Stránka 1 z 1
Napsal: pát 18.03.2016 18:34
od Vlasta
INPA vyhodila chybu 4166 - DPF - flow resistence too low . Co si pod takovou hláškou představit - nízký odpor průtoku je přece správně
Napsal: sob 19.03.2016 00:47
od starML
Odpor (zanesení, ucpání) DPF se měří pomocí přetlakového čidla č.5, ke kterému vede hadička č.7
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0787 . Pokud ten DPF není "prošťouchlý", tak prověřit hadičku a potom to čidlo.
Napsal: sob 19.03.2016 09:17
od Vlasta
DPF je funkční, měl jsem problém s termostatem na EGRu, možná to bylo v souvislosti s tím. Jak zhruba je dlouhá ta hadička, ať ji můžu objednat? Nebo ji prodávají jako kus? Díky
Edit: Koukal jsem, že u 535d před FL je ta hadička zřejmě na katalyzátoru
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0784
Napsal: sob 19.03.2016 13:03
od starML
Délka ani průměr není v ETK dostupná, protože by si to všichni kupovali v OBI za pár kaček a ne za 23 Euro
http://www.leebmann24.de/schlauch-1er-3 ... 01744.html . Z důvodu teploty to bude nějaký teflon. Ale cvičně bych tam dal nějakou náhradu, protože to klidně může být i tím tlakovým senzorem za 58,40

Napsal: sob 19.03.2016 14:47
od Vlasta
Průměr, jak vnitřní, tak tloušťka stěny většinou v ETK napsaný jsou, ale délka ne. Já ji klidně koupím v BMW, mám rád barvičky, k ovládání turba je modrá, ono se pak i líp hledá, když jdeš po barvách a ne, že všude je černá hadice. Tady jsem ale koukal, že stojí 900, není to metráž a je jiná, než na 530d. Přemejšlím, že vyměním všechny podtlakový hadičky, přece jen za 10 let asi budou všechny zteřelý, ale kupovat zbytečně hadičky po desetimetrech za 400 Kč/m se mě moc nechce.
Edit: Tak jsem na to koukal v instalačním ETK a jestli koukám na správný čísla, tak dohromady je to cca 16 metrů podtlakových hadiček a to nevím, jestli jsem našel všechny
Napsal: úte 22.03.2016 09:17
od Vlasta
Po smazání se chyba znovu neobjevila, takže možná to bylo v souvislosti s tím vadným termostatem na EGRu