Stránka 1 z 1

Napsal: stř 29.06.2016 20:44
od GubaXan
Zdravim.
Prosim o rady co mam dělat, auto jsem nechal u znameho za Prahou a potřebuji s nim odjet.

Dnes jsem vyměnil olejovy separator a všechny 4 hadice - viz dily:
Položka 11617501566
Položka 11611432559
Položka 11617504535
Položka 11157532649
Položka 11617504536

Už jsem sundaval škrtici klapku a vše bylo ok, takže tam jsem neměl nic pokazit. Vše sedlo dobře a když otevřu vičko kam se dava olej do motoru, tak to konečně začalo přisavat. (u stareho to nedělalo)

Auto jsem dal dohromady a nastartoval. Hned se zvyšili otačky, něco malo přes 1000 akdyž přidam plyn jen trochu nebo na maximum, tak mi skačou a nezvednou se vice jak na 1500 otaček (viz video)

https://www.youtube.com/watch?v=B9N74Id ... e=youtu.be

Přeci tam neni co pokazit, vyměna 4 hadiček a separatoru…

Co to muže byt?

taky se mi rozsvitily chyby - EML a protiskluz O_o to proc?

Diky všem !

Kdyby se na to někdo mohl podivat, auto stoji v Nupakach (Čestlice u Prahy)

Napsal: čtv 30.06.2016 17:26
od assassin_89
Ja bych jeste mrkl ma tu klapku sani. Stalo se mi neco podobneho ale na m52b28 i kdyz tam jsou klapky sani resene trosku jinak.

Napsal: čtv 07.07.2016 21:30
od Joshuax
A neni to prave spatne, ze to zacne delat podtlak pod tim vickem ? Zkontroloval jsi odtok zpet ? Vymenit hadici je fajn, ale pokud je dole spunt, tak to nema kam tect, je dobre to profouknout.
Jak byl na tom motor pred vymenou ? Byl v hadicich kondenzat ? Pripadne pod vickem ?

Ja ted delal tesneni pod vikem ventilu na M54 a byl jsem mile prekvapen, ze je vsechno krasne cisty a bez kondenzace.

Edit: Ted jsem koukal na to video. Tim dohromady myslis tento stav, nebo jsi to mel slozene komplet ? Protoze takhle to fungovat asi moc nebude, bez toho, aniz by motor vedel, kolik ze toho vzduchu jde dovnitr (MAF).

Napsal: čtv 07.07.2016 23:39
od Fx
Tohle bude spíš nezapojená škrticí klapka, bez váhy to jede "úplně v pohodě" ve smyslu toho, že to ignoruje i lambdy a a jede na přednastavenou mapu. Přidat plyn dokáže jen trochu, cca co zvládne zvednout volnoběžným ventilem a pak nic. M54 má plně elektronickou klapku, takže stačí blbě docvaknout konektor.