Stránka 1 z 1

Napsal: stř 16.04.2014 10:15
od Syrup
Mam par veci co resim na sedme, a uvital bych urcity tipy na to co by to mohlo byt/kde je chyba.

1.- Predevcirem se mi stalo ze mi doslo LPG za jizdy, preplo se to na benzin, dojel jsem k benzince, a kdyz jsem parkoval tak jsem si vsiml ze na volnobeh je to auto takovy nejaky neklidny. Ne ze by tomu houpaly otacky nebo neco, ale proste je citit jak se to celkem nepatrne trese, kdyz to auto stoji. Rikal jsem si ze se mapy upravujou asi na benzin a ze to bude OK az se to projede dal, ale je to 2 dny a dela to porad. Prijde mi ze kdyz to jede na benzin tak to dela min, na LPG mi prijde ze to dela nepatrne vic. Zajimavy ale je, ze tohle pozoruju az od chvile kdy mi v jizde doslo to LPGcko, respektive mi prijde ze driv jsem to nezaznamenal..... cim to? Lambdy treba? Cidlo natoceni vacky? Jak rikam, ten motor vylozene nehoupe, ale auto se malinko chveje. Jakmile se auto dostane byt jen do nepatrne vyssich otacek, to chveni zmizi.

2.- sedmu mam relativne kratce, ale prijde mi ze auto celkem zere. Posledni dobou jezdim i dost mimo mesto a na plnou LPGcka nejsem schopen ujet vic jak 320 km. Tzn spotreba nejakejch 18,5/100...a je to celkem kombinovanej provoz, z cehoz je cesta rano do prace z centra Prahy do Berouna a vecer zpatky, tempo konstantni 100-150 na dalnici.... nejde mi ani tak o tu spotrebu, spis jestli to nemuze nejak souviset s bodem cislo 1- lambdy?... a s bodem cislo 3 :-)

3.- tuhle jsem jel v klidu na nuselaku, normalni tempo, a najednou na me zacla blikat kontrolka motoru. Blikala tak 5 vterin, pak to zhaslo. Auto jelo celou dobu normalne, a od ty doby se to nestalo. Vim ze to chce pichnout na diagnostiku a budu moudrejsi.

4.- tak tyden pozoruju, ze kdyz rano vyjedu s autem ven, tak po chvilce se zacne ozyvat takovy jakoby lupani/hodne tupy chroupani v momentu kdy stojim na brzde/brzdim. Brzdama jako takovyma to urcite neni, prijde mi ze to jde z ridicovy strany motoru, tudiz z pohledu od volantu zleva. Deje se to i kdyz stojim na brzde na svetlech. Jakmile ji pustim a automat s autem kousek pohne, zmizi to. Haluz na tom ovsem je, ze jsem to chroupani tuhle vyvolal i otocenim volantu doprava :shock: :shock: ....

5.- visko spojka- je normalni ze vrtuli zastavim rukou? Vim ze je na to figl ze kdyz to jde zastavit novinama, tak by se mela vymenit? :D Zkousel jsem to tuhle v garazi, auto bylo normalne ohraty a vrtuli jsem zastavil dlani...

6.- Pozoruju ze kdyz je auto studeny, tak kdyz do toho rano vlezu a otocim volantem, tak je po takovych 2-3 cm otoceni citit jakoby narazeni do nejakyho odporu. Je to blbe popsatelny, ale proste otocim volantem a po kratky draze citim jak kdyby rizeni trefilo nejaky odpor...za tepla se mi zda ze to neni tak markantni jako za studena.... prevodka?... mam servotronic...

Je to starej pelech plnej much, ale rad bych jich co nejvic zabil :D

Diky!

Napsal: stř 16.04.2014 12:05
od Birkoff
Viska je podle mého OK, má jít zastavit (=není stále sepnutá), jen když ochlazuje (sepnutá natvdo) tak hodně fouká (je to slyšitelný).

S tím motorem bych se ještě podíval na váhu vzduchu. Mě motor chcípal zahřátý na volnoběh, někdy cukal kolem 4k rpm. Odpojení váhy vyřešilo chcípání, ale zase těsně po ohřátí (těsně za modrým políčkem) cukalo a rozsvěcovala se kontrolka motoru, po výměně OK.

Napsal: stř 16.04.2014 13:04
od kabyr01
Ahoj, sám mám E65, ale podle mě by první tři body mohla způsobovat špatná cívka-cívky. Odpovídala by tomu ta kontrolka motoru a nepatrné chvění. Nedávno jsem řešil na své. Zkoušel jsi diagnostiku? Ta by ti mohla něco napovědět.

S tím otáčením volantu bych možná zkusil vyměnit servo kapalinu do posilovače - to jenom hádám :D