Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: čtv 19.05.2016 12:16
				od Xlisto
				Zdravím,
řeším údaj "obchodní označení" kde je 318, ovšem mám 316 (obsah motoru 1895) dle VIN 316 i na štítku na karoserii je napsáno 316i.
Na úřadě jsem již byl, kde ověřili původní německý TP a je tam údajně všude uvedeno 318. 
Problém nastává při měření emisi, kde technik zvolí 318 a dál mu už následující hodnoty neodpovídají (Výkon), typ motoru je stejný. Na úřadě jsem dostal jedině kontakt na firmu Helpreg v Praze, která by to měla prověřit.
Rád bych věděl, jestli to má taky někdo takto udělané, nebo jestli se jedná v mém případě o ojedinělou chybu, popř zkušenosti s touto firmou a cenovku co toto jedno číslo bude stát. (E46, rv. 1998)
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 19.05.2016 18:11
				od Vlasta
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 19.05.2016 19:26
				od Xlisto
				Kéž by, bohužel podle vin je to 316 (AX00585), foto štítku - jasně čitelný 316i
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 19.05.2016 19:47
				od alfonzo
				Ahoj, já bych těm štítkům moc nevěřil. Mám 330i, a na stk mi zjistili že mám odřená čísla VIN na tomto štítku víše. Objednal jsem nový štítek v BMW. udělali asi 6 fotek + kopie VTP a dnes jsem si pro štítek byl. Na štítku je napsáno 335i, typ motoru je správný pro 330i a v průvodním dopise ke štítku mám napsáno palivo:Diesel.  

 I vietnamec ve večerce by mi to udělal lépe.
 
			
					
				
				Napsal: čtv 19.05.2016 19:49
				od Xlisto
				Jenže co vin. Při zadání na realoem vyjde 316, když objednávám díly podle vin, tak prodejce mi pro kontrolu řekne, jaký typ auta mu to ukázalo a vždy řekl 316, nikdy 318
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 19.05.2016 22:29
				od 4am
				podle wiki 
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E46  je to špatně napsaný v techničáku a máš normálně 316i a špatně to máme asi i tady na webu ..
 
			
					
				
				Napsal: pon 23.05.2016 21:11
				od Foldas
				na štítku máš že model je označen 316i a hned pod tím máš typ motoru 194e1 což znamená motor m43 obsah 1,9 stejně jako to vidíš na výpisu v reloaem. V českém techničáku budeš mít chybu což je u nás v republice běžné ja měl na e30 5 lůžek ale ani jedno místo k sezení. Řekni technikovi ať dělá emise podle typu motoru který je v tp
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.06.2016 10:13
				od Xlisto
				Zdravím, nakonec jsem to nechal přepsat na 316. Firma helpreg, někde tu zmíňka bude. Celá sranda stojí cca 1400 i s poplatkem na úřadě.
Poté jsem absolvoval technickou.
Na emisích se dožadoval hranaté zásuvky (s kulatou se nespokojil), že když nevyčte závady, tak mě pošle rovnou do servisu. Načtena závada 97 - tlak sekundárního vzduchu. Pokusil se ji vymazat - neúspěšně (doma jsem si vymáznul a už se neobjevila (zatím). Samozřejmě vybíral podle označení, tedy 316 - tedy bych asi pohořel.
Na TK pokud by si všiml nesrovnalosti na štítku, tak taky asi konečná. Otázka jestli by to bylo do A nebo jiné závady. Jinak zkoušel i sluneční clony, kličky na stahování oken, všech pět pásů jestli jde vytáhnout a zapnout, stěrače, ostřikovače. Výsledek jsou dvě Ačkový závady - odřené brzdové trubičky a lehce poškozené číslo RZ. Ještě jsem se ptal na kontrolku airbagu - špatně. A na kontrolku TPMS, kde mi to přímo nalistoval v seznamu závad. Dvě téměř identické závady (nefunční, chybí.....) jednou to bylo za A a podruhý za B (záleží na technikovy do které to dá).
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 30.06.2016 19:43
				od lukepostulka
				To si děláš prdel 

 to vypadá jako by to auto chtěl koupit 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 07.07.2016 12:55
				od Xlisto
				Opravdu nedělám. Jedná se o individuální přístup každého technika. Zatím je to ojedinělý případ, jinde se nikdo s takovým kontrolování nesetkali.