Stránka 1 z 2

Napsal: pát 21.11.2014 10:09
od JaraX
tak jsme s kolegou přišli na to proč 760Li tak pekelně jede,
v motoru se schovává čert!!!!! žere benzín a fluše plameny


https://www.youtube.com/watch?v=F7HF8jL ... e=youtu.be

Napsal: pát 21.11.2014 10:14
od kupca
Dvanáct válců je dvanáct válců...

Úžasný zvuk, ještě hezčí pohled.

Napsal: pát 21.11.2014 10:16
od JaraX
během příštího týdne dostane tadle sedma JaraXuv Individual vyfuk, pak se podělím s výsledkem. bude se jednat o sportovní zvuk na "požádání" bud ovládaný zatížením motoru nebo stiskem tlačítka. video dodám.
tato uprava bude dostupná pro všechny benzínové e65

Napsal: pát 21.11.2014 11:40
od pGb
Super, už se těšm na výsledek

Napsal: pát 21.11.2014 11:55
od Filozof
No tak to je paráda....každej fanda BMW 7 musí bejt nadšenej. Přesně to bych jednou rád v autě měl přepínač kdy se dostanu do pekla a zase zpátky do luxusu a komfortu.

V12 je prostě masakr. Svezl mě kamarád v 750i e38 a je to luxus jaká je to bestie.

Tady ta e65 v 6ti litru pojede ještě mnohem víc a brutálněji. Je tam 120koní navíc a ještě krouták neuvěřitelnej.

Napsal: pát 21.11.2014 13:10
od Hanz
Filozof píše: V12 je prostě masakr. Svezl mě kamarád v 750i e38 a je to luxus jaká je to bestie. Tady ta e65 v 6ti litru pojede ještě mnohem víc a brutálněji. Je tam 120koní navíc a ještě krouták neuvěřitelnej.
Hlavní rozdíl mezi nima je v tom, že tá nová 760i jezdí i bez podvalu :-)

Napsal: pát 21.11.2014 17:29
od hurvajs77
Filozof píše:No tak to je paráda....každej fanda BMW 7 musí bejt nadšenej
každý ne Filozofe. Osobně podobný úpravy nemám rád a podle mne si může nechat upravit výfuk na 7er aby dělal rámus jen magor... :-( 7er je o komfortu a tichu uvnitř.

Možná u nějaký M3, ale i tak jen pokud jezdí na okruhu. Bejt policajtama, tak za to sbírám techničák

Napsal: pát 21.11.2014 19:54
od Ewou
JaraXi, jak máš vedle to video "760Li problem" našli jste příčinu ?

Napsal: pát 21.11.2014 23:27
od pivasek
Neboj hurvajsi, to nebude zadna divocina. I s tou upravou to asi bude porad tissi nez tvoje V8 a 99% ostatnich aut. Chci jen obcas aspon trosku slyset zvuk V12, jelikoz je to jinak skoro jak elektromobil. Zadna klapka na uplne otevreni vyfuku tam nebude, jen drobna uprava jednoho ze zadnich tlumicu. ;-)

Napsal: sob 22.11.2014 11:04
od hurvajs77
tak to pak jo :-) já to pochopil tak, že ti bude 760 prdet a střílet plameny... :-D

Napsal: sob 22.11.2014 11:09
od JaraX
ale néé, cílem je aby to bylo jen hlučnější pod plným, né aby zákazník nějak přišel o komfort. já nemám rád láděné vyfuky bez možnosti volby nastavení.
přitom pokud si člověk hodí sedmu do sportu a uživá si zatáčky, tak by k tomu rád užil nějaký zvuk.

Napsal: sob 22.11.2014 11:12
od JaraX
Ewou píše:JaraXi, jak máš vedle to video "760Li problem" našli jste příčinu ?
zatím ne, ale není to problém motoru ani převodovky, teda aspon to tak vypadá, občas člověk narazí na auto s kterým si neví rady ani on sám, ani spousta dalších kamaradů mechaniků. To sou aspon takové výzvy, i když pokud na to člověk nemuže přijít, tak mu to strašně bere energii. a metody typu vyměníme převodovku a uvidíme co to udělá u mě neuznávám.

Napsal: sob 22.11.2014 11:13
od vlastnemec
Jojo já to plně chápu, taky jsem nabral kámoše co je zvyklej jezdit ropáckým superbem, a von to je hybrid? Teď to jede jen na elektro že? Sem tam je rozumné si ten motor poslechnout, ale žádný etrém jak měl dvacet let zpět strejda v e36, byl slyšet tak dva kilometry dopředu.

Napsal: ned 23.11.2014 13:22
od Tominho
Hele Jaraxi a na kolik výjde přestavba nebo úprava na tvuj individuální výfuk :) thx

Napsal: ned 23.11.2014 14:06
od JaraX
kolem 10 000kč, ale zatím testujeme :)

Napsal: ned 23.11.2014 14:44
od matiz
Potkat kohokoliv v e65 a videt jak reze zatacky na hranici svych moznosti jeste k tomu s rvoucim vyfuckem, tak uprimne receno mam o nej vetsi obavy nez o frajera s vajglem v tlame, ksiltovkou na bok a loktem z wokna...

Asi fakt starnu a nebo tomu nerozumim a nechapu pojem limuzina :mrgreen:

PS: Kdybych v tom musel jet, asi bych se stydel. Uplne stejne jako kdyz znamy projel poschodove parkoviste v clk a vyfukem delajici neskutecny bordel stylem 2s plny, 2s brzda... Dvakrat to byla sranda, ale nekolik poschodi fakt ne... Opravdu jsem se hoooodne stydel a to bylo kupe kde se to jeste nejak da pochopit.

Napsal: ned 23.11.2014 14:54
od JaraX
to víš, už seš duchodce :) nech nás mladé si užít :)
jo a sedma není žádná limuzina, krom L7 asi :)

Napsal: ned 23.11.2014 15:39
od matiz
što eto takovoje L7 ??? Bo u nas v opave L7 je zazity model audiovyvavy.

Nicmene do duchodu jeste daleko, moooc daleko.... Ale taky jsem byl mlady a taky jsme davali jine vyfuky, jenze ne do takovych aut. U golfa se nad tim nikdo nepozastavi. Jsem mozna jeden z mala kteremu by nevadilo elektro auto pro to ticho.

Napsal: ned 23.11.2014 21:35
od Filozof
nikdo neříká že auto musí řvát. Ale pokud je V12 tak tichá že to vypadá jakoby tam byl spíše elektromotor tak to je pak škoda.

Nějaké lehké ozvučení či probublání V12 je lahoda. NEvidím důvod aby to řvalo jako M3 apod.

Tlačítko a mít možnost jet v tichém autě a když člověk chce tak přepne na krásný majestátný zvuk V12 kterej nijak neobtěžuje okolí ani majitele je myslím si super.

V8 a V12 je taky hodně o emocích a opravdu když pak má člověk takovou strojovnu je smutné když skoro nic neslyší.

Napsal: ned 23.11.2014 21:46
od pavproch
760i sem ešče neslyšel, ale ....onehdá okolo mě profrčel AstonMartin Vanquish (což je taky 12-ti hrnek) pod plným plynem v omezovači a byl to krásný akustický zážitek.... nic zbytečně přeuřvaného, jen čistoskovoucí vytí startujícící Jumba doplněné basovou linkou.....:lovestruck: