Napsal: čtv 05.06.2014 12:05
Ahojte,
můj dotaz zní. Jak přesně funguje nivoregulace. Je mi jasné že určuje výšku auta. Ale mám na mysli kdy si nivo dofoukne měchny.
Dřív mi dofukovalo měchy při každém nastartování a lehce delším stání. Myslel jsem že je to v pohodě. Že to tak má dělat.
Teď při výměně předních tlumičů a vyndání levého zadního a nandání nazpět v původním stavu. Jsem zjistil že pravý tlumič je o cca 3 cm níž.
Přes diagnostiku jsem si s tím pohrál a srovnal si to. Zkalibroval.Otestoval.
A všechno je ok. Nicméně auto si furt drží stejnou výšku. ( i přes noc)
1)Má si auto furt držet stejnou výšku ikdyž stojí a dofouknout/odfouknout jen v případě když je potřeba?
2) nebo po každém nastartování si dofouknout na potřebnou výšku? a po zastavení zase odfouknout na určitý limit.
díky za názory a odpovědi
můj dotaz zní. Jak přesně funguje nivoregulace. Je mi jasné že určuje výšku auta. Ale mám na mysli kdy si nivo dofoukne měchny.
Dřív mi dofukovalo měchy při každém nastartování a lehce delším stání. Myslel jsem že je to v pohodě. Že to tak má dělat.
Teď při výměně předních tlumičů a vyndání levého zadního a nandání nazpět v původním stavu. Jsem zjistil že pravý tlumič je o cca 3 cm níž.
Přes diagnostiku jsem si s tím pohrál a srovnal si to. Zkalibroval.Otestoval.
A všechno je ok. Nicméně auto si furt drží stejnou výšku. ( i přes noc)
1)Má si auto furt držet stejnou výšku ikdyž stojí a dofouknout/odfouknout jen v případě když je potřeba?
2) nebo po každém nastartování si dofouknout na potřebnou výšku? a po zastavení zase odfouknout na určitý limit.
díky za názory a odpovědi