Stránka 1 z 2

Napsal: sob 02.04.2016 23:50
od Jaris330D
Ahoj, budu muset řešit automat. Při dobržďování z 2 na 1 občas kopne. Není to pravidlem. Při rozjezdu za studena houpou otáčky (hlavně do kopce) a při konstantní jízdě ne pokaždé. Když to začne dělat do kopce, tak mu nechám podřadit, aby to nedělalo. Taky mám nejspíš únik oleje z převodovky. Tyhle příznaky dělali už když jsem byl u Jaraxe a převodovka byla suchá. Měli jsme podezření na hardynu, ale minulý týden jsem zjistil, že je jak nová. Taky se to hodně zhoršilo při přezutí z 18 na 19tky. Na těch 19náctkách mně i začal vibrovat volant a celé auto se chvěje. Vyvážené by měly být z bezdrive Otrokovice. Dělá to od 50 km/h. Mám podezření na mechatronik. Špatné tlaky, s únikem bych přisuzoval zhoršení. Nechce se mně jet do ZF pakry, když to může být jen z důvodu přetěsnění. Zkoušel jste někdo sadu od Sonaxu?

Napsal: ned 03.04.2016 07:05
od JaraX
- hlavně to cely muže dělat těsnění mezi mechatronikem a převodovkou, tím bych začal
- jak jsi poznal že je hardyna ok? matně si pamatuju že když jsem projížděl tvoje auto tak klepala

Napsal: ned 03.04.2016 08:55
od Jaris330D
Měl jsem to celé rozdělané, vypadá to spíš na vůli diferáku. Pravda, těsnění to být taky může. Jde mně hlavně o to, že když nechám vyměnit olej a vše kolem, tak aby se nezjistilo, že to těsněním nebylo a nemuselo se to dělat dvakrát kvůli mechatroniku. Nejspíš to těsnění mezi mechatronikem a převodovkou bude K.O. protože mě mezi motorem a automatem začal prosakovat olej. Ten automat se musí udělat na 100 %, ale bojím se, že mě v Pakře řeknou, máte v prdeli celou převodovku a bude Vás to stát 50 000 Kč. No a ve finále by třeba stačilo jen přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu.

Napsal: ned 03.04.2016 10:06
od vlastnemec
Příznaky ukazují na nedostatek oleje, za chvilku Ti začne kopat z 1 na 2 při studeném motoru a větší akceleraci. Jinak taky jsem myslel že mi to chčije mezi převodovkou a motorem a na konec to byli hadice co jdou z leva do chladiče. U hardyny okem nepoznáš že je špatná. Takže vyměnit těsnění zamezit úniku a pořádně dolít - pokud toto nepomůže tak je problém ve skříni už ve vůlích a na to bych se asi vysral a až se to vysype řešil bych.

Napsal: ned 03.04.2016 10:36
od JaraX
těsnění mezi mechatronikem a přeovdovkou nema nic společnyho s unikem oleje automatu, unik oleje automatu u E65 co jsem řešil tak to vždy byla bud pruchodka nebo vana,
být tebou začnu výměnou oleje, včetně pruchodky a těsnění mechatroniku, buh vi co ti tam teče za olej, klidně to muže byt z motoru.
nebo si kup dva litry oleje a první "dopln" olej a uvidíš jeslti tam vubec je dost
ale 95 procent závad převodovek u E65 bylo vždy to těsnění mechatroniku, převodovka začně ztrácet tlak a kope.

hardyna se okem poznat nedá, tak to bylo u E38 atd kde hardyna byla celogumová a člověk viděl že je popraskana a steřela, u E65 nikdy popraskana a steřela neni, ale vybijou se pouzdra, musí se na P zatočit zadníma kola ve vuli a uvidíš jeslti to v ní chodí nebo ne.

Napsal: ned 03.04.2016 12:33
od Jaris330D
S olejem z motoru nestraš, Don ho nechával celý přetěsnit. Ze spodu to pod motorem oddekluji a uvidím.
Tu Hardynu jsme zkoušeli a nic. Točili jsme zadníma kolama. Jarax psal jsem ti ještě meila. Nevím jestli došel.

Napsal: ned 03.04.2016 14:24
od Don
Daval jsem i novou vanu, protoze v ni kluci protocili vypustak... ale to je dva roky ;) take mi na technicke rikali, ze takhle cisty motor uz dlouho nevideli :P

Napsal: pon 15.08.2016 21:21
od Jaris330D
Kopání při podřazení z 2 na 1 odstraněno. Jarax vyměnil olej v automatu a dal novou těsnící průchodku mezi mechatronikem a měničem. Celkově to i zjemnilo řazení a jízda je hned příjemnější. :cool2:

Napsal: úte 16.08.2016 12:36
od JohnyB
a zmizelo ti to houpani otacek?

