Stránka 1 z 1
Napsal: stř 02.03.2016 13:22
od pavproch
Zdá se, že Michelin Pilot Super Sport v rozměru 255/35 R18 se už opravdu nebudou vyrábět, místo nich se začaly dělat Pilot Sport 4 (u kterých je napsáno: "excellence in longevity" čili budou úplně naguvno)
Otázka tedy zní: Jakou alternativu místo PSS ?? Pro daily-driver!!
Jde mi o staggered setup pro 3er e9x, tj 225/40 R18 přední a 255/35 R18 zadní, samozřejmě non-RFT.
UTOQ (treadwear) max 220, raději 140 a míň (měkká směs) - na životnostr seru, chcu aby to drželo jako semislicky, ale přitom to mělo drážky na vodu (a samozřejmě "street legal" homologaci)
Prvořadé jsou jízdní vlastnosti a rozumná hlučnost, životnost mě absolutně nezajímá... cena není rozhodující kriterium. Čínu nescu.
Budu rád za tipy...
Napsal: stř 02.03.2016 15:40
od Francis
Bridgestone re050 mají UTQG treadwear 140
Toyo Proxes R1R mají UTQG treadwear 140
dále
Yokohama Neova AD08 mají UTQG treadwear 180
Napsal: stř 02.03.2016 15:46
od Francis
A nebo Bridgestone Potenza s02 s treadwear 140, ale ty jsou dozadu jen 265/35 R18 s čímž by byl pro xDrive problém
Osobní zkušenost mám s Bridgestone re002 Adrenalin, treadwear 220, mají asymetrický desén a asymetrickou směs běhounu, nesjíždí se venkovní okraj v zatáčkách.
Napsal: stř 02.03.2016 16:08
od surfis
Měl jsem Bridgestone RE050. Drží pekelně a taky pekelně rychle mizí

Ale to ty neřešíš

Napsal: stř 02.03.2016 17:51
od BudVlad
Mám také Michelin Pilot Super Sport (235/40, 265/35). Jestli se nebudou vyrábět budu muset najít něco podobnýho. Měl jsem Yokohama Neova AD08, jsou dobrý ale hodně hlučný jako většina semislicks.
Napsal: stř 02.03.2016 18:20
od Hanz
Me ty Bridgestone Re50 přišly hrozne cool, ale pak prezul na Fuldy SportControl, které držely hodne podobne a navíc byly extra tiché

Jako semislicky bych bral ty Toyo.
Napsal: stř 02.03.2016 19:55
od pavproch
Re050 a Re050A (v 17" a RFT) sem jezdil a - přilnavost v přímce byla dobrá, životnost mizerná (NEVADILO!) a komfort a přilnavost v zatáčkách na guvno (RFT)
díky za připomenutí, že bych je mohl zkusit v non-RFT...
Napsal: stř 02.03.2016 20:06
od BudVlad
Toyo Proxes R888 mám na okruhy. Drží dobře ale jsou hlučný.
Napsal: stř 02.03.2016 23:46
od MattyX
BudVlad píše:Toyo Proxes R888 mám na okruhy. Drží dobře ale jsou hlučný.
A na těžších autech mizí před očima !
R1R budou jako civilní pneu levnější alternativa

Napsal: pon 07.03.2016 10:34
od pavproch
Takže sem se rozhod, že dyž už neseženu ty PSS, tak vyzkušam
Bridge S001
a dyž budou naguvno, tak potem Yoko V105
Napsal: pon 07.03.2016 14:09
od xhans
Hanz
Je fakt ze Fulda Sportcontrol byla snad nejtišší pneu co jsem na autě měl:)
Napsal: úte 12.04.2016 16:15
od pavproch
pavproch píše:Takže first driving impressions:
Ty Yokohamy V105 (225/40+255/35 R18 non RFT) se po prvních 300 km zdají být srovnatelené s P-zero, neli lepší. Srovnat je s PSS si ještě netroufnu, bo sem na nich ešče neprasil v těple/horku.
Vzhledem k temu, že sou levnější než ty Pzera, tak dobrá koupě.
Napsal: úte 19.04.2016 17:01
od pavproch
pavproch píše: sem to tu zapoměl včera napsat - čím dáltím víc mě sere jejich (příliš) tuhá bočnice.... už sem dvě až tři desetiny pod doporučeným hustěním (zastudena) a furt to drncá skoro jako RFT... gripu mjí dost, normální jízdní vlastnosti (na limitu ešče nebyly) se taky zdají být neodvislé od té tvrdé bočnice, ale prostě "drncají"....

Zdravcím shwaaru....

Napsal: úte 19.04.2016 17:22
od Totic
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ar&start=0
To je problém, že TD žádnej prodejce neuvádí, ani u slicků..
Leda podle EU štítku kde je aspoň přilnavost za mokra.
Napsal: sob 23.04.2016 20:01
od pavproch
Další malé mínus pro Yokohamy - při naloženém autě (dva lidi, čtvery lyže žrádlo i chlast na týden) při vyšších rychlostech (nad kilosedumdesát - v říši, kde jindy) docela hučijou....