Napsal: stř 20.01.2016 09:29
Čus ManyP
uz omlete tema ale kazde par roku stare ... takže prosím všechny nové zkušenosti ...
moto olej Castrol vs. Mobil
- BMW e63 645ci - leju Edge od Castrolu do té moji 645ci LPG měním po 22-24tis nájezd 70 000km za 3 roky denně 40 tam a 40 zpět déšť + slunce + sníh + mráz (-10 bylo max) a vždy když ho vyleju je nádherný
motor zní stále stejně víčko vypadá shodně diagnostika beze změn
najeto teď 178 000km
spotřeba normál jízda dle pravidel na benzín okresky 9L dálka španělsko a zpět dálnice 135km/h spotřeba 8,5L
na plyn všechno +4L
LPG seřízeno do 4800ot pak benzín
spotřeba oleje 1,5L na těch 22tis
- BMW e36 323i LPG - dával jsem co bylo zadara takže 99% 10W-40 Fuchs, Mogul, Total
najeto 205 000km za mě 100 000km a bez změn motoru bez oprav.
Měněno po 15 000km
spotřeba motoru 9-10 dle stylu jízdy (min 7,5 benzín na spotřebu) v LPG 10-11
teď jsem nalil Castrol 5W-40 a spotřeba oleje znatelně vzrostla 1,5L na 3000km
- BMW e34 525i m20 LPG - dával jsem co bylo zadara takže 99% 10W-40 Fuchs, Mogul, Total
najeto 205 000km za mě 100 000km a bez změn motoru bez oprav.
Měněno po 15 000km
spotřeba motoru 9-10 v LPG
- nově BMW X5 3.0i automat sport (pneu 255+285)
najeto 200 000
plánuju LPG
doposud Castrol 5W-30 a teď nově Mobil 5W-30
spotřeba nádherných 9,1L na strase Brno Hodonín dle pravidel 60 + 90km/h
víčko ale zespod okarbonované a zápach oleje jak se pálí když otevřu víčko a karbonu kam se podíváš
v plánu lít 5W-40 popř 0W-40 ale jakou značku?
= olej beru přes známého mého otce už asi 10 roků a Castrol Edge v zásadě dodávají po litrech v origo balení skrz padělky
dost jsem teď četl záporů na castrol ale osobně si myslím že je to způsobeno jak lidi max šetří a kupují co nejlevnější nebo rozlíváky a o servisech nemluvě takže to nebude Castrol ...
=== teď ale nevím zda od teho známého nezačnu brát ten Mobil .. ale nerad bych přešel když bafík je zvyklí 200tis na Castrol aby to dopadlo jako když jsem do Suzuki DR600 nalil tehdá supr V-power Shell lterý sice čistil supr motor ale čistil jej tak rychlo že se utrhl carbon z pístu nalepil se na dřík ventilu - ventil se podpaloval až uhořel - talířek so spadl do motoru to rozkašil na sračky!
---takže čistě doporučení každého klidně i OT stejně mi to pak hlava přefiltruje
PS: sorry za hrubky a překlepy
uz omlete tema ale kazde par roku stare ... takže prosím všechny nové zkušenosti ...
moto olej Castrol vs. Mobil
- BMW e63 645ci - leju Edge od Castrolu do té moji 645ci LPG měním po 22-24tis nájezd 70 000km za 3 roky denně 40 tam a 40 zpět déšť + slunce + sníh + mráz (-10 bylo max) a vždy když ho vyleju je nádherný
motor zní stále stejně víčko vypadá shodně diagnostika beze změn
najeto teď 178 000km
spotřeba normál jízda dle pravidel na benzín okresky 9L dálka španělsko a zpět dálnice 135km/h spotřeba 8,5L
na plyn všechno +4L
LPG seřízeno do 4800ot pak benzín
spotřeba oleje 1,5L na těch 22tis
- BMW e36 323i LPG - dával jsem co bylo zadara takže 99% 10W-40 Fuchs, Mogul, Total
najeto 205 000km za mě 100 000km a bez změn motoru bez oprav.
Měněno po 15 000km
spotřeba motoru 9-10 dle stylu jízdy (min 7,5 benzín na spotřebu) v LPG 10-11
teď jsem nalil Castrol 5W-40 a spotřeba oleje znatelně vzrostla 1,5L na 3000km
- BMW e34 525i m20 LPG - dával jsem co bylo zadara takže 99% 10W-40 Fuchs, Mogul, Total
najeto 205 000km za mě 100 000km a bez změn motoru bez oprav.
Měněno po 15 000km
spotřeba motoru 9-10 v LPG
- nově BMW X5 3.0i automat sport (pneu 255+285)
najeto 200 000
plánuju LPG
doposud Castrol 5W-30 a teď nově Mobil 5W-30
spotřeba nádherných 9,1L na strase Brno Hodonín dle pravidel 60 + 90km/h
víčko ale zespod okarbonované a zápach oleje jak se pálí když otevřu víčko a karbonu kam se podíváš
v plánu lít 5W-40 popř 0W-40 ale jakou značku?
= olej beru přes známého mého otce už asi 10 roků a Castrol Edge v zásadě dodávají po litrech v origo balení skrz padělky
dost jsem teď četl záporů na castrol ale osobně si myslím že je to způsobeno jak lidi max šetří a kupují co nejlevnější nebo rozlíváky a o servisech nemluvě takže to nebude Castrol ...
=== teď ale nevím zda od teho známého nezačnu brát ten Mobil .. ale nerad bych přešel když bafík je zvyklí 200tis na Castrol aby to dopadlo jako když jsem do Suzuki DR600 nalil tehdá supr V-power Shell lterý sice čistil supr motor ale čistil jej tak rychlo že se utrhl carbon z pístu nalepil se na dřík ventilu - ventil se podpaloval až uhořel - talířek so spadl do motoru to rozkašil na sračky!
---takže čistě doporučení každého klidně i OT stejně mi to pak hlava přefiltruje
PS: sorry za hrubky a překlepy