Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 15.10.2015 15:33
od WizarDEAD
Zdravim,
uz delsi dobu se poohlizim po nejake sedmě, presneji bych chtel E65.
Vim ze u starsich modelu (e38/e39) bylo EDC, tady zase najdu ze maji Adaptive drive, takze se chci zeptat: Je Adaptive drive to same jako EDC? Nebo musim hledat auto co ma oboji?
Napsal: čtv 15.10.2015 16:44
od Don
Adaptive drive je u FL E60/65 oznaceni pro EDC a DD.
Napsal: čtv 15.10.2015 18:26
od JaraX
tak tak Adaptive drive = EDC + Dynamic drive
Napsal: čtv 15.10.2015 23:53
od WizarDEAD
Dekuji uctive
A co nejaka dalsi sexy vybava? Chtel bych urcite adaptivni tempomat, dvojity skla, soft-close a vetrany masazni zidle.
Co je jeste nejaka libovka po cem mam jit?

Napsal: pát 16.10.2015 06:33
od Don
Jestli stojis venku tak webasto. Jinak rozhodne sexy nejake pekne drevene oblozeni i ve volantu, kozeny strop a dalsi dily - palubka, tunel, dvere atd. Rozhodne L7 (u starsich se psalo DSP - to je porek). Zadni stolky, i kdyz je z toho pak jen ctyrmistna verze a spatne se v tom soulozi, coz mi pripomina, ze by to mel byt rozhodne long

pak takove ty blbosti jako DVD changer, zadni televize, zadni komfortni sedacky (topeni/vetrani)... je toho docela dost

Napsal: pát 16.10.2015 12:38
od hurvajs77
to je spíše dle vkusu každého soudruha.
Slyšel jsem že adaptivní tempomat v E65 stojí za bačkoru, to samé o masážích. V autě nenemám, takže nemohu soudit.
Jinak za mě:
- long verze,
- individuál,
- keyless + soft close,
- dvojitá skla + roletky (zadní i boční),
- L7, TV, DVD (iPod adapter) + odblok za jízdy
- alcantra,
- celkožený interiér,
- komfotní sedáky s odfukem a výhřevem,
- adaptivní podvozek,
- adaptivní světla,
- Night Vision
Plus dalších pár blbostí. Ale taková auta je docela potíž sehat, resp. tak aby to nebyl průser.
Napsal: pát 16.10.2015 12:43
od JaraX
ACC je nahodou uplně super, jsem z něj nadšenej, horší je když pak sedneš do auta co ho nemá a čekáš kdy to začně brzdit.
ještě bych do tvýho seznamu přidal webasto
jo a k tomu night visionu, řeším jestli jít do retrofitu, a tak otázka zní, Vy co máte nightvision, používáte to často? zajímá mě jeslti to někdy prakticky používá
Napsal: pát 16.10.2015 12:52
od hurvajs77
ACC - jak jsem psal, nemám v autě. Ukazoval mi to Snejk na 760 před FL a nic extra to nebylo. Musel bych to řídit, resp. pokud bych sehnal lěvně kameru, tak bych to možná dodělat.
Webasto - jo význam má. Mám garáž, takže Webasto bych využil spíše tak na horách. Ale už ho mám v garáži v krabici a čekám, až ho tak Snejk dá
NightVision - ano, používám ho vždy když jedu mimo Prahu. 3x mne už zachránil před srážkou. Je to parádní věc, podle mne je to hodně užitečná věc. Samozřejmě pokud bude člověk jezdit v PHA nebo po dálnici, význam moc mít nebude
Napsal: pát 16.10.2015 13:14
od 335i
@ hurvajs - chceš říct, že je s tim Nightvision vidět havět okolo silnice v dostatečnym záběru do stran a dálce, abych s tim moh ve 140+ km/h pracovat? Docela často teď lítam hlavně v noci, což se do budoucna asi hned tak nezmění, no a ze zvěře okolo bejvam vytřepanej celkem pravidelně.
Napsal: pát 16.10.2015 13:29
od hurvajs77
ano, přesně to tím chci říct... Jednou mi to zachránilo prdel na dálnici a 1x na okresce a naposledy v lese. Jel jsem jako prase a ejhle bílej flek, tak jsem na to hamstnul. V pravotočié zatáčce bylo stádo srnek, které se chystaly přecházet. Byla totální tma, takže s ani s adaptivními světly jsem je neviděl. Ke všemu byly za křovím a trochu níže než silnice, takže bez NV bych je sejmul.
Původně jsem si myslel, že NV je blbost, taková hračička dobrá akorát na chlubení se, ale fakt jsem to ocenil. V E65 to není ještě nic moc, ale CIC / NBT to mají mnohem více promakaný, sám systém na Tebe vyskočí žlutý trojúhelník, označí objekt na MMI a tuším polácne info do headup a budíků.
Napsal: pát 16.10.2015 13:47
od 335i
Aha, tak dík za rychlou odpověď, vypadá to na další nutnou položku na seznamu

