Stránka 1 z 1

Napsal: pon 31.08.2015 18:02
od pavproch
Chlopi, prosím o názor povolanějších (matiz, fx atd). Zcela nedávno se e vlákně o BMW na pokecu AF.cz objevila totok:
Snowman000 píše:Podla vsetkeho idu E46-ky s riadiacou jednotkou MS43 flashnut na EU3 a dokonca aj na EU2 (software number 7564476) (oblubene pre tych co davaju zvody bez katov)... http://forum.e46fanatics.com/showthread ... hlight=eu2Neskusal to tu uz niekto?
Otázka: neexistuje něco takového by umělo umrtvenou N53B30 MY2011 EU5 dowgradovat na trochu méně umrtvenou EU4 ?

Napsal: úte 01.09.2015 20:04
od pavproch
Tak neska sem si v autorizáku ověřil, že v e9x sa N53 před 03/2010 dodávala pro EU trhy jako EU4.

Čili by to mělo jít... jen najít správný flash a potem někeho, kdo bude mít koule (a čas) sa v tym vrtať....

Jo, a taky bude zřejmě nutná HW úprava - jiné katy.... teda aspoň podle ETK...

Napsal: úte 01.09.2015 22:00
od tommee
Ja jen potvrzuju, ze moje n53 je EU4 z r 2008, zajimalo by me ale spis jak moc je to urtveni euro normou znat. Papirove je vykon n53b30 stejnej, jak EU4 tak EU5. Jde tedy o reakci na plyn, chut po otackach? Jet by to preci teoreticky melo stejne.

Napsal: úte 01.09.2015 22:14
od vita11
Že byl N53 i s EU4 jsme se tady už bavili :) Pokud by tu konverzi měl někdo zvládnout, tak tento člověk
Ale můj osobní amatérský odhad je, že to buď nepujde, a nebo to bude strašná pakárna. Jako nápověda může sloužit mentuliho článek o nárustu elektrifikace mezi M50 a N53. Srovnávat E46 s E90 v tomto moc nepujde.

Btw. díval ses, co ten HW stojí? :D jsou tam svody 1-3 válec, svody 4-6 válec a středový díl. Cena těchto tří dílů dohromady má 5 nul

Napsal: pát 04.09.2015 19:29
od tommee
Ja jen potvrzuju, ze moje n53 je EU4 z r 2008, zajimalo by me ale spis jak moc je to urtveni euro normou znat. Papirove je vykon n53b30 stejnej, jak EU4 tak EU5. Jde tedy o reakci na plyn, chut po otackach? Jet by to preci teoreticky melo stejne.

Napsal: pát 04.09.2015 20:49
od Francis
Proč by bylo nutné měnit katy a jiný hardware? Pokud je stejný počet lambdasond, mohl by zůstat výfuck tak jak je.

Napsal: pát 04.09.2015 21:03
od pavproch
@tommee: udušenost v první polovině otáčkového spektra, letargické reakce na práci s plynem, nepadání otáček atd.

@francis: taky v to doufám...

fčíl ešče někeho sehnat s patřičným flashem a odvahou...

Napsal: pát 04.09.2015 22:42
od vita11
a ten mentuli se ti k tomu nějak vyňádřil? flashe má všechny možné, odvahy asi taky dost...