Napsal: úte 23.02.2016 06:53
jedna se o BMW X5 3.0i 2002
cca tyden prestavba na LPG ale jelikoz to dela na benzin ikdyz je LPG natvrdo vyple tak plynem to nebude
(plyn jsem najel nove benzinove mapy skrz adaptace plynu
plyn zkalibrovan a nastaven a chodi dle meho pocitu bezchybne jak volnobeh tak pod zatezi je to cisty dokud nevypadne zapalko ale to udela s vyplym plynem
tlak reduktoru jsem stahl z 1,5 na 1,0 dle rady JaraXe)
problemy:
driv kdyz jsem auto za studena startoval melo lehce rozhozeny beh ale po cca 15-30s se uklidnilo ustatlilo a pak uz jelo bez problemu (od zacatku to hlasi chybne udaje lamdy mimo korekce a to tam jeste LPG nebylo ale valce nevypadavaly)
ted (I NA BENZIN) ranni start s vynechavanim jednoho az dvou valcu cca 30s a pak se ustali akorat i pri zahratem motoru po 35km kdyz zastavim a stojim tak cca po 60s zacne vypadavat jeden valec ... (na benzin - nema to spojitost s LPG to je na volnobeh vyple a zkousel jsem to aj s odpojenym LPG uplne)
svicky nove a moduly taky
nasel jsem prasklinku na sacim hadovy na trati tesne pred volnobeznym ventilem (provereno startovacim sprejem - taha si to tama lehce falesny luft)
lambdy jsou pry nove a i vzhled tomu odpovida ale nejsou to urco originaly a jedna se mi hodnotove nezda (kolik by meli mit hodnoty pri zahratem motoru na volnobeh ??? me to ukazuje 0,3 ale umi aj zahaprovat a vyskocit vys aj za jizdy)
"patrol adaption - lambda integrator" chodi v zelenem policku -10 +10 jen za jizdy ale na volnobeh to ma +18 az +20 v cervenem poli (INPA)
INPA mi stale hlasi na volnobeh bohatou smes i na benzin s odpojenym plynem
INPA - "LU - rough (%) - jednotlive valce hazou ruzne hodnoty nekdy nektere i v cervenem poli nejsou vzajemne hezky srovnane
"Lambda probe before" - na volnobeh 0,2-0,3 ale nekdy 0,4 a nekdy to umi skocit uplne mimo
řešení?
může to mít spojitost s lamdou že by hlasila blbosti a on ochudil tak že začnou vynechavat valce?
když odpojim lambdy hodi se do nouzaku a vyzkousim to bez lambd? ide to?
ta prasklina bych rekl ze bude smes chuda kdyz si to bude tahat falesny luft ne?
nemate nekdo origo lambdy na pujceni a vyzkouseni?
nemate nekdo na prodej saci hadici mezi filtrem a klapkou?
DÍKY PŘEDEM ZA INFO
cca tyden prestavba na LPG ale jelikoz to dela na benzin ikdyz je LPG natvrdo vyple tak plynem to nebude
(plyn jsem najel nove benzinove mapy skrz adaptace plynu
plyn zkalibrovan a nastaven a chodi dle meho pocitu bezchybne jak volnobeh tak pod zatezi je to cisty dokud nevypadne zapalko ale to udela s vyplym plynem
tlak reduktoru jsem stahl z 1,5 na 1,0 dle rady JaraXe)
problemy:
driv kdyz jsem auto za studena startoval melo lehce rozhozeny beh ale po cca 15-30s se uklidnilo ustatlilo a pak uz jelo bez problemu (od zacatku to hlasi chybne udaje lamdy mimo korekce a to tam jeste LPG nebylo ale valce nevypadavaly)
ted (I NA BENZIN) ranni start s vynechavanim jednoho az dvou valcu cca 30s a pak se ustali akorat i pri zahratem motoru po 35km kdyz zastavim a stojim tak cca po 60s zacne vypadavat jeden valec ... (na benzin - nema to spojitost s LPG to je na volnobeh vyple a zkousel jsem to aj s odpojenym LPG uplne)
svicky nove a moduly taky
nasel jsem prasklinku na sacim hadovy na trati tesne pred volnobeznym ventilem (provereno startovacim sprejem - taha si to tama lehce falesny luft)
lambdy jsou pry nove a i vzhled tomu odpovida ale nejsou to urco originaly a jedna se mi hodnotove nezda (kolik by meli mit hodnoty pri zahratem motoru na volnobeh ??? me to ukazuje 0,3 ale umi aj zahaprovat a vyskocit vys aj za jizdy)
"patrol adaption - lambda integrator" chodi v zelenem policku -10 +10 jen za jizdy ale na volnobeh to ma +18 az +20 v cervenem poli (INPA)
INPA mi stale hlasi na volnobeh bohatou smes i na benzin s odpojenym plynem
INPA - "LU - rough (%) - jednotlive valce hazou ruzne hodnoty nekdy nektere i v cervenem poli nejsou vzajemne hezky srovnane
"Lambda probe before" - na volnobeh 0,2-0,3 ale nekdy 0,4 a nekdy to umi skocit uplne mimo
řešení?
může to mít spojitost s lamdou že by hlasila blbosti a on ochudil tak že začnou vynechavat valce?
když odpojim lambdy hodi se do nouzaku a vyzkousim to bez lambd? ide to?
ta prasklina bych rekl ze bude smes chuda kdyz si to bude tahat falesny luft ne?
nemate nekdo origo lambdy na pujceni a vyzkouseni?
nemate nekdo na prodej saci hadici mezi filtrem a klapkou?
DÍKY PŘEDEM ZA INFO