Napsal: úte 16.08.2016 16:58
od WizarDEAD
Hele ja mam problemy s prevodovkou, ze me to nakopava pri razeni z 2 na 3, ale jen v urcitejch otackach, jinak je to dobry. A psal jsem jim do ZF, jestli nemaji predstavu cim to muze byt, kolik by asi tak stala oprava, a oni mi odpovedeli neco ve stylu: "no bud to muze byt neco mensiho, nebo taky neco vaznyho, a repase muze stat 30, nebo taky 50, nebo taky 80k bez dane, ale ze vymena prevodovky to vyresi urcite" :D Celkem me to rozesmalo

Napsal: úte 16.08.2016 17:27
od Jaris330D
JohnyB píše:a zmizelo ti to houpani otacek?
Zatím se houpání neprojevilo, takže uvidíme až bude chladnější počasí.

Napsal: úte 16.08.2016 17:31
od Jaris330D
WizarDEAD píše:Hele ja mam problemy s prevodovkou, ze me to nakopava pri razeni z 2 na 3, ale jen v urcitejch otackach, jinak je to dobry. A psal jsem jim do ZF, jestli nemaji predstavu cim to muze byt, kolik by asi tak stala oprava, a oni mi odpovedeli neco ve stylu: "no bud to muze byt neco mensiho, nebo taky neco vaznyho, a repase muze stat 30, nebo taky 50, nebo taky 80k bez dane, ale ze vymena prevodovky to vyresi urcite" :D Celkem me to rozesmalo
Jestli si neměnil olej, tak bych tím začal. Komplet s průchodkou a vším, co k tomu patří. Je to nejlevnější možnost. Popřípadě přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu. Jedině u Jaraxe nebo Snejka, záleží kam to budeš mít blíž.

Napsal: úte 16.08.2016 20:12
od vlastnemec
Jaris330D píše:Popřípadě přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu.
A to je co 8O

Napsal: úte 16.08.2016 20:21
od JaraX

Napsal: úte 16.08.2016 20:33
od WizarDEAD
Jaris330D píše:Jestli si neměnil olej, tak bych tím začal. Komplet s průchodkou a vším, co k tomu patří. Je to nejlevnější možnost. Popřípadě přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu. Jedině u Jaraxe nebo Snejka, záleží kam to budeš mít blíž.
Jj olej se menil se vsim vsudy, byl jsem s tim u JaraXe, takze zaruka kvality. Az budu mit nekdy cestu na vychod, zkusim se s nim domluvit na to pretesneni, jestli by se mu do toho chtelo.

Napsal: úte 16.08.2016 20:44
od JaraX
ty voe, ty děláš jak kdybych byl na Ukrajině :D

Napsal: úte 16.08.2016 21:05
od WizarDEAD
Kamo tak ja to mam k tobe pres 450km, to je 5 hodin v aute.. to je skoro jak na Ukrajinu :D

Napsal: úte 16.08.2016 22:31
od vlastnemec
JaraX píše:http://www.ebay.com/itm/ZF6HP26-Trans-Valve-Body-Rebuild-Kit-Sonnax-Zip-Kit-GEN-1-/111886753132?hash=item1a0cf85d6c:g:SngAAOSw3KFWc5qb&vxp=mtr
Já jsem četl Sonnax a už jsem si představil nějakou sračku namíchanou ze šampónu co se tam lije. Jinak takové věci existují, do GM se to lije a opravdu to má vliv a funguje to u ZF jsem ještě nekonzultoval, ale olej ZF lifeguard 8 obsahuje nějaké nanočáštice a prý je to k dobru a je mísitelný lifeguard 6.

Napsal: úte 16.08.2016 22:51
od Jaris330D
Dá se to objednat i tady. Zapůjčí k tomu i frézky, stolici a já nevím, co vše je k tomu ještě potřeba. Myslím, že to vychází na 12 000 kč i s výměnou oleje a dalších komponentů, pokud si to uděláš sám. Jenže já na to neměl koule, abych se odvážil.

Napsal: úte 16.08.2016 23:04
od JohnyB
a resil si teda ty zaslepky od Sonnaxu?

Jinak jsem tvou sedmu videl u Jaraxe, nemas to spatny :)

Pak napis, jestli ti prestalo to houpani, pro zajimavost