Stránka 1 z 1
Napsal: pát 26.12.2014 10:41
od MUF_IV
Ahoj přeskočil jsem 101 TKM a na display je hláska "spark plugs " výměna v Bmw. Mění je preventivne svíčky ? Nebo i cívky ? Nemáte někdo servisní manuál co přesně v kterých kilometrech ? Auto jede jak pila, pravidelně co měsíc na diagnostice a bez chyby. Nechci nic podcenit..
Napsal: pát 26.12.2014 14:12
od JaraX
vyměnit svíčky, smazat servis.
neexistuje žadný konkrétní interval výměny komponent u E65, to auto si o to říká samo, navíc v BMW na to serou, ten servis co tam auta dostávaj se dělá tak aby to vydrželo 200 000km a nazdar.
pokud autu chceš dopřát, se svíčkama vyměn i cívky, motor bude sametovější a neodejde ti cívka. cívky dávat jen bosch.
Napsal: pát 26.12.2014 14:15
od pavproch
zkus si to naštudovat
tady
Napsal: pát 26.12.2014 14:16
od MUF_IV
Prefekt , díky za odpověď Jaraxi, a svíčky mas nějak tip ? Jaké tam dat ? Je to můj první a luxusní benzin, rad mu dopřeju. Předpokládám ze ano

cívky tedy udělám taky. Hlásilo o i jiné hlásky jako pravidelná kontrola v servisu, proto jsem se ptal co kontrolovat v kolika km. Jinak měnil pravidelně o co si řekne. Na E60 jsem kdesi stáhl nějaký BMW servis a tam bylo přesně definované co preventivně kontrolovat. Ale to je ropa

Napsal: pát 26.12.2014 15:00
od JaraX
pošli mi do SZ posledních 7 znaku vinu, pošlu ti ty svíčky.
co se týče servisu tak nic hroznyho,
- podvozek jednou za rok zkontrolovat, kde sou vůlě vyměnit,
- benzínovýmu motoru měnit pravidelně membráný sání(cca 100 000km)
- pravidelně měnit olej v motoru
- brzdovku
- chladící kapalinu měnit, ale jen když se rozdělá okruh, zbytečně jen tak bych ji neměnil, a vždy tak na cca 6 let
- měnit olej v diferáku (stačí i 200 000km)
- měnit olej v automatu - dle použití vozu 30 000-150 000km,
- měnit svíčky, u LPG bych je vyměnil dřív jak po 100 000km,
no a pak už co se objeví, když někde začně něco týct, tak to přetěsnit apod.
Napsal: ned 28.12.2014 08:13
od MUF_IV
Aha, super, všemu rozumím, tedy jen dva dotazy..
- ad membrány, kde je přesně najdu, četl jsem že vzadu na sáni? to vyměním pří jednom...dát si na něco pozor ?
- ad podvozek - vyměnil jsem "kosti" na stabilizátor, protože to jemně klepalo v přejezdu nerovností, nic dramatického, jen jsem to chtěl vymýtit. Nepodařilo se. Vůle tam asi moc nebudou je to pevné a přesně, volant neháže v žádné rychlosti, ale pořád se mi tam line nějaký jemný pazvuk

opravdu jen když jedu cca 10km v hodině k baráku po špatné cestě tak to jemně klepne, mailinko. Vím že řešení je ohulit L7 ale chtěl bych to najít

ještě jsem četl že to má bolesti v DD, respektivé vůle, na E60 mám taky DD a tam mám nalítáno 260Tkm a naprosto bez chyby... mohlo by to tedy být tím DD?
Napsal: ned 28.12.2014 09:46
od JaraX
membránu zezadu motoru měli M62,
N62 mají dvě levné membrány nacvaklé na ventideklu, výměna za 20min hotová.
co se týče klepání doporučju zajet na STK na test podvozku, za 200kč ti zjistií kde je vule.