Stránka 1 z 3
Napsal: ned 18.10.2015 16:50
od superkamilos
Zdravím borci,přišel jsem ráno k autu nastartuju a motor jde na max polovinu válcu a je v nouzáku.Diag vypisuje škrtící klapku,tu jsem vyměnil a píše ji to pořád.Napíchnutí origo diag bmw ta píše interní chybu řídící jednotky motoru (hřála se jako kráva).Jednotku jsem dal novou do ní jsem nasipal data z té puvodní.A výsledek je že to píše zase škrtící klapku a auto nejede.Klapka nová kabeláž od ní proměřená až k jednotce.Prosím o radu nebo kdyby na to někdo nemrknul,já už jsem bez nápadu.Jsem z Prostějova.DÍÍÍK
Napsal: ned 18.10.2015 16:56
od padre
kontaktuj Jaraxe
Napsal: pon 19.10.2015 20:52
od JaraX
přiště je lepší to zavíst někomu kdo tomu rozumí a ne někomu komu to pak jezdí spravovat člověk co poskytuje internet

každopádně ja na to v dohledné době nemám čas.
Napsal: pon 19.10.2015 22:00
od superkamilos
dobrá diagnostika,ale bohužel né závady

Napsal: pon 19.10.2015 22:09
od superkamilos
Kdyby jsi si někdy udělal chvilku,bylo by to super.Zatím projdu svazky a hodím na osciloskop čidlo kliky.Jinak "poskytovatel internetu"hodně pomohl a byl hodně ochotný!

Napsal: úte 20.10.2015 06:23
od JaraX
on ochotný je, šikovný taky, ale jeho zkušenost se 745i končí cestou do Řecka

já si myslím že hroznych let zpět jsem něco podobnyho řešil, auto furt psalo klapku ale vůbec to klapkou nebylo, a byla to nějaká naprostá blbost.
EDIT: jo už si asi vzpomínám matně, ten motor neměl těsnej podtlak, tuším že netěsnilo ventilvíko a přes víko do odvětrávání to sálo falešnej vzduch.
dejte novy membrány, to je základ, připadně udělejte bypass odvětrání
Napsal: úte 20.10.2015 20:51
od superkamilos
Dík za rady,víka určitě prověřím.Membrány jsou nové.Tu klapku to ale píše pořád nejde smazat.Motor se hádá jako prase,po nastartování to naháže mraky chyb střílí do laufu.Kabeláž proměřena.
Integrated supply modul by to nemohl být?Hodí to i chybu do převodovky 51A7.Vše samozřejmě v nouzi.Peklo.Díky moc za tvůj čas!!
Napsal: sob 24.10.2015 12:09
od mobilman
Ahoj: Napiš pak čím to bylo - mám stejný motor, docela mě to zajímá. Dík a ať ti to brzy jezdí.

Napsal: ned 25.10.2015 09:04
od superkamilos
Tak po měsíci práce a nervu vyřešeno.Rozdělána komplet elktrika motoru,rozpleteny všechny svazky,přeměřeny všechny čidla osciloskopem,nové cívky svíčky řídící jednotka motoru,sundány víka pro kontrolu těsnosti,rozvodu a valvetroniku,nové podtlakové hadice a stejně to nejelo.Nakonec to bylo napájecí relátko v ISM modulu které krmí jednotky některé senzory klapku atd. za 49kč.Nejhorší bylo že při proměřování dávalo normálně napětí 12v ale nedokázalo přenést dostatečný proud.ISM modul je v tomhle autě časovaná bomba relátka jsou podimenzovaný jako prase a je jich tam 10.Všechny jsem je vyrval a nahradil polovodičem,to už ale mohly udělat v továrně u auta které stálo dva míče.

