Stránka 1 z 1
Napsal: pon 21.09.2015 15:12
od Ladislav8
Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat, jestli jste se už setkali s tím, že u BMW x6 po 130 000km prasknul rozvodový řetěz?
Napsal: pon 21.09.2015 15:39
od ada540i
Hodně záleží na typu motoru...
Napsal: pon 21.09.2015 15:50
od Ladislav8
jedná se o 35d
Napsal: pon 21.09.2015 16:38
od Vlasta
Napsal: pon 21.09.2015 19:10
od Totic
Asi tak.. Si říkám jakej to dali tenkej řetízek na tak výkonný M57 diesly a on je prej stejnej i na 35d ! (v ETK jsem to nekontroloval). Honba konstruktérů za snižováním hmotnosti či co..
Napsal: pon 21.09.2015 19:15
od Ladislav8
dík všem za rady, jdu se vybrečet k mamině
Napsal: pon 21.09.2015 19:27
od Totic
Kua to je snad pomalu ještě v (prodloužené) záruce ne? Tak škoda no..
Zdá se nejčastěji praskají ve všech r.v.'07, manual-nemanual, automat-neautomat.
Napsal: pon 21.09.2015 19:41
od Ladislav8
v záruce nevím, je to r.v.2010, pravidelnej servis najeto 128 000km, ale strašně mě kálí že jsem to koupil před dvěma měsíci za 770 000,-Kč, nacpal jsem do toho na blbostech 70 000,-Kč a teď tohle a vracet se mi to nechce
Napsal: úte 22.09.2015 14:09
od surfis
Tak minimálně kulance. Ale pouze v případě, že auto jezdilo na servis jen do BMW. Taková porce kilometrů je opravdu malá.
Napsal: úte 22.09.2015 14:59
od Ladislav8
jak jsem již psal, pravidelně servisováno v bmw servisu.
Napsal: úte 22.09.2015 15:25
od Ladislav8
Pravidelně servisováno v BMW a dokonce tři měsíce před tím, bylo auto na prohlídce a výměně oleje.
Obrátil jsem se na BMW zákaznickou linku, ty to postoupili na poprodejní oddělení a čekám už druhý týden na jejich vyjádření. Tak že stále nespím dobře.
Napsal: úte 22.09.2015 16:05
od vita11
To chce řešit u dealera. Nejlépe u toho, kam to jezdilo na servis. A pokud to tam bylo i kupované nové, tak je to uplně ideální
Napsal: úte 22.09.2015 17:11
od Vlasta
To chce řešit u dealera v Německu. Známýho s rozvodama na N47 tady vyfakovali, v Německu ho to stálo asi desítku za práci. Ale neměl to potkaný
Napsal: pon 28.09.2015 20:05
od JaraX
celkem běžná záváda u motoru M57N2 a N57, dokonce i zadřený motor v těchto kilometrech není nic neobvýklého. Příště doporučuju se poradit s mechanikem a koupit nějaký méně poruchový motor, např N54, N55.
Většinou si o tom málo kdo něco zjistí a nebo žije v najivitě že zrovna mu se to nestane a pak všeci brečí.
Napsal: čtv 01.10.2015 18:26
od MadButcher
...nic, spatna sekce...