Stránka 1 z 1
Napsal: ned 28.02.2016 21:24
od JayFader
Zdar! Možná trochu trapnej dotaz, ale přemýšlím o přezutí kol BMW styling 261. Aktuálně tam jsou RFT rozměry 215/40 R18 a 245/35 R18. Jak zjistím jaké jiné rozměry jsou možné na tyhle disky hodit? Existuje nějaká stránka, nebo tabulka? Jaké by bylo Vaše doporučení ohledně velikosti? Chci koupit neRFT. Předem díky!
Napsal: ned 28.02.2016 22:54
od Sweden
felgenkatalog.auto-treff.com
Strana 12
Edit:koukam az ted ze je tam ten stejny rozmer jako mas ty.
Proc chces menit neco co tam ma byt?
Napsal: pon 29.02.2016 10:25
od JayFader
Sweden píše:felgenkatalog.auto-treff.com
Strana 12
Edit:koukam az ted ze je tam ten stejny rozmer jako mas ty.
Proc chces menit neco co tam ma byt?
Díky!
Na nějakém fóru jsem četl, že je možné na tyhle disky dát pneumatiky o i něco větší, než je doporučený rozměr. Zvažuju koupi neRFT. Auto je díky M-podvozku, 18palcovým kolům a RFT nehorázně tvrdé.
Koukal jsem na nabídku pneumatik v tomhle rozměru a jednak jich moc není a cena je poměrně vysoká.
Napsal: pon 29.02.2016 11:09
od Sweden
Tak ne rft pneu jasna volba.
Ja ted prechazel z 245/40/19 + 275/35/19 na rozmer pro m6 255/40/19 + 285/35/19 ,zmena kvuli komfortu i vzhledu,obe zmeny pozitivni.
Takze myslim ze podobna drobna zmena u tebe nebude problem.
Projdi si bmwsyndikat.de,urcite tam nejake info primo od majitelu 135i coupe najdes.
Napsal: pon 29.02.2016 11:17
od JayFader
Sweden píše:Tak ne rft pneu jasna volba.
Ja ted prechazel z 245/40/19 + 275/35/19 na rozmer pro m6 255/40/19 + 285/35/19 ,zmena kvuli komfortu i vzhledu,obe zmeny pozitivni.
Takze myslim ze podobna drobna zmena u tebe nebude problem.
Projdi si bmwsyndikat.de,urcite tam nejake info primo od majitelu 135i coupe najdes.
Ale disky zůstaly stejné? Kde jsi nakupoval pneumatiky? A jak máš pořešený případný defekt..rezerva, lepení?
U 135i není nikde na rezervu místo, vozit ji v zavazadlovém prostoru se mi moc nechce.
Napsal: pon 29.02.2016 11:36
od vita11
Fyzicky na ty kola dostaneš různé rozměry gum, ale nedávej tam nic, co nemáš zapsané v TP. Je to potenciální průser na STK, při pojistné události a teoreticky i při zastavení policajtama, když narazíš na blbce.
Pokud nechceš vozit úsporku v kufru, tak se defekt řeší lepicí sadou a/nebo asistenčkou.
Napsal: pon 29.02.2016 12:09
od Sweden
Ano,disky jsou stejné orig.style 167,na ty se dával dvojí rozměr,pro sériové 645/650i 245/275 a čistě pro M6 255/285 a jelikož mám svojí sériovku celou krom zrcátek v M paketu tak jsem zvolil 255/285,teď jestě pořešit zápis do TP,pro jistotu
V případě problémů na STK mám předpisově obutou zimní sadu,takže v tom problém nevidím,v případě pojistné události mám smolíka,ale věřím že tyto pneu které jsem dal půjdou zapsat bez větších problémů.
Defekt kolem komína řeším orig.opravnou sadou,když jedu někam dál tak beru hever/klíč/ a plnohodnotné kolo které mám z druhé sady,je to na hovno ale tak kufr je dost velký,věcí se tam vejde kolem ještě dost.Ještě si chci připlatit asistenčku v případě nutnosti výjezdu.
Pneu kupuji vždy tam kde je nejlevněji,v posledním případě tuším Slicky.cz