. Byl jsem docela dobu zamilovanej do pětek, ale musim říct, že jak jsem tu přečet pár threadů, tak začínam bejt ohledně e65/66 fakt nalomenej, to auto je strašnej luxus, když je dobře vybavený.
Napsal: pát 16.10.2015 15:53
od hurvajs77
tak to chválím. Já měl E61 a teď ať mi majitelé 5er prominou, ale v porovnání s 7er je to je čínskej zmrd. Bohužel, kdo neřídil 7er a nemá možnost s ní jezdit, tak to nepochopí. E61 byla tenkrát 3 roky staré auto a i tak to bylo v porovnání s 7er utrpení.
Ale bacha, u E65 je plno pleček, který by se měli hodit raději ze skály. Najít zachovalou a opečovávanou E65 s výbavou, je nelehký úkol. Jezdí i plno holomám...
Napsal: pát 16.10.2015 16:38
od Jaris330D
Ahoj, ja mam e66 745Li asi mesic a mohu potrvdit, ze svezeni je super. Kohokoliv jsem svezl, tak byl uneseny. I kamarad, co ma novejsiho Merga C za 800 000 kc, byl prekvapen. Sice nemam takovou vybavu, co kazdy popisuje, protoze na takhle vybavene auto se treba ceka i rok

a pred facelift s nigth vision, individual, adaptivnim tempomatem, zadnim idrive se tu uz dlouho neobjevil. No a dalsi vec, co tu nikdo nezminil je cena auta

, kolik jsi ochoten investovat. Ja mel strop 250 000 kc.
Napsal: pát 16.10.2015 16:42
od hurvajs77
mám takové ponětí, že NightVision je snad až u FL. Já měl strop 600tis.
Napsal: pát 16.10.2015 17:03
od Jaris330D

tak to verim, ze s takovim stropem se uz da kouzlit

. Nekde se tu psalo, ze night vision meli posledni modely pred fl, ale bylo jich, asi jako dobrych lidi

. Ja si budu moci takovy strop stanovit, az budu mit vyresene bydleni

.
Napsal: pát 16.10.2015 17:38
od 335i
hurvajs77 píše:tak to chválím. Já měl E61 a teď ať mi majitelé 5er prominou, ale v porovnání s 7er je to je čínskej zmrd. Bohužel, kdo neřídil 7er a nemá možnost s ní jezdit, tak to nepochopí. E61 byla tenkrát 3 roky staré auto a i tak to bylo v porovnání s 7er utrpení.
Ale bacha, u E65 je plno pleček, který by se měli hodit raději ze skály. Najít zachovalou a opečovávanou E65 s výbavou, je nelehký úkol. Jezdí i plno holomám...
No, právě, jakože e60 miluju, ale je fakt, že je v tom autě za takový prachy příliš moc plastu na muj vkus, v sedmě nic takovýho neuvidim, tam je ten rozdíl v interiéru opravdu mazec. Pokud bych měl zapomenout, že sedmy jsou taky o moc lépěji vybavený a já bych takový větraný sedačky, comfort access nebo softclose moc moc moc

, takže kvůli tomu umim přehodnotit i řadu. A to ještě nešla řeč o Webastu, žejo, který je v pěce (s N62) fakt raritní samo o sobě, neřku-li s tim, co všechno v tom chci. A to jsem v sedmě ještě vůbec nejel, ale podle všeho je ten rozdíl úplně stejnej jako v interiérech

.
Samozřejmě pokud něco podobnýho budu kupovat, tak si rád zaplatim někoho z fóra na posouzení stavu, protože třebaže mam o těch autech celkem slušný povědomí, co všechno by se mělo zkontrolovat, tak na palubě je taková elektrárna, že o tom v podstatě vim pytel a sám bych si to koupit nelajsnul nikdy. To si každej kasá, jakej je to top stav a pak se ukáže, že je to vlastně vylítaná mrdečka

. Nikdy, bez JaraXe nikam nejedu

. Jen teda co se týče budgetu budu muset ještě nějakej ten statisíc přitlačit jak to tak vypadá, ptže moje představa je tak půl mega, ale asi to stačit nebude.
Napsal: pát 16.10.2015 19:19
od JaraX
Napsal: pát 16.10.2015 19:21
od fishmaker
půl mega už začínaj F01/F02...takže pěkná 66tka by neměl být problém s takovým rozpočtem

Napsal: pát 16.10.2015 19:39
od hurvajs77
Když jsem kupoval 750, tak pořádný F02 byly min. za 850tis. Nehledě na to, že F01/2 je docela mrdka. Takže raději ne a počkám si až na G12
Napsal: pát 16.10.2015 20:55
od Jaris330D
No jo, zavidim. Malo kdy se povede

. Me bude stacit, kdyz vse poslape, jak ma
