Stránka 1 z 1

Napsal: sob 04.04.2015 18:54
od Bembik
Pánové, již delší dobu pozoruji, že při volnoběhu bez zátěže (550ot/min) mi cca +-50 kolísají otáčky. Možná jsem detailista, ale jde to prostě poznat......
Netušíte, čím by to mohlo být? Diagnostika nepíše nic, krom Sec. air system, což, dle mého, nemá spojitost.
Díky za tipy :-)

Napsal: úte 07.04.2015 20:41
od M4we
Ahoj, obcas registruju podobny problem. Ale jen za studena po startu. Nevim zda +-50 ot/min. Ale trochu to citim. Po par minutach to prestane a drzi 500 krasne na volnobeh. Ted necham udelat komplet tesneni, gufera,membrany atd atd..u snejka tak uvidim zda se to zlepsi.
Jeste me napadlo zda nemas lpg? Mozna sestelovat vstriky...

Napsal: stř 08.04.2015 20:44
od jtk545
Ahoj, tak pokud to dělá i když je motor zahřátý, tak to může být více věcí - palivový filtr, odvětrání klikové skříně, svíčky/cívky, rozjetý valvetronic... atd. Chce to hodit na diagnostiku, pak se dá zjistit více.
To m4wave: N62 má po studeném startu trošku hrubší běh - dává to bohatší směs, ať se dříve ohřeje a ať se ohřejou katy na provozní teplotu. Pokuď to netřepe nějak moc a nevyskakuje chyba motoru (missfire) a jak se zahřeje, tak to kolísání zmizí, tak by neměl být problém.

Napsal: stř 08.04.2015 21:38
od Bembik
Dělá to i při zahřátém motoru, resp. řekl bych že primárně při zahřátém motoru. Svíčky jsou nové, odvětrávání klikovky jsem měl (byly rozpraskané trubky). A jak jsem psal - INPA píše pouze sec. air system...
Paliváč netuším a rozjetý valvetronic = co? :-D Jak zdiagnostikuji?
Díky za tipy :-)

Napsal: stř 08.04.2015 22:59
od jtk545
Ahoj, tak ohledně toho valvetronicu najdeš info tady:
http://www.xoutpost.com/attachments/x5- ... -02-05.pdf
Ale jestli to dělá za tepla, tak to asi nebude ono... :-(

Napsal: čtv 09.04.2015 07:44
od buddy87
tak přesně tohle co píšou v tom pdfku mi to dělá... 60s po nastartování na studenej motor se celý auto chvěje na volnoběh a po chvilce je klid, umí někdo odhadnout cenu opravy, pokud by to bylo tohle s tím valvetronikem?

Napsal: sob 11.04.2015 10:34
od JaraX
proč to nedáte někomu kdo tomu rozumí?
nevyndával někdo valvetronic motor aniž by se potom následně udělala kalibrace? často todle dělaj plynaři apod, ale kalibraci už samozřejmě nikdo neudělá, stejné to je v připadně nezkušeného mechanika.
otázka v jakém stavu je ten motor celkově, jeslti má ok tlaky apod,
taky je duležité zkontrolovat hadice odvětrání jestli někde není prasklina a určitě vyměnit za novější typ v izolaci, ty starší dělali problémy, navíc sou zkřehlé, pak se tam udělá mikroprasklina a houpe to s volnoběhem, to už jsem řešil na moc autech.
Dejte to někomu kdo tomu rozumí a uvidíte.

Napsal: pon 27.04.2015 21:56
od Bembik
Já mám vyřešeno stačilo trochu přidat na plynu a už je to v cajku :-) Žere teď cca o litr plynu více, ale nejspíš je to tak správně.....

Napsal: pon 27.04.2015 22:18
od M4we
jtk545 píše:Ahoj, tak pokud to dělá i když je motor zahřátý, tak to může být více věcí - palivový filtr, odvětrání klikové skříně, svíčky/cívky, rozjetý valvetronic... atd. Chce to hodit na diagnostiku, pak se dá zjistit více.
To m4wave: N62 má po studeném startu trošku hrubší běh - dává to bohatší směs, ať se dříve ohřeje a ať se ohřejou katy na provozní teplotu. Pokuď to netřepe nějak moc a nevyskakuje chyba motoru (missfire) a jak se zahřeje, tak to kolísání zmizí, tak by neměl být problém.
jtk545: Kdepak, žádné problémy neregistruju, to byl jen poznatek. Auto šlape jako hodinky. Teď je u Snejka (trubka apod..) zaslouží si to. Dostalo nové M172 kola atd..
Tak to jen pro info, mohlo by tě to zajímat :)