Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: sob 19.12.2015 22:14
				od Marektom
				mam olej na svieckach zo strany cievky nie v spalovacom priestore, motor zle startuje ako keby boli nejake cievky ko, po vycistený den, dva pokoj, nikde nevidim v sade tesnenia pod veko tie tesnenia na sviecky, vie mi niekto poradit ci sa s tym uz stretol, co pomohlo vymeniť tesnenia ale kde ich zohnat ? Vdaka za rady  
735i E65, r.v. 2002 N62, 200kw, 190000km
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.12.2015 12:35
				od JaraX
				díl čislo 12,
dá se i přetmetlit.
před sundáním ventideklů udělejte test gufer, at neděláte pak znova gufera, 
jak budou dekle dole, nezapomente vyčistit zpětné kanály odlučovačů oleje.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E66/E ... hed_parts/ 
			
					
				
				Napsal: stř 23.12.2015 16:26
				od JaraX
				tak jak to dopadlo? našel jsi to?
			 
			
					
				
				Napsal: sob 13.02.2016 10:17
				od Marektom
				Zatial som nemenil tesnenia. vycistil som vsetky sviecky 3 boli zaolejované. Od vtedy pokoj. takzte zatial to neriesim. planujem vymenu sviecok takze uvidim ci sa najde nejaka zaolejovaná. Nezbadal som zatial stratu oleja (najazdenych 2000km) Chcem sa opytat daju sa vymenit tie gufera na vent. aj bez demont. hlavy ????? Vďaka za rady
			 
			
					
				
				Napsal: sob 13.02.2016 10:41
				od JaraX
				ano dají, idealní je ale motor ven,
my to umíme u na motoře, nevýhoda je že pak ale nemužeš vyčistit svody,
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.03.2016 14:52
				od Marektom
				chcem sa opytat ak demontujem kryty ventilov a samozrejme aj ten motorcek ( predpokladam ze je to morotcek ) ktory je na kryte ventilov je potrebne to po namontovani nejako diagnosticky ozivit alebo to bude fungovat aj po demontazi aq opätovnej montazi bez diagnostiky ????? Vďaka
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.03.2016 23:10
				od JaraX
				fungovat to bude ale ne dobře, VVT se musí znova naučit po montáží do motoru