jim do ZF, jestli nemaji predstavu cim to muze byt, kolik by asi tak stala oprava, a oni mi odpovedeli neco ve stylu: "no bud to muze byt neco mensiho, nebo taky neco vaznyho, a repase muze stat 30, nebo taky 50, nebo taky 80k bez dane, ale ze vymena prevodovky to vyresi urcite"

Celkem me to rozesmalo
Jestli si neměnil olej, tak bych tím začal. Komplet s průchodkou a vším, co k tomu patří. Je to nejlevnější možnost. Popřípadě přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu. Jedině u Jaraxe nebo Snejka, záleží kam to budeš mít blíž.
Napsal: úte 16.08.2016 20:12
od vlastnemec
Jaris330D píše:Popřípadě přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu.
A to je co

Napsal: úte 16.08.2016 20:21
od JaraX
Napsal: úte 16.08.2016 20:33
od WizarDEAD
Jaris330D píše:Jestli si neměnil olej, tak bych tím začal. Komplet s průchodkou a vším, co k tomu patří. Je to nejlevnější možnost. Popřípadě přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu. Jedině u Jaraxe nebo Snejka, záleží kam to budeš mít blíž.
Jj olej se menil se vsim vsudy, byl jsem s tim u JaraXe, takze zaruka kvality. Az budu mit nekdy cestu na vychod, zkusim se s nim domluvit na to pretesneni, jestli by se mu do toho chtelo.
Napsal: úte 16.08.2016 20:44
od JaraX
ty voe, ty děláš jak kdybych byl na Ukrajině

Napsal: úte 16.08.2016 21:05
od WizarDEAD
Kamo tak ja to mam k tobe pres 450km, to je 5 hodin v aute.. to je skoro jak na Ukrajinu

Napsal: úte 16.08.2016 22:31
od vlastnemec
JaraX píše:http://www.ebay.com/itm/ZF6HP26-Trans-Valve-Body-Rebuild-Kit-Sonnax-Zip-Kit-GEN-1-/111886753132?hash=item1a0cf85d6c:g:SngAAOSw3KFWc5qb&vxp=mtr
Já jsem četl Sonnax a už jsem si představil nějakou sračku namíchanou ze šampónu co se tam lije. Jinak takové věci existují, do GM se to lije a opravdu to má vliv a funguje to u ZF jsem ještě nekonzultoval, ale olej ZF lifeguard 8 obsahuje nějaké nanočáštice a prý je to k dobru a je mísitelný lifeguard 6.
Napsal: úte 16.08.2016 22:51
od Jaris330D
Dá se to objednat i tady. Zapůjčí k tomu i frézky, stolici a já nevím, co vše je k tomu ještě potřeba. Myslím, že to vychází na 12 000 kč i s výměnou oleje a dalších komponentů, pokud si to uděláš sám. Jenže já na to neměl koule, abych se odvážil.
Napsal: úte 16.08.2016 23:04
od JohnyB
a resil si teda ty zaslepky od Sonnaxu?
Jinak jsem tvou sedmu videl u Jaraxe, nemas to spatny
Pak napis, jestli ti prestalo to houpani, pro zajimavost