Napsal: úte 09.09.2014 16:02
Zdravím. Před necelým měsícem jsem si pořídil e38 s obsahem 5.4L. Prodávající mě upozornil že je na převodovce špatné nějaké čidlo a tím pádem to sem tam spadne do nouzového režimu.
Nejsem si jist jestli je to čidlem a proto píši sem jestli dokážete diagnostikovat přesnou příčinu nouzáků. Když šlápnu na plynový pedál, tak aby si to nepodřadilo ale aby se to svižněji rozjelo,
tak se auto rozvibruje, podřadí a následně to vyhodí nouzák.
Nejhorší je když se chci rozjet do zatáčky v kopci, musím se rozjíždět opatrně. když sešlápnu plynovej pedál až na zem tak si to bez problému podřadí. nevíte tedy někdo prosím co by mohlo být na vině?
Edit: zapomněl jsem napsat že pokud sundám nohu z plynu při rychlosti např. 40-100 km/h tak většinou houpají otáčky (mírně to škube s autem)
MOD fishmaker : upraven název topicu
Nejsem si jist jestli je to čidlem a proto píši sem jestli dokážete diagnostikovat přesnou příčinu nouzáků. Když šlápnu na plynový pedál, tak aby si to nepodřadilo ale aby se to svižněji rozjelo,
tak se auto rozvibruje, podřadí a následně to vyhodí nouzák.
Nejhorší je když se chci rozjet do zatáčky v kopci, musím se rozjíždět opatrně. když sešlápnu plynovej pedál až na zem tak si to bez problému podřadí. nevíte tedy někdo prosím co by mohlo být na vině?
Edit: zapomněl jsem napsat že pokud sundám nohu z plynu při rychlosti např. 40-100 km/h tak většinou houpají otáčky (mírně to škube s autem)
MOD fishmaker : upraven název topicu