Stránka 1 z 1

Napsal: stř 02.03.2016 13:22
od pavproch
Zdá se, že Michelin Pilot Super Sport v rozměru 255/35 R18 se už opravdu nebudou vyrábět, místo nich se začaly dělat Pilot Sport 4 (u kterých je napsáno: "excellence in longevity" čili budou úplně naguvno)

Otázka tedy zní: Jakou alternativu místo PSS ?? Pro daily-driver!!

Jde mi o staggered setup pro 3er e9x, tj 225/40 R18 přední a 255/35 R18 zadní, samozřejmě non-RFT.

UTOQ (treadwear) max 220, raději 140 a míň (měkká směs) - na životnostr seru, chcu aby to drželo jako semislicky, ale přitom to mělo drážky na vodu (a samozřejmě "street legal" homologaci)

Prvořadé jsou jízdní vlastnosti a rozumná hlučnost, životnost mě absolutně nezajímá... cena není rozhodující kriterium. Čínu nescu.

Budu rád za tipy...

Napsal: stř 02.03.2016 15:40
od Francis
Bridgestone re050 mají UTQG treadwear 140
Toyo Proxes R1R mají UTQG treadwear 140

dále

Yokohama Neova AD08 mají UTQG treadwear 180

Napsal: stř 02.03.2016 15:46
od Francis
A nebo Bridgestone Potenza s02 s treadwear 140, ale ty jsou dozadu jen 265/35 R18 s čímž by byl pro xDrive problém

Osobní zkušenost mám s Bridgestone re002 Adrenalin, treadwear 220, mají asymetrický desén a asymetrickou směs běhounu, nesjíždí se venkovní okraj v zatáčkách.

Napsal: stř 02.03.2016 16:08
od surfis
Měl jsem Bridgestone RE050. Drží pekelně a taky pekelně rychle mizí :D Ale to ty neřešíš :)

Napsal: stř 02.03.2016 17:51
od BudVlad
Mám také Michelin Pilot Super Sport (235/40, 265/35). Jestli se nebudou vyrábět budu muset najít něco podobnýho. Měl jsem Yokohama Neova AD08, jsou dobrý ale hodně hlučný jako většina semislicks.

Napsal: stř 02.03.2016 18:20
od Hanz
Me ty Bridgestone Re50 přišly hrozne cool, ale pak prezul na Fuldy SportControl, které držely hodne podobne a navíc byly extra tiché :-)
Jako semislicky bych bral ty Toyo.

Napsal: stř 02.03.2016 19:55
od pavproch
Re050 a Re050A (v 17" a RFT) sem jezdil a - přilnavost v přímce byla dobrá, životnost mizerná (NEVADILO!) a komfort a přilnavost v zatáčkách na guvno (RFT)

díky za připomenutí, že bych je mohl zkusit v non-RFT...

Napsal: stř 02.03.2016 20:06
od BudVlad
Toyo Proxes R888 mám na okruhy. Drží dobře ale jsou hlučný.

Napsal: stř 02.03.2016 23:46
od MattyX
BudVlad píše:Toyo Proxes R888 mám na okruhy. Drží dobře ale jsou hlučný.
A na těžších autech mizí před očima ! :D


R1R budou jako civilní pneu levnější alternativa :)

Napsal: pon 07.03.2016 10:34
od pavproch
Takže sem se rozhod, že dyž už neseženu ty PSS, tak vyzkušam

Bridge S001

a dyž budou naguvno, tak potem Yoko V105

Napsal: pon 07.03.2016 14:09
od xhans
Hanz
Je fakt ze Fulda Sportcontrol byla snad nejtišší pneu co jsem na autě měl:)

Napsal: úte 12.04.2016 16:15
od pavproch
pavproch píše:Takže first driving impressions:

Ty Yokohamy V105 (225/40+255/35 R18 non RFT) se po prvních 300 km zdají být srovnatelené s P-zero, neli lepší. Srovnat je s PSS si ještě netroufnu, bo sem na nich ešče neprasil v těple/horku.

Vzhledem k temu, že sou levnější než ty Pzera, tak dobrá koupě.

Napsal: úte 19.04.2016 17:01
od pavproch
pavproch píše: sem to tu zapoměl včera napsat - čím dáltím víc mě sere jejich (příliš) tuhá bočnice.... už sem dvě až tři desetiny pod doporučeným hustěním (zastudena) a furt to drncá skoro jako RFT... gripu mjí dost, normální jízdní vlastnosti (na limitu ešče nebyly) se taky zdají být neodvislé od té tvrdé bočnice, ale prostě "drncají".... :(
Zdravcím shwaaru.... :twisted:

Napsal: úte 19.04.2016 17:22
od Totic
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ar&start=0

To je problém, že TD žádnej prodejce neuvádí, ani u slicků..
Leda podle EU štítku kde je aspoň přilnavost za mokra.

Napsal: sob 23.04.2016 20:01
od pavproch
Další malé mínus pro Yokohamy - při naloženém autě (dva lidi, čtvery lyže žrádlo i chlast na týden) při vyšších rychlostech (nad kilosedumdesát - v říši, kde jindy) docela hučijou....