Stránka 1 z 1

Napsal: pon 27.04.2015 15:04
od Vigo
Ahoj,

Na M54B22 budu dávat svody bez katů a střed včetně katů z M3. Koncák zatím originál. Řeším hlavně kam dát sekundární O2 senzory. Všude čtu a hledám a nenacházím tj se pokusím nastínit na co jsem přišel a co mi není jasné. Pokud někdo poradí, budu moc rád.

1) Svody po dlouhém boji asi Schmiedmann mají jen jednu díru na lambdu a tam dám tu první. Pokud by měly dvě (jako svody z Ebay), našel sem řešení s podložením ale nemají... tj čidla někam schovám, ale kam, aby motor nehlásil chybu. Přijde mi škoda flashovat EU2 když to není potřeba. Nestačí to nějak jen přisvorkovat zvenku k trubce svodu?

2 )Další dotaz co bude dělat EU4 sekundární pumpa když jí vyndám? Hádám asi hodí chybu, ale to by mohla řešit EU3, nebo ji tam nechám zapojenou foukat prostě někam pod kapotu...

3) Dá se použít origo tepelný štít (plech ) i u laděných svodů a stačí to? Nechce se mi to motat páskou nebo stříkat nějakým nesmyslem...

Díky
Vigo

Napsal: pon 27.04.2015 20:47
od MattyX
Však i E46 M3 má sekundární lambdy, tak je napojíš do stejného místa ne ?

Obrázek


Spíš hlavně uprav zadní část výfuku tak, aby jsi to měl tažené v jednom průměru - E46 M3 má o dost macatější trubky, takže tuto evoluci Ti zašpuntuje seriový koncák...

Napsal: pon 27.04.2015 22:21
od Vigo
Ahoj,

No to sice má, ale nevím jestli stejný závit a pak taky jak dobře jde napojovat kabely k lambdám. Údajně stačí ty sekundární dát někam pod tepelný štít do teplíčka a chybu to nehází.

Nechci aby to řvalo a první verze bude asi Schmiedmann nebo E36m3 svody, následně komplet M3 e46 až ke koncáku a tam zatím redukce na origo. Nejvíc si tipuju vadí plynům odpor na začátku kdy letí nejrychleji. Postupně se to uklidňuje a zpomaluje tak uvidím co ten koncák... Laděný bude řvát, nejlepší by byl z E36 M3 ale musím vykoumat zda bude pasovat. Zatím tam bude můj origo než seženu ten M3 E36 :)

Napsal: pon 27.04.2015 22:37
od MattyX
Laděný koncový tlumič nemusí nutně řvát. Si vem, když měl Francis na kompaktovi Bastuck - ani jsi nevěděl, zda to je serie a nebo sportovní výfuk :) Tlumič můžeš nechat normálně vytlumený, šikovenej člověk ti ho dodělá do seriového obalu a koncovky dle gusta, ale rozhodně bych dal jednotný průměr trubek ;)

Napsal: pon 27.04.2015 22:40
od Vigo
Ale jo, to se doladí, spíš by mě zajímalo jak to bude fungovat jako celek, protže ty svody taky budou asi užší... a hlavně ty Lambdy bych rád nějak dořešil

Napsal: stř 29.04.2015 08:40
od Vigo
Výfuk je doma a vypadá velmi dobře. Labdy opravdu dám do katů a prodloužím, asi to tak bude nejlepší. Nemá někdo doporučení na vhodný kabel a jestli se to dá pájet?

Taky bych měl dotaz, co je ta třetí díra v trubce (položka 8 a 9) tohle čidlo tam nemám tj díru prostě zavařím? Nebo případně kdybych zjistil co je to za závit, zašrouboval bych na to nějakou zátku.

Napsal: stř 29.04.2015 08:58
od xyron
Nacpi tam korkovej spunt :lol:

Napsal: stř 29.04.2015 09:25
od MattyX
Kabely lambda sond se nadají pájet, takže prodloužení musíš vymyslet třebas na fastony nebo prodloužit kabeláž auta, která má měděné dráty...

Ta druhá díra je pro EGT čidlo, které hlídá teplotu výfukových plynů - něčím to zacpi, nebo zavař :)

Napsal: stř 29.04.2015 10:12
od Vigo
ok díky, MattyXi :)

Jendo, Jendo :D .... já ti dám korek

Napsal: stř 29.04.2015 10:27
od Vigo
No takže mám objednané Schmedmaní svody + doma M3 komplet výfuk co půjde pod auto krom toho koncáku, který ještě promyslím.

Neví někdo, má třílitr M54 jiný koncový výfuk než 2,2? Myslím tím krom té slavné protihlukové klapky. Asi by se dal sehnat za pár korun a třeba by to tolik nedusil jako ten 2,2.

Díky
Vigo