Napsal: pon 29.02.2016 12:26
od Sweden
Koukal jsem na nabídku pneumatik v tomhle rozměru a jednak jich moc není a cena je poměrně vysoká.
Koukni třeba sem,nabídka jej podle mě celkem slušná a cenovky přiměřené,už jsem přes ně bral a spokojenost
http://velko-pneu.cz/pneumatiky/245-35-18-letni/
Osobně jsem šel,díky hodně hodně zajímavé ceně kterou jsem dostal přes známého, poprvé do korejské pneu Kumho,vzal jsem model KU39 Ecsta LE Sport,uvidíme jak se budou chovat v létě a hlavně na vodě,ale obavy z toho nemám.Ono hlavně když mám za cenu jedné Bridgestonky pomalu 3ks pneu Kumho tak je to celkem lákavé.Jedná se tedy o hnací nápravu,o tom zda bych je dal i na řízenou si stoprocentně jistý nejsem.
Napsal: pon 29.02.2016 13:50
od JayFader
To je pravda, v TP je tenhle rozměr, takže se ho budu držet. Díky.
Ještě bych se chtěl zeptat na tlumiče. Jak se pozná, že jsou v háji, nebo že už je dobré je vyměnit? Auto má najeto 110 000 km (2008), předpokládám, že tam budou původní.
Zvykám na tvrdost a tuhost podvozku, na pěkné silnici je to požitek, ale člověk ví o každé nerovnosti. Na mizerné silnici musím jet pomalu. Snad to nonRFT pneumatiky trochu zlepší.
Zimní mám 17 palce taky RFT, tvrdost subjektivně stejná jako 18 palce RFT.
Napsal: pon 29.02.2016 14:01
od Sweden
Tlumice budes ok,to ze to je tvrde jako sutr delaji RFT pneu,az koupis obyc tak to bude velka zmena.Ja jezdil kola od 17" az po 21" a muzu s klidnym svedomym rict ze pneu 21 " s profilem 30/35 je daleko komfortnejsi jak pneu 17" s profilem 45 uRFT pneu.
Na byvale e61v m paketu jsem mel zimni RFT pneu 17" a letni normalni 19" a komfort ve prospech 19" byl uplne nekde jinde.
Kup normalni pneu a pak laboruj nad podvozkem

Napsal: pon 29.02.2016 19:21
od JayFader
Sweden píše:Tlumice budes ok,to ze to je tvrde jako sutr delaji RFT pneu,az koupis obyc tak to bude velka zmena.Ja jezdil kola od 17" az po 21" a muzu s klidnym svedomym rict ze pneu 21 " s profilem 30/35 je daleko komfortnejsi jak pneu 17" s profilem 45 uRFT pneu.
Na byvale e61v m paketu jsem mel zimni RFT pneu 17" a letni normalni 19" a komfort ve prospech 19" byl uplne nekde jinde.
Kup normalni pneu a pak laboruj nad podvozkem

OK, dík. Jdu se tedy po nečem podívat
Nějaké doporučení? Slyšel jsem chválu na michelin pilot super sport, continental contisportcontact 5. Trapný je, že je toho hrozně málo, hlavně v rozměru 215/40R18.
Napsal: úte 01.03.2016 11:16
od Sweden
Záleží jak coupe využíváš,jestli se rád prolítneš na hraně fyzikálních zákonů tak bych hledal nějaké lepidla které sice podrží ale moc nevydrží,pokud využíváš coupe i ke klasickým přesunům z bodu A do bodu B tak bych volil něco v nej poměru cena/výkon.
Výběr máš myslím dostatečný,jediný co mi chybí je to že tam není výrobce Bridgestone bez RFT. Pokud sháníš lepidla asi bych šel do Michelin Pilot Sport 4 / Super Sport,pokud poměr cena výkon tak asi Pirelli P Zero nebo Hankook Ventus S1 Evo 2.
Napsal: úte 01.03.2016 11:24
od xyron
Nech si udělat test tlumičů, otázka 5ti minut a mašina ti řekne na kolik procent pracujou... pak vymyšlej vyměnu/zachování ...
Napsal: úte 01.03.2016 14:15
od JayFader
xyron píše:Nech si udělat test tlumičů, otázka 5ti minut a mašina ti řekne na kolik procent pracujou... pak vymyšlej vyměnu/zachování ...
Kam na to zajet v Praze, nějaké doporučení?
Napsal: úte 01.03.2016 14:21
od xyron
STK Bohdalec třeba...
Napsal: stř 02.03.2016 11:30
od JayFader
Sweden píše:Záleží jak coupe využíváš,jestli se rád prolítneš na hraně fyzikálních zákonů tak bych hledal nějaké lepidla které sice podrží ale moc nevydrží,pokud využíváš coupe i ke klasickým přesunům z bodu A do bodu B tak bych volil něco v nej poměru cena/výkon.
Výběr máš myslím dostatečný,jediný co mi chybí je to že tam není výrobce Bridgestone bez RFT. Pokud sháníš lepidla asi bych šel do Michelin Pilot Sport 4 / Super Sport,pokud poměr cena výkon tak asi Pirelli P Zero nebo Hankook Ventus S1 Evo 2.
Projel jsem různé recenze a ty Hankook Ventus S1 evo2 vypadají opravdu skvěle. Takže pravděpodobně vezmu tyhle.
Ještě jsem koukal na Maxxis Victra Sport VS01. Jsou ještě levnější, ale už mi to přijde jako lowend. Případně Continental Sport Contact 5, které jsou zase o cca litr na kolo dražší, ale v testech na úrovni S1 evo2.
Má tu někdo zkušenosti s jmenovanýma pneumatikama?