Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.02.2015 17:42
od calif
Zdravím, m60b30 , žádná diagnostika mi nic nenačte, nespojí se to s jednotkama.... kde by mohla být chyba? zná někdo člověka z vysočiny nebo jihu co by to dokázal nějak proměřit proč to nejde? Potřebuju zjistit porč svítí ABS, nakodovat pár věci atd....bez diagnostiky jsem nahranej...
jednotky jsou v suchu, v elektrice se snad nikdo nevrtal, aspon to tak vypadá...

Napsal: ned 01.02.2015 19:42
od starML
Rok výroby auta, jaká diagnostika. V případě diagnostiky INPA obsah souborů Ediabas.INI a OBD.INI. Nebo to auto připoj na ten diagnostický noťas a noťas připoj k internetu, nainstaluj http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx a pošli mi ID a heslo přes SZ. Zkouknu to nastavení online a rovnou online provedu diagnostiku. Zvládneš to? :D

Napsal: ned 01.02.2015 21:55
od calif
8O :D
tak s tím na mě nechod, byl jsem v ZF pakra v jihlavě, chtěl jsem zdiagnostikovat převodovku kvůli hlášce o nouzáku, která ale zmizela po opětovném startu, zato se rozsvítilo ABS a už nezhaslo. Jenže se nemohl připojit, vzal mě do servisu kam vozej baworáky, má pořádnou diag s tou zlatou hlavou bo co, dělá kodovaní a všechno kolem toho, čermák jihlava,,, taky se nepřipojil, neměl čas, povidal něco o EWS a K-linu - jestli to dobře píšu.... Ale EWS to je snad na imobilizer ne? ani nevím zda ho ročník 94 má a těmhle věcem vůbec nerozumím.

Napsal: ned 01.02.2015 22:39
od starML
Já bych řekl, že mluvil o ADS a K-Line. Ale pokud nemáš vlastní diagnostiku, tak na dálku pomoci nemůžu.

Napsal: pon 02.02.2015 14:35
od calif
Je to možný, co je ADS , K-line ? Kde může být chyba?

Napsal: pon 02.02.2015 17:58
od Fx
starML píše:Já bych řekl, že mluvil o ADS a K-Line. Ale pokud nemáš vlastní diagnostiku, tak na dálku pomoci nemůžu.
U E39 už ADS pokud vím není nikde zapotřebí (L-line). Pokud se nejde spojit s EWS, tak GT1 nedeterminuje automaticky typ auta... Mrkni v kastlíku na pojistky č. 15 a 38, tím bych začal.

Napsal: pon 02.02.2015 22:04
od starML
calif píše:... co je ADS , K-line ? Kde může být chyba?...ani nevím zda ho ročník 94 má
- ADS (L-Line), STD:OBD (K-Line) vysvětluji 18-03-2011 tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 61&start=0
- chyba bude v módu nastavení Ediabasu viz. výše
- mód ADS je možno využít pouze u počítače s originálním sériovým portem, který je součástí základní desky PC (=adresy 0×3F8, 0×2F8 atd.), takže se nedají využít novější NTB bez sériového portu (= které mají jen USB); USB-Serial Convertery a PIC-MIC karty taky nefungují až na možnost popsanou členem BMW klubu zde http://blog.jaroslavklima.com/2011/04/m ... cmcia.html
- mezi módy ADS (L-Line), STD:OBD (K-Line) BMW přecházelo cca v roce 1995, přesný datum neexistuje, prodávalo se z toho, co bylo vyrobeno; frajeři z Buchloe přecházeli na K-Line až v roce 1996
- protože to asi je BJ94, dovolím si přepokládat mód ADS
- je to e38, ale i zde platí, co napsal kolega Fx :D
- proč diagnostik nezjistil, že dutinky v diagnostické zásuvce nejsou pod proudem nevím ...

Napsal: pon 02.02.2015 22:25
od Fx
No vidíš, blbě jsem četl. Teda nečetl. Ale E38 740i '94 jsem načetl přes STD:OBD, jen jsem musel manuálně determinovat auto. Žlutá hlava si auto osahá a jede podle toho ve správném režimu, tam bych problém neviděl.

