Stránka 1 z 1

Napsal: ned 13.09.2015 23:24
od hadice
http://m.sauto.cz/detail?sort=0&c=1&sta ... ge=1&man=5
..čau..chlapáci neznáte někdo todle auto?...docela se mě zamlouvá...

Napsal: pon 14.09.2015 09:10
od ada540i
Tohohle motoru se většina lidí bojí :) , já bych se taky bál

Napsal: pon 14.09.2015 10:48
od hadice
..to nebude tak horký....sjedu to diagem...a uvidime....
..spíš se bojim převodovky...

Napsal: pon 14.09.2015 11:05
od Filozof
ten motor má krouták kterej ničí převodovky ...takže na to bacha ... nešel bych do toho nikdy jedině mít doma dvě další převodovky ..pak snad.

Ale je to problémovej a nikdo si stím moc nerozumí s tímto motorem.

Takže bych dal od toho ruce pryč. Pokud nejsi sebevrah.

:lol:

Napsal: pon 14.09.2015 16:30
od JaraX
nejproblémovější motor v E38 ? proč ne :)
občas se to zadře, občas odejde turbo, mění se vždy obě, vstřiky do toho taky nejsou za pár, ale když si nachystáš 200-300k do servisu tak by to mohlo chvilu jezdit :)

Snejk by ti o těchdle motorech mohl referovat.

Napsal: stř 16.09.2015 18:15
od Falcon
Budíky to má krásně odporně vysypané - už si je představuju na operačním stole :D

Udávaný nájezd je takový... přiměřeně bazarový... 200 něco :roll: Konec VINka vymyšlený, takže nejde zkontrolovat původní výbava atd. :)

Napsal: stř 16.09.2015 19:34
od hadice
...no jeto takový klasický bazarový auto...přesně jak řikáš. ..něco málo přes 200... :lol: ...
..i když moja e39 530d. .má 271... pravejch km a je a vypadá hoodně velmi dobře. ..
..volal jsem bazarákovi..s dotazem jestli si můžu vzìt na to diag....neprotestoval...taktéž mi způsobně odpověděl na dotaz zdali to vůbec jezdí....tak źe prej joo :roll: :lol: :lol:
...pred 14dnima jsem vočumoval jednu e53 3D..160kw. ..no jako že to mělo na ciferníku 250...katastrofe...vsecko vohrabaný jak dvírka vod chlivka...světla zažloutlí....gumy 10let stary zhulakany...no chujstym....uvidime co totok....

Napsal: stř 16.09.2015 22:29
od T613
vsechno je na pohodu, proc tady ztracis cas ... proste to kup, kdyz budes mit stesti tak par kilometru pojezdis nez se posere prvni z x veci kde je oprava 50t+ v tu chvili to rozhodis (prodas) na dily a vyteces na tom 20-30 protoze 740d jsou z 90% precpane vybavou a je o to zajem

vocum to poradne a bude to cajk

Napsal: čtv 17.09.2015 07:56
od Filozof
Mám info od bazarníka ...kamarád mého kamaráda si trochu pustil hubu na špacír v hospodě po pár sklenkách dobrého pití ...prej 95procent aut je bud opraveno po bouračce a stažené jsou skoro všechny až na vyjimky které se prodávají kamarádům a známým v rodině....

No a prý co viděl tak nějaké Audi a BMW co se stáčelo o 450tis km dolů na nějakejch 240tis. a druhé taky ze 7kil někam pod 250tis km ..
Prej by to nikdo jinak nekoupil.

Tak jsem měl otevřenou hubu dokořán. Takže mi potvrdil mé podezření když vidím toliko rozbitejch aut před autobazarem co jde na opravu ...většinou to tahaj z němec ale i od nás....

Takže bourané a nalítáno klidně 500-700tis km se nejlépe kupuje a dobře prodává jako vonavka s 2kilama na tacho. 8O :roll:

Napsal: čtv 17.09.2015 08:01
od hadice
...máš recht filozofe..... :wink:
....

Napsal: čtv 17.09.2015 09:17
od hadice
...máš recht filozofe..... :wink:
....

Napsal: čtv 17.09.2015 10:37
od dogeatdog
Od te doby, co jsem videl Citroena stoceneho po bouracce do kulicky, jak jej narovnali na stolici, odrezali cas zadku aby navarili nepomuchlany kus z jineho auta, vnitrek oblepili zanovnim tapecem z jine bouracky (jak se vyrabi zanovni tapec? Wapkou a poradne vymachat v avivazi aby vonel) a nasledne se auto prodalo jako vonavka, nedivim se vubec nicemu.