Ale auto je to stejně super
Jinak po téhle anabázi mám motorovou elektriku u 745i celkem v malíku
Kdyby někdo potřeboval tak mám zbytečnou řídící jednotku motoru nechal bych ji za 3000,- nebo vyměním za nějaké jiné díly na e65.
Napsal: ned 25.10.2015 09:10
od JaraX
poddimenzované ?
to nevím teda, já osobně servisuju už hromadu let přes 50 kusů E65 a nikdy tu auto s takovou závadou nebylo.
narozdíl od třeba naftových E60 třeba kde už jsem vyměnil nespočet relátek DDE u aut které se chovali podivně, startovali kdy chtěli apod.
ale jak říkám, nikdy tu E65 s vadným ISM nebo relátkem nebyla, když přijede benzinová E65 se závadou tak z toho většinou teče voda nebo olej

sem tam špatná cívka nebo gufera na ventilech.
hlavně žes to vyřešil, většinou takové závady umí potrápit nervy, ale když na to člověk přijde tak má o to větší radost.
Napsal: ned 25.10.2015 09:27
od superkamilos
Jak říkáš radost obrovská.Relátka byly opravdu špatné a hned 3.U dvou byl mezizávitový spoj na ovládací cívce šli ale síla jakou přitahovali kontakty...? a jedno bylo oprskané jako blázen.Byly to podobné relata (i značka)které se sraly u e46 na centrálu a ovládání oken,těch jsem vyměnil tak 100.
Jinak díky za rady,ty podtlakové hadice se rozpadly na prach.
Napsal: ned 25.10.2015 09:50
od JaraX
podtlakové hadice bývaj po letech tvrdé a často se na nich udělá mikroprasklinka kterou si to pak přisává vzduch a to umí potrápit, proto když je třeba ta hadice jen trochu mastná rychle s ní pryč, je to známka netěsnosti.
Napsal: ned 25.10.2015 11:09
od inspi1981
JaraX píše:poddimenzované ?
to nevím teda, já osobně servisuju už hromadu let přes 50 kusů E65 a nikdy tu auto s takovou závadou nebylo.
ale jak říkám, nikdy tu E65 s vadným ISM nebo relátkem nebyla
Zajimavy. Zahranicni fora jsou plny o problemech s ISM
Napsal: ned 25.10.2015 11:11
od Snejk
me uz davno všechny dosli, uz jsem namontoval asi 10ks minimalne. 99% problemu vždycky prineslo rele starteru.
Napsal: ned 25.10.2015 11:22
od Jaris330D
No odvést to do servisu, kde e65 viděli poprvé, tak tam člověk finančně vykrvácí jen za hledání závady. Kde se prosím ty relátka nacházejí?
Napsal: ned 25.10.2015 11:28
od JaraX
relátka sou v ISM jednotce v krabici s jednotkama
Snejku to je zajimavy, ja se s tím fakt ještě nesetkal.
Napsal: ned 25.10.2015 14:34
od superkamilos
Relátka jsou v ISM napájecím modulu.Je to černá krabička s pojistkami u řídící jednotky motoru a valvetroniku,jsou tam samozřejmě napájená.Dát to do servisu nic neřeší,protože tyhle auta tady krom pár jedincu stejně nikdo neumí spravovat.

Napsal: ned 25.10.2015 22:06
od Jaris330D
To je právě ono, jedině Snejkovi. Jsem 100 km od něj, ale vůbec ho neznám a čekat měsíc na opravu se mně taky moc nechce. Chápu, že by se nedalo nic dělat. Jarax je asi taky kolem 120 Km, ale čekací doba asi 6 měsíců

. Z toho mám strach, sednu do toho jednou za týden a zrovna, kdyby se mně to osralo, tak bych byl dlouho nasraný. To je jediná nevýhoda e66, že se to nesmí posrat. Snad kromě spotřebáku se nic srát nebude. Jsem hroznej posera

Jeste, ze tu sou fajn lidi a jsou ochotni poradit.
Napsal: ned 25.10.2015 23:08
od JaraX
bud v klidu,lidi kterým se něco "posralo" beru přednostně,ale je pravda že takových lidi je naprosty minimum.ona ta E65 se snad ani posrat neumí, maximálně z toho něco chcčije

Napsal: úte 27.10.2015 19:20
od superkamilos
Ještě že si už dokážu vše krom nějakého složitějšího kodování opravit sám.Když člověk nemá možnost vybavené dílny a neumí to,tak je to pruser,to mi nikdo nevymluví.A v klasickém servisu tečou do tohohle auta desetitisíce.Tohle auto ja naprostá bomba,ale je děláno pro lidi kteří neřeší peníze.Tak to bohužel je