Napsal: pon 27.04.2015 15:04
Ahoj,
Na M54B22 budu dávat svody bez katů a střed včetně katů z M3. Koncák zatím originál. Řeším hlavně kam dát sekundární O2 senzory. Všude čtu a hledám a nenacházím tj se pokusím nastínit na co jsem přišel a co mi není jasné. Pokud někdo poradí, budu moc rád.
1) Svody po dlouhém boji asi Schmiedmann mají jen jednu díru na lambdu a tam dám tu první. Pokud by měly dvě (jako svody z Ebay), našel sem řešení s podložením ale nemají... tj čidla někam schovám, ale kam, aby motor nehlásil chybu. Přijde mi škoda flashovat EU2 když to není potřeba. Nestačí to nějak jen přisvorkovat zvenku k trubce svodu?
2 )Další dotaz co bude dělat EU4 sekundární pumpa když jí vyndám? Hádám asi hodí chybu, ale to by mohla řešit EU3, nebo ji tam nechám zapojenou foukat prostě někam pod kapotu...
3) Dá se použít origo tepelný štít (plech ) i u laděných svodů a stačí to? Nechce se mi to motat páskou nebo stříkat nějakým nesmyslem...
Díky
Vigo
Na M54B22 budu dávat svody bez katů a střed včetně katů z M3. Koncák zatím originál. Řeším hlavně kam dát sekundární O2 senzory. Všude čtu a hledám a nenacházím tj se pokusím nastínit na co jsem přišel a co mi není jasné. Pokud někdo poradí, budu moc rád.
1) Svody po dlouhém boji asi Schmiedmann mají jen jednu díru na lambdu a tam dám tu první. Pokud by měly dvě (jako svody z Ebay), našel sem řešení s podložením ale nemají... tj čidla někam schovám, ale kam, aby motor nehlásil chybu. Přijde mi škoda flashovat EU2 když to není potřeba. Nestačí to nějak jen přisvorkovat zvenku k trubce svodu?
2 )Další dotaz co bude dělat EU4 sekundární pumpa když jí vyndám? Hádám asi hodí chybu, ale to by mohla řešit EU3, nebo ji tam nechám zapojenou foukat prostě někam pod kapotu...
3) Dá se použít origo tepelný štít (plech ) i u laděných svodů a stačí to? Nechce se mi to motat páskou nebo stříkat nějakým nesmyslem...
Díky
Vigo