Stránka 1 z 1

Napsal: pon 03.08.2015 08:52
od Mastec
Zdravím, u 730d, F01, 6/2009, 3.0d N57 se stala nepříjemná věc. Při cca 120km/h na dálnici se autu zastavil motor jako by mu došla nafta a na volnoběh ještě dojelo. 1. závada, piliny ve vysokotlakým čerpadle vyřešena, všechny cesty jsou čisté jenom vstřiky zůstali původní. Otázka zni proč není na vysokotlaké hrazdě požadovaný tlak cca 400baru, ale sotva 10-50. Myslíte že budou v háji i ty vstřiky ? Díky za jakoukoliv radu.

Napsal: stř 05.08.2015 21:17
od JaraX
a jak dopadl přepadovej test?

Napsal: stř 05.08.2015 21:20
od Mastec
Vstřiky jsou ještě ve zkušebně a všechny okruhy s naftou jsou pročištěný, profoukaný a průchozí.

Napsal: stř 05.08.2015 22:01
od FFrenkie
Mě kdysi na volvu S40 zlobil regulátor tlaku na vysokotlakém čerpadlo.Nepravidelně zůstával viset v pootevřené poloze a čerpadlo tak nemohlo natlakovat. Pomohla výměna.

Napsal: stř 05.08.2015 22:02
od Mastec
Regulátor máme nový.

Napsal: stř 05.08.2015 22:08
od FFrenkie
Tak mě napadá ješte možnost: neprokluzuje hnací kolo na hřideli čerpadla? Vím o klukovi co má Peugeota407 a taky mu nechtělo nastartovat pro nízký tlak na liště.Zkoušely se tři čerpadla, až jsme si všimli že se čerpadlo točí míň než vačka co ho pohání.A bylo vyřešeno. U BMW je to na kuželu a jen dotažené maticí,myslím.

Napsal: stř 05.08.2015 22:10
od Mastec
Jojo a čerpadlo máme nový a taky jsme kontrolovali jestli se točí.

Napsal: stř 05.08.2015 22:17
od FFrenkie
Tak už jen snímač tlaku na liště nebo kabel k němu,...nehlásí špatné hodnoty,tím mate ECU a ta nepustí naftu do válců?

Napsal: stř 05.08.2015 22:19
od Mastec
Tak do řídící jednotky já nevidím to dělá někdo jiný.