Jednoznačnou odpověď na otázku, zda ADS ano či ne, ti dá obsazení pacman zásuvky. Pin 15 obsazen = ADS, neobsazen = STD:OBD. To ale nic neříká o tom, že nenačteš tu či onu jednotku. Je to až podle toho, zda vyžaduje L-line na wake up příkaz.

Jsem dneska nějakej zmatenej. EWS to jako ročník 94 nemá. Teda má, ale EWS1, a to je jen relé.

Napsal: úte 03.02.2015 08:03
od calif
sakra chlapi, děkuju za reakce, ale vůbec sem nepochopil co s tím, jestli to mám rozbitý, nebo jen ti blbci neumí s tak starou kraksnou pracovat :)
v tom druhém případě měl tu zlatou,žlutou hlavu, to nebylo přes usb... ale je fakt že tam neparkoval žádný BMW starší deset let.

Pojistky jsou ok, teda vizuálně,nejsou prasklý,to bylo první co jsem kontroloval, problém ABS se ale vyvíjí, dnes mi na chvíli nešel tacháč a spotřeba, takže asi skutečně levé zadní čidlo ABS v kole.....

Napsal: úte 03.02.2015 08:10
od calif
doufám že nebudu muset za někym kdo má ten původní starej notebook....

Napsal: úte 03.02.2015 09:57
od Snejk
E38 do roku 95 je jeste ads, ale po std obd vyctes dme egs abs ews i abg. Manualne si musel nacist auto protoze gt1 musi mit i zcs z ike, coz ale bez ads nedostane.

Napsal: úte 03.02.2015 11:43
od Falcon
Dával jsem to i na 7er.cz, může pomoct:

http://www.meeknet.co.uk/E38/Loom_fault.pdf

Napsal: sob 14.02.2015 12:32
od calif
jelikož se k svítící kontrolce ABS přidal nefunkční tachometr a ukazatel spotřeby, vyměnil jsem levý zadní - za řidičem - čidlo, ale bohužel je to stále stejný, ani ten tacháč nejde...

Napsal: ned 15.02.2015 17:19
od calif
svazek v pravém podběhu je ok, trochu hlíny a bordelu, ale izolace vypadá neporušená...

Napsal: ned 15.02.2015 17:28
od Angelos
Tak to bych viděl na špatnou jednotku ABS, konkrétně ty mikrodrátky v ní jsou upadlý.

Kontaktuj Falcona, umí opravit. ;)

Napsal: ned 15.02.2015 20:14
od calif
už jsem to s ním řešil, tuhle jednotku co mám já nedělá... je fakt že to čidlo tam nešlo dát, tak jsem mu musel pomoct, tudíž tam není uplně rovně, nevím zda to na to má vliv. kontrolka svítí při startování, pak problikne a svítí dál jestě než se pohnou kola. nemoh sem to čidlo zkurvit? musí být zcela rovně? mozná koupim jeste jedno a zopakuju si to s tím že ho obrousim na tom plastu aby tam pěkně zapadlo... sere mě to fest,hlavně ten tacháč. konektor od čidla byl zatuhlej při manipulaci se rozlámal, ale kontakty zůstaly, tak jsem to spojil a zaizoloval,,,, ostatní šly rozpoji dobře a uvnitř byly zcela čisté, zkontroloval jsem všechny....

Napsal: stř 04.03.2015 08:14
od calif
Plechová jednotka ABS pod kastlikem vymeněna, druhé čidlo namontováno, stále nic...
Kdo pomůže s tou diagnostikou, napětí v zásuvce je, proměřil jsem dané piny podle rady. někdo v okolí jihlavi, tábora,pelhřimova kdo tomu rozumí????

Napsal: ned 09.08.2015 07:21
od calif
Diagnostika funkční,vada v jednotce budíků,vyměněno u Snejka. U ABS to podle měření a prohození čidel prostě musí být čidlo,jen kvalitnější než jsem tam dal a hlavně funkční.